|
Post by Timpreza on Dec 9, 2014 9:10:38 GMT 1
Vandaag, dinsdag om 15u, heropent VEC de registraties om wat extra LMP1 en LMP2 teams aan te vullen. Het gaat waarschijnlijk maar om een aantal erg gegeerde plaatsjes, dus we zullen er rap bij moeten zijn. rf2vec.net/index.php?threads/season-7-sign-up.204/page-4Ze rijden elke eerste zaterdag van de maand, het seizoen is al bezig, en eindigt in mei. De meeste races duren 6 tot 12u en beginnen 17u CET met uitzondering van de 24u LM finale. Bart zal om 14u59 op F5 beginnen rammen om 1 LMP2 team in te schrijven. Momenteel zijn wij met 4 (Bart, Timo, Ben en ik) waarvan niet iedereen er elke keer bij zal kunnen zijn. Er kan nog een 5e man bij. Bij genoeg kandidaten kunnen we misschien een 2e team samenrapen, maar dit is geen amateurkampioenschap. Het is een niet te onderschatten opdracht. Het is hét rF2 kampioenschap van het moment, en het was bij aankondiging in een paar dagen tijd met 50 topteams volgeboekt. Het seizoen is al 3 van de 9 races ver, dus de andere teams kennen de auto's al op hun duim. LMP2 is niet simpel, en we zijn zelf meer ervaren met GT's.
|
|
|
Post by MacTuffer on Dec 9, 2014 12:15:43 GMT 1
Lijkt me wel tof om mee te doen, alleen moet ik dan wel zeker eerst mijn nieuwe pc hebben voor ik aan een punten race kan meedoen. Oefenen kan nu al. Zie maar wat jullie zelf het beste vinden.
|
|
|
Post by Rino on Dec 9, 2014 13:07:15 GMT 1
Ook even bijvermelden dat de aankoop van de URD mod verreist is. Maar dat is iets van net geen 10€ en zou 1 van de betere mods zoniet de beste moeten zijn. Ik ben kandidaat voor een stoeltje so sign me up Bart! Heb me daar al enkele dagen terug geregistreerd in de hoop dat een GT stoeltje vrijkwam. Nu nog 1 man (Nico Roman?) en er kunnen 2 teams ingezet worden.
|
|
|
Post by Mee on Dec 9, 2014 13:51:34 GMT 1
Dan gaan ze zich moeten haasten, want ik denk dat het héél rap vol gaat zitten.
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 9, 2014 16:32:29 GMT 1
Woohoo, we zijn binnen. Er waren maar 3 plaatsjes zo te zien. Mijn leven heeft weer en doel!
|
|
|
Post by Rino on Dec 9, 2014 20:06:44 GMT 1
Kom van tijd tot tijd eens terugkomen kijken zou ik zeggen. Als er bv nieuwe slots mochten vrijkomen dan zal dit hier gepost worden. 1 of 2 man erbij en er kan een 2de team ingezet worden.
Wat betreft het lmp2 team. We gaan duidelijk moeten afspreken (standalone topic best?) wie wat wanneer rijd gezien we met 5 zijn. Ik heb een afspraak gemaakt bij Tones voor een pc upgrade (mobo/proc/grafka) en verwacht morgen een antwoord. Hopelijk op tijd klaar voor Spa. De UMD mod wordt ook deze week aangekocht. Dus ik ga sowieso al testen. Wanneer niet klaar met de upgrade ben ik sowieso paraat voor de pitmuur.
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 9, 2014 20:53:53 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 9, 2014 21:12:22 GMT 1
|
|
|
Post by Mee on Dec 9, 2014 21:49:06 GMT 1
Je zal uiteindelijk een mail krijgen met downloadlinks. Die mail kwam bij mij binnen nog voor de PayPal-bevestiging, dus lang moet er niet op worden gewacht. En ondertussen ook al URD licensed.
|
|
|
Post by Moerie on Dec 10, 2014 0:12:33 GMT 1
Ik wil ook van de partij zijn !!!
|
|
|
Post by Moerie on Dec 10, 2014 19:49:32 GMT 1
Is er nu nog een plaatske over??
|
|
|
Post by MacTuffer on Dec 10, 2014 19:53:58 GMT 1
Is er nu nog een plaatske over?? Ik denk het niet. Misschien dat er nog auto's vrijkomen komende tijd. Zou tof zijn.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Dec 10, 2014 19:57:29 GMT 1
Het seizoen sluit af in mei met de 24h van Le Mans. Ik denk dat ze voor die race nog extra inschrijvingen openen!
|
|
|
Post by Moerie on Dec 10, 2014 19:57:47 GMT 1
Is er nu nog een plaatske over?? Ik denk het niet. Misschien dat er nog auto's vrijkomen komende tijd. Zou tof zijn. Ik heb het over een zitje bij het team ... Indien niet zou dit zeer jammer zijn ...
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 10, 2014 20:14:08 GMT 1
Ik vrees dat we al volzet zijn. Rino was u voor. Als er plaatsen bij komen gaan we ons kunnen verdelen over 2 teams. 1 van onze 5, gij, Peter en een 4e man. Niet iedereen kan er elke keer zijn, maar met 5 man zouden we toch gedekt moeten zijn. Moest het zijn dat we ergens op 2 man terugvallen roepen we zeker volk bij.
|
|