|
Post by Emile Gijselinckx on Jan 9, 2015 0:18:21 GMT 1
Waar bij plaatsen ? Je staat al bij het team, je moet enkel nog URD Licensed geraken in het forum denk ik. Als team manager, dan kunnen we eventueel de admin taken verdelen voor ons team. Hoe je aan die URD Licensed geraakt moet ik nog uitzoeken... Denk dat je dan maar pas de mod kan downloaden en op de server kan geraken. Want momenteel heb ik nog niet de nodige rechten hiervoor. In begin is het wat moeilijk uwe draai te vinden op hun form. Ik weet niet of er een 2de team manager kan aangewezen worden, maar zo veel werk is dat niet, kan makkelijk alleen denk ik. Als je URD wagens al hebt, moet je je aanmelden in een thread ("Getting ready for season 7)" met het email-adres waarmee je die URD mod gekocht hebt en onze teamnaam. Dan verifieren ze dat en mag je ook op de server. Is indd wat moeilijk soms daar, maar door vooral de eerste posts in de threads te lezen valt alles goed te begrijpen.
|
|
|
Post by Rino on Jan 9, 2015 1:49:25 GMT 1
Buiten je team telkens in te schrijven voor de race hoef je als teammanager bitter weinig te doen.... Tip : ga naar pagina 1 van dit draadje. Tim poste daar een stappenplan.
|
|
|
Post by Moerie on Jan 9, 2015 12:44:52 GMT 1
Oh ja voor ik het vergeet! Alvast bedankt Emile voor ons in te schrijven!
|
|
|
Post by Rino on Jan 9, 2015 12:46:47 GMT 1
En de Ferrari staat ondertussen al in de spuitcabine. Ik post iets zodra ik info heb...
|
|
|
Post by MacTuffer on Jan 9, 2015 18:32:45 GMT 1
Oh ja voor ik het vergeet! Alvast bedankt Emile voor ons in te schrijven! Ja idd, bedankt. B-)
|
|
|
Post by MacTuffer on Jan 10, 2015 20:44:18 GMT 1
Ha ja, dat kan wel. Vroeger moest je bij het overschrijven een bepaalde unieke code als mededeling meegeven, maar tegenwoordig moet dat blijkbaar niet meer en pakt hij de naam van uw bankrekening om te matchen. Dat vind ik persoonlijk wel gevaarlijk, wat gebeurt er bv als er een 2de Bart Stroobants op PayPal zit? Tis weer van datte.... als ik noé-vandeput gebruik pakt hij dat niet aan. Ik heb nu weer op mijn naam een account en de rekening ingevoerd. Nu storten zij een paar centen op mijn rekening en moet ik dat terug storten. Dat weten we dus binnen enkele dagen. Ik neem aan als die centimen op mijn rekening staan het wel ok zal zijn.
|
|
|
Post by Rino on Jan 11, 2015 15:45:00 GMT 1
Peter Noë zal wel ok zijn. Bij mij is Paypal Rino Demeulemeester en mijn gekoppelde rekening Demeulemeester - Blontia. Probeer het en stort eens 5€. Als er na een week niks opstaat, dan is t maar 5€.
|
|
|
Post by MacTuffer on Jan 11, 2015 18:08:31 GMT 1
Peter Noë zal wel ok zijn. Bij mij is Paypal Rino Demeulemeester en mijn gekoppelde rekening Demeulemeester - Blontia. Probeer het en stort eens 5€. Als er na een week niks opstaat, dan is t maar 5€. Als ik het goed heb gaat PayPal nu rechtstreeks van mijn rekening halen als ik iets koop. Door mijn rek.nr. te koppelen geef je daarvoor toelating, als een soort domisiliëring. Dan zou ik de mod dindag hopelijk kunnen downloaden. Gelukkig ken ik de track nog van de leuke Camaro,s. :-D
|
|
|
Post by Rino on Jan 11, 2015 19:53:42 GMT 1
En dan trainen maar Bij de duitsers moest je X aantal testraces doen wat vervelend was. Hier kijken ze wel naar de FLT hoeveel je al getest hebt blijkbaar. Een rijder die aan de start komt met maar een handvol testrondjes en povere tijden in vergelijking met andere wagens uit die klasse, en ze kunnen ingrijpen. Komt erop neer dat je wat commitment moet tonen in je aantal test rondjes...
|
|
|
Post by MacTuffer on Jan 11, 2015 20:08:00 GMT 1
En dan trainen maar Bij de duitsers moest je X aantal testraces doen wat vervelend was. Hier kijken ze wel naar de FLT hoeveel je al getest hebt blijkbaar. Een rijder die aan de start komt met maar een handvol testrondjes en povere tijden in vergelijking met andere wagens uit die klasse, en ze kunnen ingrijpen. Komt erop neer dat je wat commitment moet tonen in je aantal test rondjes... Zo zijn we wel he. Ik heb RaceConnect al geannuleerd.
|
|
|
Post by Rino on Jan 12, 2015 12:02:41 GMT 1
Spijtig. Kan er gerust bij. Gisteren 2 uur testrace op Imola in een LMP2. Zitten goeie mannen bij, en iedereen verstaat het multiclass principe zo tezien. P7 overall en P2 in class. Not to bad 27 man kwam toch opdagen voor de testrace..
|
|
|
Post by pe on Jan 12, 2015 15:13:19 GMT 1
Spijtig. Kan er gerust bij. Gisteren 2 uur testrace op Imola in een LMP2. Zitten goeie mannen bij, en iedereen verstaat het multiclass principe zo tezien. P7 overall en P2 in class. Not to bad 27 man kwam toch opdagen voor de testrace.. Ja heb mij daar ook geweldig geamuseerd gisteren. P12 Alleen mijn strategie was niet juist . 2 uur rond geracet zonder ook maar 1 deuk in mijn of andere wagen gereden of gekregen.
|
|
|
Post by MacTuffer on Jan 12, 2015 20:15:46 GMT 1
Spijtig. Kan er gerust bij. Gisteren 2 uur testrace op Imola in een LMP2. Zitten goeie mannen bij, en iedereen verstaat het multiclass principe zo tezien. P7 overall en P2 in class. Not to bad 27 man kwam toch opdagen voor de testrace.. Ja heb mij daar ook geweldig geamuseerd gisteren. P12 Alleen mijn strategie was niet juist . 2 uur rond geracet zonder ook maar 1 deuk in mijn of andere wagen gereden of gekregen. Goei resultaten. Langs ene kant wou ik hier ook wel nog rijden alleen ga ik zeker tijd te kort hebben om beide te rijden. De ene week veel tijd, de andere dan weer te weinig. Ook worstel ik mey het gevoel in mijn stuur tussen rF1 en 2. Bij de 2 voelt het zo goed aan en als ik dan met de 1 ga rijden is er geen gevoel als de wagen uit breekt. Krijg dat maar niet op punt ondanks de vele tips die ik heb gevonden.
|
|