|
Post by timothy on Jan 7, 2015 12:49:21 GMT 1
Denk dat Nico misschien ook wel zal willen meedoen...
|
|
|
Post by Rino on Jan 7, 2015 14:56:29 GMT 1
Denk dat Nico misschien ook wel zal willen meedoen... Zou super zijn. Dat zijn dan 9 rijders. Kunnen eventueel 3 wagens inzetten. Er zijn inderdaad een hoop GT wagens, een paar lmp1's en 1 lmp2. Mocht Nico nog op de kar springen dan gaat dat snel geweten moeten zijn! Want 1 iemand die 2 teams inschrijft zal wellicht niet mogen?
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 7, 2015 17:32:12 GMT 1
Wat Bart zegt: #91 VRL-Simracing. Hij die het team registreert is automatisch teammanager. Niet dat dat zoveel belang heeft, maar je moet het weten. Zorg dat je al op het forum klaar staat hé, want de mensen springen er op.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 7, 2015 17:44:13 GMT 1
Een 3e auto mag van mij ook hoor. We moeten zéker met 9 man zijn dan. 3 man per team, als iemand afhaakt op een 6u is dat op te vangen. 2 man voor 6u is te doen. Maar 24h LM met 3 man zie ik wel niet echt zitten. Dan roepen we eventueel Timpie, Kenneth, of S.NL gastrijders zoals Marcel ofzo er ook nog bij? Beter eentje teveel inschrijven, we kunnen altijd afhaken, maar dan zijn we tenminste binnen.
|
|
|
Post by Moerie on Jan 7, 2015 18:45:29 GMT 1
In de URD mod vorige keer waren de Aston Martin 's wel één van de snelste wagens, misschien dat we hiermee wel rekening moeten houden. Ik weet wel niet of het dezelfde mod is als bij die Duitsers?
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 7, 2015 20:22:04 GMT 1
De mod is wat gemod, maar ik heb geen idee van de balance of power van de GT's. Ik veronderstel dat het close genoeg is, en dat ze geen uitschieters bij gaan steken. Kies gewoon waar je graag mee wel racen.
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Jan 7, 2015 23:07:34 GMT 1
Wat Bart zegt: #91 VRL-Simracing. Hij die het team registreert is automatisch teammanager. Niet dat dat zoveel belang heeft, maar je moet het weten. Zorg dat je al op het forum klaar staat hé, want de mensen springen er op. Bon, ik ben geregistreerd op het forum. Ik probeer ons morgen dan in te schrijver als nr. 91 VRL Simracing. Ik denk niet dat ik een 2de Team mag ischrijven als teammanager, dus dat moet iemand anders doen ? Porsche is goed voor mij Moerie, maar Ferrari zie ik ook wel zitten Zeker omdat er nog maar 1 andere in GT Pro rijdt momenteel. Ik ben morgennamiddag thuis, dus ik zal klaarzitten voor de laptop
|
|
|
Post by MacTuffer on Jan 7, 2015 23:22:38 GMT 1
Wat Bart zegt: #91 VRL-Simracing. Hij die het team registreert is automatisch teammanager. Niet dat dat zoveel belang heeft, maar je moet het weten. Zorg dat je al op het forum klaar staat hé, want de mensen springen er op. Bon, ik ben geregistreerd op het forum. Ik probeer ons morgen dan in te schrijver als nr. 91 VRL Simracing. Ik denk niet dat ik een 2de Team mag ischrijven als teammanager, dus dat moet iemand anders doen ? Porsche is goed voor mij Moerie, maar Ferrari zie ik ook wel zitten Zeker omdat er nog maar 1 andere in GT Pro rijdt momenteel. Ik ben morgennamiddag thuis, dus ik zal klaarzitten voor de laptop Tof. Mij maakt het niet uit welke auto. Als ik mij maar amuseer.
|
|
|
Post by Moerie on Jan 8, 2015 0:22:32 GMT 1
Bon, ik ben geregistreerd op het forum. Ik probeer ons morgen dan in te schrijver als nr. 91 VRL Simracing. Ik denk niet dat ik een 2de Team mag ischrijven als teammanager, dus dat moet iemand anders doen ? Porsche is goed voor mij Moerie, maar Ferrari zie ik ook wel zitten Zeker omdat er nog maar 1 andere in GT Pro rijdt momenteel. Ik ben morgennamiddag thuis, dus ik zal klaarzitten voor de laptop Tof. Mij maakt het niet uit welke auto. Als ik mij maar amuseer. De Ferrari is voor mij ook geen probleem, die zal gemakkelijker zijn om mee te pushen ... en gemakkelijker te controlleren. Indien het niet zou lukken om een 2° VRL team, creeër dan een nieuw team. Achteraf zullen we wel het nodige kunnen aanpassen veronderstel ik. Alvast bedankt en hou ons op de hoogte!
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Jan 8, 2015 10:38:07 GMT 1
Mee Timpreza RinoIs het de bedoeling dat ik ook nog een derde wagen inschrijf ? Of gaan jullie dat doen ? #KleinBeetjeVerward
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 8, 2015 14:12:32 GMT 1
Emile, als jij er bent om 16u bent, dan kan jij beide GT's inschrijven. (Ik zie niet dat het niet mag. Ik ga er van uit dat het geen probleem is voor de admins daar dat we een verschillende teammanager hebben voor de LMP en GT's dan.) Er moeten 2 rijders voorzien worden per team, en er moet zeker een goeie (cleane!) hotlapper bij elke auto zitten om door de Q fase te geraken.
Ik stel voor: #91 Porsche Emile & Steven Moerman #92 Ferrari Peter Noë & Nico Roman(?) (Backupnummers 93 en 94?)
Of is het interessant qua setup ontwikkeling & skins dat er maar 1 auto is? (skin via Koda is 10€/auto via Rino dacht ik) We kunnen daarna altijd rijders switchen.
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Jan 8, 2015 14:21:39 GMT 1
Emile, als jij er bent om 16u bent, dan kan jij beide GT's inschrijven. (Ik zie niet dat het niet mag. Ik ga er van uit dat het geen probleem is voor de admins daar dat we een verschillende teammanager hebben voor de LMP en GT's dan.) Er moeten 2 rijders voorzien worden per team, en er moet zeker een goeie (cleane!) hotlapper bij elke auto zitten om door de Q fase te geraken. Ik stel voor: #91 Porsche Emile & Steven Moerman #92 Ferrari Peter Noë & Nico Roman(?) (Backupnummers 93 en 94?) Of is het interessant qua setup ontwikkeling & skins dat er maar 1 auto is? (skin via Koda is 10€/auto via Rino dacht ik) We kunnen daarna altijd rijders switchen. Top ! Voor mij maakt de wagenkeuze niet echt uit, Ik denk dat je zelfs nog steeds van wagen kan switchen in je klasse. Ik probeer dus gewoon een Porsche en een Ferrari in te schrijven momenteel.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 8, 2015 14:25:07 GMT 1
Hm, Emile, wacht met team 3. Ik brainstorm een oplossing. Misschien verzetten we iemand van ons 5, maar Nico gaat niet meedoen.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 8, 2015 14:29:46 GMT 1
Neem gewoon 1 auto voor #91 met jullie 3... Daarmee zijn alle geïnteresseerden zeker geplaatst. Ik zie teveel mogelijke gaten vallen in de #92 als we maar met 2 man per auto zitten.
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Jan 8, 2015 14:35:12 GMT 1
Neem gewoon 1 auto voor #91 met jullie 3... Daarmee zijn alle geïnteresseerden zeker geplaatst. Ik zie teveel mogelijke gaten vallen in de #92 als we maar met 2 man per auto zitten. Ok dan doen we het zo, als er nog geïnteresseerden zijn kunnen ze steeds bij #91 komen.
|
|