|
Post by Timpreza on Jan 4, 2015 17:04:44 GMT 1
Valt te zien of ge "Record To Memory" in de PLR op true hebt staan. Als dat wel het geval is kan dat wel zijn (zeker met zoveel volk op de baan), anders lijkt mij dat een bug en zou dat niet mogen gebeuren. Staat false.
|
|
|
Post by Rino on Jan 5, 2015 2:32:34 GMT 1
|
|
|
Post by Mee on Jan 5, 2015 9:20:03 GMT 1
Voor degenen die rF2 niet mooi vinden: je moet eens rond zonsondergang op een drogende baan rijden. Ik heb meermaals tijdens het rijden gedacht dat dat er echt wel goed uit zag, en dat was dan nog niet op max graphics.
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Jan 5, 2015 16:01:20 GMT 1
Ik krijg verschrikkelijk veel zin om mee te rijden ! Als er in de toekomst nog eens een teampje wordt samengesteld ben ik zeker kandidaat. Die mod eens aankopen en eens wat testen Ziet er tof uit
|
|
|
Post by Rino on Jan 5, 2015 19:23:59 GMT 1
Ik krijg verschrikkelijk veel zin om mee te rijden ! Als er in de toekomst nog eens een teampje wordt samengesteld ben ik zeker kandidaat. Die mod eens aankopen en eens wat testen Ziet er tof uit Ik controleer dagelijks het forum. Mocht er plaats komen dan laat ik dat hier zeker weten.
|
|
|
Post by Moerie on Jan 5, 2015 22:15:03 GMT 1
VRL kan makkelijk 2 teams bij elkaar krijgen, ik ben ook zeker van de partij dan. Ik kan mij nog goed de 24h race op Le Mans herinneren, zalig. Toen ook ons deel ongeluk gehad, maar dat hoort erbij met de nodige stress en gans uw planning herbekijken.
Zijn er problemen geweest me de servers? Of is alles beter geregeld dan onze duitse vrienden?
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 5, 2015 22:51:01 GMT 1
Organisatie is pro, zeker vergeleken met de Duitsers. Erg professioneel. Hun cutting regel is misschien een beetje té streng, vooral (of enkel?) in Q. De witte lijn mag je niet met meer dan 2 wielen overschrijden. Dus niet asfalt zelf. Ze gooien vlot met sancties, maar het werkt: De mensen rijden verantwoord, en ik heb weinig domme moves gezien. Het bewijs dat je geen 10x dezelfde race moet rijden om zoiets goed te laten lopen. Er is nogal watrespect en discipline onder teams... Het ging verbazend goed in heel moeilijk nat/droog omstandigheden.
Jimmie Allison, de hoofdadmin is fantastisch in wat hij doet. Zo geeft hij op een rustige manier live informatie via Teamspeak over yellows in sectors, en ze hebben een 'Zone 80' systeem waar ze gedurende 1 ronde meestal bij grote crashes het veld laten op limiter rijden. Heel kalm en duidelijk gecommuniceerd allemaal. Klasse. Precies Eduardo Freitas zelf... (In vergelijking was Lutz Enger een kieken zonder kop die niet bang was om u eens goed uit te kafferen als het hem uitkwam. Niet dat hij het niet goed doet, maar dit is nog ander niveau van organisatie.)
Als teams 3 races niet meedoen vliegen ze uit het seizoen, dus ik hoop dat ze op Sebring (Mid Ohio zie ik ze niet meer auto's toelaten) nog een paar teams toelaten. We staan te springen. Nu zijn we al met 5 rijders, maar meer dan 3 per auto is behalve op LM eigenlijk niet nodig, dus gaan niet alle rijders elke race meedoen. Een 2e auto is zeker direct gevuld, rijders genoeg.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 6, 2015 19:36:33 GMT 1
Donderdag openen er al nieuwe registraties omdat ze inactieve teams hebben gewist!
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 6, 2015 19:56:22 GMT 1
Zie entrylist onderaan voor 'inactive teams' Veel GT Pro teams, veel LMP1 teams. Moest ik van jullie zijn: spring in een GT Pro naar keuze, en laat die Hybrid 4x4 LMP1's voor wat ze zijn. Iemand die donderdag om 16u achter zijn pc zit om een correcte en snelle registratie te doen? Het zal weer voor de rappe zijn!
|
|
|
Post by Moerie on Jan 6, 2015 23:05:04 GMT 1
Zie entrylist onderaan voor 'inactive teams' Veel GT Pro teams, veel LMP1 teams. Moest ik van jullie zijn: spring in een GT Pro naar keuze, en laat die Hybrid 4x4 LMP1's voor wat ze zijn. Iemand die donderdag om 16u achter zijn pc zit om een correcte en snelle registratie te doen? Het zal weer voor de rappe zijn! Kan er iemand ons inschrijven donderdag om 16u? IK kan dit niet vanwege een te goede Firewall :/ Iemand??
|
|
|
Post by MacTuffer on Jan 6, 2015 23:13:02 GMT 1
Ik kan alvast niet donderdag, maar als er een stoelke vrij is wil ik daar wel voor tekenen.
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Jan 6, 2015 23:34:03 GMT 1
Ik zou donderdag de registratie wel kunnen doen, maar de race in februari zou ik al moeten missen wegens een weekend weg..
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Jan 7, 2015 10:50:32 GMT 1
Dus als ik morgen een registratie kan doen: Momenteel al 3 rijders, Peter, Steven en ik. Wie nog ? Iemand enige voorkeur voor de wagen van GT Pro ? En de teamnaam zal gewoon VRL Simracing 2 zijn denk ik.
|
|
|
Post by Moerie on Jan 7, 2015 12:07:26 GMT 1
Dat is niet erg, dan doen we de stints wat langer of misschien nog een 4de man ... Wagen keuze, Porsche? en naam van het team moeten de admins maar kiezen ...
|
|
|
Post by Mee on Jan 7, 2015 12:35:28 GMT 1
Voor zover ik zie zijn er voor de rest geen nummer 2-teams; die teams noemen gewoon hetzelfde, maar hebben sowieso een ander racenummer. Dat is dan bv #90 VRL-Simracing (LMP2-team) en #91 VRL-Simracing (GT-team).
|
|