|
Post by Emile Gijselinckx on Jan 8, 2015 16:35:26 GMT 1
Het is gelukt, we staan ondertussen al bij de 'Entries' op de website
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 8, 2015 16:49:24 GMT 1
Congrats!
|
|
|
Post by Rino on Jan 8, 2015 20:07:28 GMT 1
Weet niet of jullie zelf een skin regelen of dat ik die met Koda moet regelen? Misschien best om hetzelfde type livery te nemen. Skin is 10€
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Jan 8, 2015 20:47:54 GMT 1
Weet niet of jullie zelf een skin regelen of dat ik die met Koda moet regelen? Misschien best om hetzelfde type livery te nemen. Skin is 10€ Van mij mag dat met Koda geregeld worden. Ik zit in de examens dus heb niet echt tijd om te skinnen. Ik wil die 10 euro wel neerleggen, geen probleem. Tenzij Steven of Peter willen skinnen ? Maar indd, dezelfde livery zou wel plezant zijn.
|
|
|
Post by Moerie on Jan 8, 2015 20:51:22 GMT 1
Neem maar dezelfde skin ... Ga eens gans den boel doorlopen voor de volgende race. Wat er allemaal juist moet gebeuren. Eerst beginnen met de mod, waarschijnlijk ga ik die URD mod niet opnieuw moeten aanschaffen, aangezien ik die al eens heb aangekocht?
|
|
|
Post by MacTuffer on Jan 8, 2015 20:55:58 GMT 1
Juist aangemeld, dus dat is al ok.
Skin dezelfde is ok voor mij. Ik wil mijn deel wel terug storten. Nu voor die mod aan te schaffen hoop ik dat dit ook met gewone overschrijving kan. Indien niet zou er dan iemand in mijn plaats via paypal willen aankopen. Ik stort het geld terug op je rekening.
|
|
|
Post by Mee on Jan 8, 2015 21:59:05 GMT 1
Volgens mij kan je enkel met PayPal betalen, en linkt die dat e-mailadres van PayPal aan de mod (ik kan mis zijn) waardoor iemand anders dat niet kan betalen voor u . Heb je geen PayPal-account Peter? Het is gratis, heel gemakkelijk voor van die kleine betalingen en je kan er gewoon geld naar overschrijven (geen kredietkaart nodig). Het is in ieder geval de moment om de mod te kopen, want hij staat in afslag.
|
|
|
Post by Rino on Jan 8, 2015 22:18:20 GMT 1
Paypal account is zo gemaakt. Veilig en super handig! Ik kijk dan voor de skin. Het is de 458 die jullie rijden?
|
|
|
Post by Moerie on Jan 8, 2015 22:24:34 GMT 1
Paypal account is zo gemaakt. Veilig en super handig! Ik kijk dan voor de skin. Het is de 458 die jullie rijden? jup de F458
|
|
|
Post by Moerie on Jan 8, 2015 22:27:27 GMT 1
Emile jij bent nu manager van ons team? je mag mij erbij plaatsen als je wilt?
|
|
|
Post by MacTuffer on Jan 8, 2015 22:56:53 GMT 1
Volgens mij kan je enkel met PayPal betalen, en linkt die dat e-mailadres van PayPal aan de mod (ik kan mis zijn) waardoor iemand anders dat niet kan betalen voor u . Heb je geen PayPal-account Peter? Het is gratis, heel gemakkelijk voor van die kleine betalingen en je kan er gewoon geld naar overschrijven (geen kredietkaart nodig). Het is in ieder geval de moment om de mod te kopen, want hij staat in afslag. Ik heb daar al een account gemaakt maar had toen die op mijn naam gemaakt en onze rekening staat op ons beides naam. Paypal doet/deed daar moeilijk over. Ik ga het morgen nog eens proberen.
|
|
|
Post by Mee on Jan 8, 2015 22:59:55 GMT 1
Ha ja, dat kan wel. Vroeger moest je bij het overschrijven een bepaalde unieke code als mededeling meegeven, maar tegenwoordig moet dat blijkbaar niet meer en pakt hij de naam van uw bankrekening om te matchen. Dat vind ik persoonlijk wel gevaarlijk, wat gebeurt er bv als er een 2de Bart Stroobants op PayPal zit?
|
|
|
Post by Rino on Jan 8, 2015 23:00:55 GMT 1
Nieuw account maken. Je moet gewoon zorgen dat je normale rekening dezelfde naam draagt als uw paypal. Als je geld op uw paypal zet kijken ze gewoon of het van dezelfde persoon komt. Je moet dus niet langer mededeling of ref nummers in vullen als je je paypal aanvult. Edit : Bart was me voor. Is eigenlijk enkel om geld op je account te zetten dacht ik. Een 2de Bart Strobants die wa geld op je paypal zet zul je nu ook weer nie zo erg vinden denk ik.
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Jan 8, 2015 23:35:34 GMT 1
Emile jij bent nu manager van ons team? je mag mij erbij plaatsen als je wilt? Waar bij plaatsen ? Je staat al bij het team, je moet enkel nog URD Licensed geraken in het forum denk ik.
|
|
|
Post by Moerie on Jan 9, 2015 0:06:52 GMT 1
Emile jij bent nu manager van ons team? je mag mij erbij plaatsen als je wilt? Waar bij plaatsen ? Je staat al bij het team, je moet enkel nog URD Licensed geraken in het forum denk ik. Als team manager, dan kunnen we eventueel de admin taken verdelen voor ons team. Hoe je aan die URD Licensed geraakt moet ik nog uitzoeken... Denk dat je dan maar pas de mod kan downloaden en op de server kan geraken. Want momenteel heb ik nog niet de nodige rechten hiervoor. In begin is het wat moeilijk uwe draai te vinden op hun form.
|
|