|
Post by timothy on Jul 2, 2012 10:27:16 GMT 1
|
|
|
Post by nicotineplijster on Jul 2, 2012 10:58:07 GMT 1
Ik en Peter Noé zijn van plan om hier aan mee te doen. Maar we zoeken nog een rijder, is er iemand die het wel zou zien zitten om met ons te rijden?
|
|
|
Post by MacTuffer on Jul 2, 2012 11:23:29 GMT 1
Jep, eens proberen lijkt me wel een uitdaging.
Als er nog iemand set-up technieker wil zijn voor de set-ups mee te optimaliseren. Dat is ook welkom want ikzelf ben daar niet zo goed in. Nico dat weet ik niet......
|
|
|
Post by oracle on Jul 2, 2012 12:04:15 GMT 1
Das nogal nen endurance kalender. Dankzij de rejoin plugin komen de langere races echt aanbod nu. Das pas ervaring opdoen. Wel veel tijd in investeren, daarom laat ik het liever voorbij gaan.
|
|
|
Post by Mee on Jul 2, 2012 12:09:34 GMT 1
Wel veel tijd in investeren, daarom laat ik het liever voorbij gaan. Amai nog niet, 3 24h uur races is wat van het goede te veel voor mij . Also, absoluut geen fan van die GT3-mod die we daar ooit hebben getest (als het die is tenminste).
|
|
|
Post by timothy on Jul 2, 2012 12:39:12 GMT 1
nee tis de nieuwe die onlangs is uitgebracht.
@guy lijkt veel te zijn maar is maar 1 race per maand dus heb je vrij veel tijd tussen de races om rustig te testen enzo...
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Jul 2, 2012 13:27:10 GMT 1
Weet er iemand of het mogelijk is om u in te schrijven voor 1 race ? Want een heel seizoen die 12 en 24hr races zie ik niet zitten ...
|
|
|
Post by Rino on Jul 2, 2012 14:26:36 GMT 1
Het is de bedoeling om een seizoen te rijden ee Emile. Je moet trouwens eerst nog door de qualificatie geraken. 45 teams ofzo worden toegelaten dacht ik. In het eerste uur waren al 28 teams ingeschreven. Doe dat x2 of 3 rijders per team en dan weet je dat dit een populaire formule is. Zwaar, absoluut! 1 race per maand, maar wat voor races! We hebben er zin in. wellicht sturen we een Ferrari 458 de baan op. De verf is al besteld, en het prijsbestek opgemaakt. We gaan de Belgische race geschiedenis eren, en daarom noemt ons team : Ecurie Nationale Belge. Weldra een gele F458 in de garage dus Die GT-3 is super!! Ik had die al op mijn gewone install, maar deze blijkt nog iets getweaked. Mag zeker naast Enduracers staan. Qua texture van de wagens zit ie er een stuk over!
|
|
|
Post by timothy on Jul 2, 2012 19:00:41 GMT 1
damn das een lekkere mod...en die sounds...ga je zo van kwijlen. Zeker die Z4 of de Evora bbrrrrrr
|
|
|
Post by Dino on Jul 3, 2012 4:34:35 GMT 1
Het is de bedoeling om een seizoen te rijden ee Emile. Je moet trouwens eerst nog door de qualificatie geraken. 45 teams ofzo worden toegelaten dacht ik. In het eerste uur waren al 28 teams ingeschreven. Doe dat x2 of 3 rijders per team en dan weet je dat dit een populaire formule is. Zwaar, absoluut! 1 race per maand, maar wat voor races! We hebben er zin in. wellicht sturen we een Ferrari 458 de baan op. De verf is al besteld, en het prijsbestek opgemaakt. We gaan de Belgische race geschiedenis eren, en daarom noemt ons team : Ecurie Nationale Belge. Weldra een gele F458 in de garage dus Die GT-3 is super!! Ik had die al op mijn gewone install, maar deze blijkt nog iets getweaked. Mag zeker naast Enduracers staan. Qua texture van de wagens zit ie er een stuk over! allee hij is weer vertrokken
|
|
|
Post by timothy on Jul 3, 2012 19:45:40 GMT 1
olapola al 48 tams ingeschreven...ferm succes dus. Betekent ook dat we zeker moeten meedoen aan de Qrace om bij de beste 45 teams te zijn...
|
|
|
Post by MacTuffer on Jul 3, 2012 20:27:46 GMT 1
olapola al 48 tams ingeschreven...ferm succes dus. Betekent ook dat we zeker moeten meedoen aan de Qrace om bij de beste 45 teams te zijn... Dat zal knokken worden hier bij mij. Ken de track nog niet, maar heb wel vanaf zaterdag 3 weken verlof. Kan dus wel wat uurtjes extra trainen.
|
|
|
Post by nicoroman on Jul 5, 2012 12:59:35 GMT 1
ik zie da wel zitten, allee ja,als we door quali geraken
|
|
|
Post by nicotineplijster on Jul 5, 2012 15:53:21 GMT 1
Net de anti-cheat tool gedownload en die zegt dat het niet de originele rfactor executable file is. Is dit een probleem?
|
|
|
Post by Mee on Jul 5, 2012 15:55:44 GMT 1
Net de anti-cheat tool gedownload en die zegt dat het niet de originele rfactor executable file is. Is dit een probleem? Da's het hele punt van zo'n anti-cheat tool volgens mij. Originele exe controleren en zien dat er geen programmakes het geheugen aanpassen waardoor je kan cheaten.
|
|