|
Post by timothy on Sept 7, 2012 12:45:23 GMT 1
Dit weekend staat voor Ecurie Nationale Belge de 24u van Spa op het programma. Vanavond Q en morgen vanaf 15uur de race. Waarschijnlijk komen hier regelmatig wel wat updates over de uitputtingsslag. Ook te volgen via livestream.
|
|
|
Post by Rino on Sept 7, 2012 15:56:59 GMT 1
Dit weekend staat voor Ecurie Nationale Belge de 24u van Spa op het programma. Vanavond Q en morgen vanaf 15uur de race. Waarschijnlijk komen hier regelmatig wel wat updates over de uitputtingsslag. Ook te volgen via livestream. A, ik zal wel eens kijken
|
|
|
Post by timothy on Sept 7, 2012 18:49:37 GMT 1
da zou vraimant sympa zijn mec...
|
|
|
Post by robin on Sept 7, 2012 21:58:06 GMT 1
Okay, het is duidelijk dat we iets over het hoofd zien in het setup department. Jullie ook. Ideeën? Het eerste wat bij ons opkomt is veel zachtere suspension en hogere rijhoogte. Nog niet geprobeerd. Jullie?
|
|
|
Post by MacTuffer on Sept 7, 2012 22:17:47 GMT 1
Okay, het is duidelijk dat we iets over het hoofd zien in het setup department. Jullie ook. Ideeën? Het eerste wat bij ons opkomt is veel zachtere suspension en hogere rijhoogte. Nog niet geprobeerd. Jullie? Dacht het niet maar wij zijn ook beetje ah sukkelen met de setup. Maar wat verwacht je van een rookie team.
|
|
|
Post by timothy on Sept 7, 2012 22:21:45 GMT 1
setup loopt voor geen meter bij ons Robin. Wat we ook proberen, zitten minstens 2-3s achter...tasten volledig in het duister
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 7, 2012 23:05:33 GMT 1
Dan hebben we volgens mij hetzelfde probleem, en nog één ochtend om daar iets op te vinden.
|
|
|
Post by Rino on Sept 7, 2012 23:24:01 GMT 1
Mocht je wat vinden dan horen we 't graag. Vooral S2 is een probleem bij ons. Zal voor de race nog eens vlug met de veren spelen en zien wat dat heeft.
|
|
|
Post by MacTuffer on Sept 8, 2012 14:57:55 GMT 1
Slechte start voor Race2play. Nico kreeg enkele tikken in de formatie ronde en blijkbaar daardoor een lekke band rechts achteraan. Moeten pitten en ook bijna zware crasch daardoor. We geven niet op.
|
|
|
Post by Rino on Sept 8, 2012 15:29:11 GMT 1
Slechte start voor Race2play. Nico kreeg enkele tikken in de formatie ronde en blijkbaar daardoor een lekke band rechts achteraan. Moeten pitten en ook bijna zware crasch daardoor. We geven niet op. Blijven gaan mannen!
|
|
|
Post by robin on Sept 8, 2012 17:59:22 GMT 1
Manman wat een gedoe in de eerste stint. Zo veel sneller zijn maar vast zitten in een gevecht van vier of vijf wagens. Van frustratie ook nog een paar keer zelf gespind. Uiteindelijk met schade aan allebei de deuren gestopt, en stint 2 en 3 waren probleemloos --> van P27 naar P11.
|
|
|
Post by MacTuffer on Sept 8, 2012 18:28:50 GMT 1
Mijn eerste stint verliep ook niet zonder kleerscheuren.... Op stavelot dwars maar nog kunnen herpakken. Enige ronde later weer maar nu slaat de auto naar links en bam tegen de vangrail en splitter weg. Dan maar pitten... Beetje later boven op blanchimont beet fel op de curbs en weer dwars met de snuit langs de vangrails af. Geen schade gelukkig maar wel ff rustiger aangedaan daarna.
Dan begon mijn schift probleem weer. Up schiften gaat nu en dan niet en het wordt erger en erger. Maar snel gewisseld om mijn up schift op een ander knopke te zetten. Nico nu terug aan het rijden.
Nog klein ander probleemke.... Onze 3de piloot geeft geen teken van leven....
|
|
|
Post by Rino on Sept 8, 2012 21:30:12 GMT 1
Mijn eerste stint verliep ook niet zonder kleerscheuren.... Op stavelot dwars maar nog kunnen herpakken. Enige ronde later weer maar nu slaat de auto naar links en bam tegen de vangrail en splitter weg. Dan maar pitten... Beetje later boven op blanchimont beet fel op de curbs en weer dwars met de snuit langs de vangrails af. Geen schade gelukkig maar wel ff rustiger aangedaan daarna. Dan begon mijn schift probleem weer. Up schiften gaat nu en dan niet en het wordt erger en erger. Maar snel gewisseld om mijn up schift op een ander knopke te zetten. Nico nu terug aan het rijden. Nog klein ander probleemke.... Onze 3de piloot geeft geen teken van leven.... De luxe van 4 man is dat er nog altijd 3 zijn als iemand niet kan. Hopelijk houd Timo het uit. Ziekske. Anders zijn we ook maar met 2. Maar de race verlooopt zeer goed. Nico fantastisch gereden en van 24 naar 12 gereden. Dan overgenomen en nog een pos gewonnen. ff scare toen iemand mij divebombde die meer dan 30 ronden achterligt? Wagen dwars en het ding bleef maar glijden.. Wachte op een plotse knal, maar uiteindelijk reschte hij zich en kon ik verder met minieme schade. Timo aan de buurt. Voorlopig op P11. Nu F1 zien en wa slapen. Mijn 2de stint is van 4 tot 7.
|
|
|
Post by MacTuffer on Sept 8, 2012 22:09:36 GMT 1
Mijn 2de stint begon supper. Kon goed rondjes draaien, het laten bubbelen ging vlot. Tot daar ene F458 in mijn spiegel op duikt. Ik laat plaats door buitenkant te blijven in Rivage. Hij duikt niet het gat in maar blijft echt schuin achter mij hangen. Ik er weer voor en volgende bocht naar links ga ik wijd en dan gebeurt het..... Ik raak het gras (denk ik) ga rond en meneertje F458 knalt op mij en de volgende 2 ook. Gevolg kan je al raden, kon nog naar de pits rijden. Die met een Porsche bleef naast me hangen.... Om me iets duidelijk te maken? 4 slachtoffers omdat er ene niet in een gat duikt. Misschien had ik ook niet ad buitenkant moeten gaan hangen bij die linkse maar je probeert zo snel mogelijk een gat te laten. Nadien pistoff en ging het niet meer zo lekker. Dan bij het swappen nog 5 sec te gaan zegt de Nico... rFactor error..... Ik kon verder rijden maar op Nico zijn naam, dan maar esc gedrukt. Tjonge, al veel gebeurd en nog een lange weg te gaan. EDIT: 23:00 Disco van Nico. EDIT: 00:50 SERVER RESTART
|
|
|
Post by nicoroman on Sept 9, 2012 4:21:53 GMT 1
net de 2e 4dubbele stint gereden - zitten nog altijd op P11 (dank aan robin voor de doorgestuurde setup - rap 20 min getest voor de start en dan maar beslist om voor deze set te gaan - de karre rijdt uitstekend ) @ peter en nico : keep up the spirit, niet evident met maar 2 man
|
|