|
Post by MacTuffer on Sept 9, 2012 6:16:58 GMT 1
THX 07:13 Niko net over genomen nadat hij een uurke ging rusten om 01:30.... Zeer tevreden over mijn supper lange stint van bijna 6 uur. Voor het eerst kon ik tijden aanhouden van 2.22.xxx en zelfs enkele keren ne 2.21.xxx. Nu ff rusten.... of ook 6 uur??? ;D
|
|
|
Post by timothy on Sept 9, 2012 6:44:29 GMT 1
Sjapoo Peter en Niko...om dat met zn 2en te doen, niet evident... Nu ja wij zijn ook maar met 2 en nen halven, zelf zo ziek als nen hond maar tis er eentje voor het team (hopelijk geen dopingcontrole want denk dat ik positief zou pipi doen van de pillen die hier liggen in de cockpit lol). Wel zware crash gehad in Raideillon net voor eerste serverrestart. Plots wou mijn stuur ook niet meer doen waar ik het voor betaal, namelijk deftig sturen. Gelukkig kwam Nico net online en konden we op einde van de eerste formatie ronde pilotenwissel doen zonder plaatsen te verliezen. Dan maar paar uurkes proberen slapen in hoop op beterschap, helaas...straks nog ff op de tanden bijten voor een 4-stinter en alles komt goed...
|
|
|
Post by Rino on Sept 9, 2012 7:49:55 GMT 1
Timo terug overgenomen. Toen ik overnam van Nico was er net een servercrash. Na de herstart was de voorsprong van een minuut weg. Beetje duels gehad, en paar keer gewisseld met P12. Daar rijden we momenteel nu. P10 tot 13 zitten nog in dezelfde ronde. Nog 6 uur..
|
|
|
Post by bazookajoe on Sept 9, 2012 9:29:08 GMT 1
Van ver laatste naar p13, go team! SFH sterk bezig ook
|
|
|
Post by timothy on Sept 9, 2012 10:31:34 GMT 1
net stuur gegeven aan de grote broer sie...op P11 en er een paar 2.18's kunnen uitpersen...Kwestie van rustig uitrijden denk ik...
|
|
|
Post by MacTuffer on Sept 9, 2012 10:59:03 GMT 1
Tjonge tjonge je maakt iets mee op zo een race. RFH nadert mij op stavelot. Bij het uitkomen nog plaats genoeg tussen ons. Ik besluit van door te gaan en plaats te maken na Blanchimont. Echter komt de Ford hard opzetten en bij het uitkomen van Blanchimont gaan we half over de curb en schuift de Ford rond. Geen schade dacht ik, wel beetje vrang gevoel bij. Enkel ronden later ga ik Blanchimont in en beslist Kaspery Security scan om ff naar het bureaublad te komen. Vol in de remmen en hopen dat ik niets raak. Diene nest afgezet (dacht ik) en weer naar rFactor. Ik stond mooi naast de baan op het gras na Blanchimont. Even later weer van datte maar toen reed ik net uit Rivage de linker bocht nr9. Ook ni simpel om daar dan met een zwart scherm door te rijden. ;D Ook hier weer niks geraakt en stond ik half op de baan stil richting Pouhon. Wat een race.
|
|
|
Post by Reyn on Sept 9, 2012 12:10:17 GMT 1
Knappe prestatie mannen
|
|
|
Post by MacTuffer on Sept 9, 2012 12:22:56 GMT 1
en nu beslist Telenet om wat te komen werken aan onze lijn hier in het dorp. Gelukkig dat Nico nu verder afwerkt.
|
|
|
Post by timothy on Sept 9, 2012 12:23:23 GMT 1
toch leuk hé Peter Endurance racen...gebeurt altijd wel iets
|
|
|
Post by MacTuffer on Sept 9, 2012 12:59:34 GMT 1
toch leuk hé Peter Endurance racen...gebeurt altijd wel iets Daarvoor doen we het hé. ;D
|
|
|
Post by Rino on Sept 9, 2012 15:28:38 GMT 1
Sow, 't zit erop. P14. Komende van 27 dacht ik? Zat meer in, maar het geluk wil maar niet aan onze kant staan. Een voordeel halen uit een server restart zou leuk zijn, maar helaas. Net gepit als de server crashed. De 2 mannen voor ons hoeven zo niet te pitten en kunnen zo hun positie houden. 2 plaatsen verlies. Later worden we dan op P14 gezet terwijl we 12de lagen. Melding van dit resulteerd in niks. Na de rece wil ik ook eens kijken of ik mijn snelste ronde kan zien, en ik zie penalty for esc not yet resolved? WTF. niemand heeft esc gedrukt behalve ik na de race toen ik de wagen na een inlap in de box plaatste. Op naar Dubaaj. 12 uurkes maar. Top 10 nu. Moet gewoon.
|
|
|
Post by robin on Sept 10, 2012 16:34:20 GMT 1
Ergens in the middle of nowhere had ik gisteren nog net genoeg bereik om met 15 minuten te gaan te zien dat het gat tussen 1 en 2 slechts zeven seconden was, en afnam. Na de race op geen enkele manier de uitslag kunnen vinden en ook alle SFH piloten lagen vlug op bed, pas vanochtend een officiële top-3 kunnen zien: sim-racing.org/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?7369.0#post_7371In die thread ook de laatste stint. Spoel eens door naar minuut 53 en vertel wat jullie vinden van de gebeurtenissen tussen La Source en Eau Rouge. Het lijkt me een lastige beslissing, maar als admin zou ik toch een tijdstraf uitdelen, ongeacht de invloed daarvan op de uitslag.
|
|
|
Post by timothy on Sept 10, 2012 16:38:39 GMT 1
was een controversiele finish in elk geval...
|
|
|
Post by nicotineplijster on Sept 10, 2012 17:17:05 GMT 1
Ik heb het nog live gezien, zeer onsportief! Ik zou ook penalty's geven, ik zie het zo; in. het echt zou dit slecht zijn afgelopen
|
|
|
Post by Rino on Sept 10, 2012 17:51:07 GMT 1
En wie zien jullie als schuldige in? Ik zie de BMW in de fout gaan. In de busstop exit maakt de Ferrari een fout waardoor hij de BMW raakt en die half en half spint. Maar de Ferrari wacht en laat de BMW eerst vertrekken. Fairplay! De BMW wordt uitgeremd op La Source en is er voorbij in de aanloop naar de Radllion. En dan begint die BMW precies die Ferrari te rammen? Akkoord, de Ferrari ging opzij richting muur, maar hij zit voor de BMW en op positie. Wat hij eigenlijk doet is de BMW verplichten aan te sluiten achter hem. Het is niet alsof die BMW stukken sneller afkwam. Ik zou verder gaan dan een tijdstraf en ze zelfs diskwalificeren! Dit is een zuivere poging om iemand uit de race te rijden die op enkele seconden van de overwinning rijd. Zwaarste vorm van onsportiviteit! En..... ze waren al eerder in contact gekomen waardoor de Ferrari moest pitten omdat hij de diffuser verloor (die duitsers noemen dat dus ook een splitter ). Het was eveneens een move voor de leiding. Een teamgenoot van die BMW vond het toen nodig om die Ferrari rijder te komen zwart maken in de livestream. Zijn visie.... (de ferrari reed 1, de BMW 2) "als je ziet dat diegene achter u veel sneller is dan jezelf, waarom dan in godsnaam verdedigen? Rij uw eigen race en weet wanneer iemand sneller is..." WTF? Dus als je P1 rijd en er komt iemand opzetten voor de eerste plaats die sneller is dan u, dan moet je geen moeite doen om te verdedigen! Wat is race dan? Begin te twijfelen aan de definitie ervan... My 2 cents
|
|