|
Post by robin on Sept 10, 2012 18:18:38 GMT 1
De BMW wordt uitgeremd op La Source en is er voorbij in de aanloop naar de Radllion. En dan begint die BMW precies die Ferrari te rammen? Akkoord, de Ferrari ging opzij richting muur, maar hij zit voor de BMW en op positie. Wat hij eigenlijk doet is de BMW verplichten aan te sluiten achter hem. Het is niet alsof die BMW stukken sneller afkwam. Ik zou verder gaan dan een tijdstraf en ze zelfs diskwalificeren! Dit is een zuivere poging om iemand uit de race te rijden die op enkele seconden van de overwinning rijd. Zwaarste vorm van onsportiviteit! En..... ze waren al eerder in contact gekomen waardoor de Ferrari moest pitten omdat hij de diffuser verloor (die duitsers noemen dat dus ook een splitter ) Da's een bijzondere kijk De twee wagens komen naast elkaar uit La Source, de Ferrari heeft een neuslengte voorsprong en zit aan de voordelige kant voor Eau Rouge. Uitgemaakte zaak, lijkt me. Maar dan begint de Ferrari naar rechts te sturen. Had de BMW *achter* de Ferrari gezeten - zoals je beweert - dan was er geen contact geweest. Maar dat was niet zo, de BMW zat er nog naast en de Ferrari had genoeg ruimte moeten laten voor minstens 1 BMW. Er is pas contact als de BMW nauwelijks ruimte meer heeft om naar rechts uit te wijken. De Ferrari heeft meer dan genoeg ruimte aan de linkerkant om contact met de BMW te voorkomen. Er is hier volgens mij echt maar één schuldige.
|
|
|
Post by Rino on Sept 10, 2012 18:41:16 GMT 1
Dan stel ik da vraag aan u... Had jij in de BMW gezet, had je op de Ferrari ingsetuurd of gelift? en proberen te slipstreamen op Kemmel? Ik denk dat er voldoende ruimte was toen de BMW begon in te sturen. Je kan pas eigenlijk goed oordelen uit verschillende camera hoeken...
edit... Mja, heb het eens uit de lucht bekeken. De BMW zat er inderdaad nog teveel langs om zo de deur te sluiten. De plaats die de Ferrari liet was idd te weinig. Spijtig voorval vooe wat epic kon zijn. Benieuwd wat volgt..
|
|
|
Post by rikodc on Sept 10, 2012 18:59:43 GMT 1
Ik vond het anders 2 redelijke divebombs van de ferrari, plus nog het cutten daarna.
|
|
|
Post by Cedric on Sept 10, 2012 19:09:55 GMT 1
Ik kan bij dat filmpje van de laatste stint niet doorspoelen Das wel lastig.
|
|
|
Post by covids on Sept 11, 2012 8:03:57 GMT 1
Ik kan bij dat filmpje van de laatste stint niet doorspoelen Das wel lastig. ik ook niet ...
|
|
|
Post by nicotineplijster on Oct 3, 2012 10:55:05 GMT 1
|
|
|
Post by MacTuffer on Oct 3, 2012 11:21:29 GMT 1
Was jij dat op 7:47 Nico?
|
|
|
Post by nicotineplijster on Oct 3, 2012 11:31:03 GMT 1
Was jij dat op 7:47 Nico? ja
|
|
|
Post by MacTuffer on Oct 3, 2012 21:45:30 GMT 1
Was jij dat op 7:47 Nico? ja LOL Op die plaats slipte het nederlandse team ook toen we over de curbs gingen. Had ze beter wat vroeger laten passeren maar vond het trikkie in die snelle linkse.
|
|
|
Post by MacTuffer on Nov 3, 2012 15:42:19 GMT 1
Vandaag ronde 2. 12 uur van Dubai. Net mijn 2 stints gereden maar snelheid komt maar niet. Ik blijf hangen tussen 2.03.xxx en 2.01.xxx Waar ik sneller kan..... geen idee. Rino was plots weg en hij komt niet terug.... hopelijk niks ernstig.
|
|
|
Post by Rino on Nov 3, 2012 15:58:11 GMT 1
Vandaag ronde 2. 12 uur van Dubai. Net mijn 2 stints gereden maar snelheid komt maar niet. Ik blijf hangen tussen 2.03.xxx en 2.01.xxx Waar ik sneller kan..... geen idee. Rino was plots weg en hij komt niet terug.... hopelijk niks ernstig. Neenee. We hadden op voorhand beslist en te reconnecten bij server crashes en disco's. En de motor vloog erdoor, dus end of race. Maar de rek is er wat uit in het team. Is maar de vraag of we verder doen.
|
|
|
Post by MacTuffer on Nov 3, 2012 19:39:04 GMT 1
Dat zou jammer zijn als jullie stoppen. Indien er dan nog iemand wil verder doen.... altijd welkom. Onze Jamaicaan was aan de beurt en die had 2 pc crashes na elkaar. Nico heeft het nu weer over genomen. Wel veel tijd verloren nu, kunnen denk ik niet meer verbeteren tenzij iemand een disco krijgt.... paar keer dan. Momenteel P23 en denk dat het dat gaat worden. EDIT: P22 dankzij een uitvaller.
|
|