|
Post by covids on Jul 17, 2012 10:22:30 GMT 1
Die verdient inderdaad alle ruimte dat ie kan krijgen Prachtige skin!
|
|
|
Post by Dino on Jul 17, 2012 12:05:10 GMT 1
en dan maar proberen nuchter te rijden . ne jup bak op wielen ;D. mooi gedaan.
|
|
|
Post by nicoroman on Jul 17, 2012 12:47:44 GMT 1
tis idd nen schonen baby rino. nu moeten we hem nog voorbij de laatste hindernis loodsen in imola
|
|
|
Post by amdr on Jul 17, 2012 22:34:23 GMT 1
Das idd wel knap
|
|
|
Post by MacTuffer on Jul 18, 2012 9:36:10 GMT 1
Ja is mooi maar we gaan wel afspreken elke keer wij u doorlaten dat we daar een pintje voor krijgen na de race. @nico We dienen de nummer van de organisator nog op onze auto te plakken. Hier staan die We have released the official numberplates. Please replace the original (same place). Psd file and font can be found in the Syncfolder "Templates" --> Numberplates Lukt het voor die bijkomende sponsor?
|
|
|
Post by MacTuffer on Jul 18, 2012 9:41:42 GMT 1
Grootste nieuwtje was trouwens de trackviewer. Hebben jullie die nog gebruikt tijdens de race? Wat vond je ervan? Wat kan nog beter? Bij mij verliep dit bijna vlekkeloos. De bolletjes haperde soms wat maar dat stoorde niet. Die afkortingen waren idd niet zo duidelijk. Misschien ook 1 kleur per soort wagen.
|
|
|
Post by bazookajoe on Jul 26, 2012 12:41:09 GMT 1
Beetje opwarmen voor het weekend:
|
|
|
Post by bazookajoe on Jul 28, 2012 12:16:16 GMT 1
|
|
|
Post by Mee on Jul 28, 2012 14:08:13 GMT 1
Oei, precies disconnect gehad met bijhorende 3 min (!) penalty?
|
|
|
Post by bazookajoe on Jul 28, 2012 14:23:47 GMT 1
|
|
|
Post by MacTuffer on Jul 28, 2012 18:01:40 GMT 1
net mijn stint van 3 uur gedaan. Eerst bij de wissel iets te vroeg want bleek dat er geen pitstop gebeurt was. Met 1 liter terug de baan op.... en net voor variante op 0/0 komen te zitten. Ben nog tot de pit geraakt en mijn stop kunnen uitvoeren. Dan in mijn tonde 4 of 5 laat ik plaats om mij te laten passeren, rijd die mij er gewoon af.. Dat was net voor de pitstraat, dus snel pitten want splitter was vliegen. Daarna mooi mijn rondjes gedraaid en ben ik gestopt op 199. Nu is onze vriend van Jamaica ah rijden.
|
|
|
Post by Rino on Jul 28, 2012 18:22:13 GMT 1
Al penalty's aan ons broek. 2 keer vast in de gravel. Om 21 u neem ik over tot het eind. Niet zo'n goede beurt...
|
|
|
Post by Nick on Jul 28, 2012 18:42:57 GMT 1
net mijn stint van 3 uur gedaan. Eerst bij de wissel iets te vroeg want bleek dat er geen pitstop gebeurt was. Met 1 liter terug de baan op.... en net voor variante op 0/0 komen te zitten. Ben nog tot de pit geraakt en mijn stop kunnen uitvoeren. Dan in mijn tonde 4 of 5 laat ik plaats om mij te laten passeren, rijd die mij er gewoon af.. Dat was net voor de pitstraat, dus snel pitten want splitter was vliegen. Daarna mooi mijn rondjes gedraaid en ben ik gestopt op 199. Nu is onze vriend van Jamaica ah rijden. Hoe heet jullie derde rijder?
|
|
|
Post by nicotineplijster on Jul 28, 2012 18:58:37 GMT 1
net mijn stint van 3 uur gedaan. Eerst bij de wissel iets te vroeg want bleek dat er geen pitstop gebeurt was. Met 1 liter terug de baan op.... en net voor variante op 0/0 komen te zitten. Ben nog tot de pit geraakt en mijn stop kunnen uitvoeren. Dan in mijn tonde 4 of 5 laat ik plaats om mij te laten passeren, rijd die mij er gewoon af.. Dat was net voor de pitstraat, dus snel pitten want splitter was vliegen. Daarna mooi mijn rondjes gedraaid en ben ik gestopt op 199. Nu is onze vriend van Jamaica ah rijden. Hoe heet jullie derde rijder? Gary murray, en tommy nilson maar die komt vandaag niet aan de bak. Ik moest mij gisteren van Spa naar huis haasten voor de Qualy. Uiteindelijk had ik net genoeg tijd om 2 rondjes te rijden. Met een 1:48 had ik ook meteen een PB en 23ste plek op de grid. Het was voor mij een vrij saaie stint met de gebruikelijke spins nu en dan. Maar na anderhalf uur rijden lagen we even op de 15de plek. Na 3 uur heb ik de wagen overgegeven aan Peter op een 16de plek. Voor de moment rijd Gary op de 18de plek wat volgens ons genoeg is om naar spa te kunnen gaan.
|
|
|
Post by nicoroman on Jul 28, 2012 19:20:34 GMT 1
Impressie van eerste stint
Start vanop 13e stek. Gaat al dirct mis voor rijder voor mij, gaat hard de pitwall in maar kon alles ontwijken. Ik rij een gecontroleerde 1e en 2 e stint, geen fouten en ik maak mij op voor te pitten. Kom achterligger tegen en wanneer ik erachter hang trekt hij met zijn lichten ommij te laten passerren. Ikga rnaast en hij tikt mij eraf waardoor ik instrijkt kom vast te zitten in de kattebak - enkel rejoin kan mij redden ( zaten op een 10 e stek dedju).
Na 3 minuten wachten in de pit, terug het mes tussen de tanden en ik re mijn snelste tijden. Na bijna 3 uur den bak afgestaan aan de broeder.
Dikke fun
|
|