|
Post by nicotineplijster on Jul 5, 2012 16:00:36 GMT 1
ik heb de originele rfactor, maar voor die clean install heb ik de rfactor 1.255 Lite 1.1 van hun site gebruikt, is fat dan een verkeerde methode?
|
|
|
Post by Rino on Jul 5, 2012 17:53:09 GMT 1
Net de anti-cheat tool gedownload en die zegt dat het niet de originele rfactor executable file is. Is dit een probleem? Allereerst moet je dat niet downloaden. Dat zit er zowiezo in als je synct. Het gebeurt dat je die melding krijgt. Die exe heeft niks met cheaten te maken. Download deze exe : sim-racing.org/download.php?view.28Kopieër die dan in je instal die je gaat gebruiken voor dat endurance seizoen. Maak een kopietje van uw origineel voor 't zekerste. Als die nieuwe exe er staat probeer nog eens via rFscan. Zou geen foutmellding moeten geven nu.
|
|
|
Post by nicotineplijster on Jul 5, 2012 18:19:15 GMT 1
Net de anti-cheat tool gedownload en die zegt dat het niet de originele rfactor executable file is. Is dit een probleem? Allereerst moet je dat niet downloaden. Dat zit er zowiezo in als je synct. Het gebeurt dat je die melding krijgt. Die exe heeft niks met cheaten te maken. Download deze exe : sim-racing.org/download.php?view.28Kopieër die dan in je instal die je gaat gebruiken voor dat endurance seizoen. Maak een kopietje van uw origineel voor 't zekerste. Als die nieuwe exe er staat probeer nog eens via rFscan. Zou geen foutmellding moeten geven nu. bedankt rino, dat is dan ook opgelost
|
|
|
Post by timothy on Jul 13, 2012 9:38:01 GMT 1
57 teams ingeschreven tot nu toe...gigantisch succes. Inschrijvingen worden maximaal toegelaten tot 60 teams dus wie nog wil moet er rap bij zijn...
|
|
|
Post by nicotineplijster on Jul 14, 2012 21:50:14 GMT 1
onze test race:
Qualy: zeer slecht, ik mis duidelijk nog wat snelheid. P20
Race: Het is lang geleden dat ik nog zoveel stress had voor een race en dat was er aan te zien. In de eerste rondes had ik iemand achter mij die duidelijk zat te pushen, Bij het remmen kom ik net in het gras waardoor ik mij eerste uitstap maak. In het eerste half uur heb ik nog wat foutjes gemaakt. Vanaf dan ging alles min of meer goed. Op het einde van het eerste uur heb ik de wagen aan Peter overgegeven in P13 vlak voor Timothy. Die is peter dan vorbij gegaan. Ondertussen liggen we op P12 met de eerstvolgende wagen op 3/4 van een ronde.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 14, 2012 23:16:09 GMT 1
Nog even wat feedback vanuit de organisatie. Dit was de eerste test waarbij een geupdate versie van de software op twee servers tegelijk gebruikt werd. Lutz deed de ene, ik deed de andere server. Kort voor het einde viel de webserver met de score uit op één van beide servers. De rest van de software liep nog. Uit veiligheidsoogpunt hebben we die webserver component pas herstart toen de race finishte, waarna de stand weer gewoon zichtbaar was.
Grootste nieuwtje was trouwens de trackviewer. Hebben jullie die nog gebruikt tijdens de race? Wat vond je ervan? Wat kan nog beter?
|
|
|
Post by nicotineplijster on Jul 14, 2012 23:20:53 GMT 1
|
|
|
Post by nicotineplijster on Jul 14, 2012 23:22:43 GMT 1
Grootste nieuwtje was trouwens de trackviewer. Hebben jullie die nog gebruikt tijdens de race? Wat vond je ervan? Wat kan nog beter? Wij hebben hem zeker gebruikt. Het enige dat een beetje lastig was is het lezen van de afkortingen.
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 15, 2012 0:14:42 GMT 1
Knappe skin! Alleen dat paard dat ondersteboven staat.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 15, 2012 8:03:49 GMT 1
Grootste nieuwtje was trouwens de trackviewer. Hebben jullie die nog gebruikt tijdens de race? Wat vond je ervan? Wat kan nog beter? Wij hebben hem zeker gebruikt. Het enige dat een beetje lastig was is het lezen van de afkortingen. Mee eens, we gaan proberen om dat duidelijker te maken zodat je straks in één oogopslag kunt zien wie wie is. Dat moet voor de 12 uur van Imola wel lukken.
|
|
|
Post by Nick on Jul 15, 2012 8:57:14 GMT 1
@nico Is de VRL link niet verkeerd?
vrl-simracing.be ipv vrl.simracing.be ?
|
|
|
Post by Rino on Jul 15, 2012 9:44:56 GMT 1
Trackviewer is een leuke en bruikbare toevoeging. Moest hem alleen regelmatig refreshen. Soms gingen de bolletjes er zomaar vandoor als verdwaalde mieren Ook wilde hij niet altijd fullscreen gaan. Leuk zou zijn dat je op een bolletje klikt en er een popup zou komen met rijdersnaam/huidige lap en positie. Maar ik heb makkelijk praten. De race zelf. Ach, een testrace. Banden gewisseld terwijl niet nodig, 3 keer van rijder gewisseld terwijl niet nodig... Alles stabiel, en bandjes blijken heel lang mee tegaan. Meer moest ik niet weten. Leuke skin btw!
|
|
|
Post by Rino on Jul 16, 2012 21:21:20 GMT 1
Onze Ferrari 458. Excuses om het grote beeld, maar hij is té mooi om te downsizen
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 17, 2012 7:20:44 GMT 1
Prachtig!
|
|
|
Post by timothy on Jul 17, 2012 9:21:38 GMT 1
alle credits zijn voor Sir Rino Demeulemeester. Its an honour to have you in the team Slekke
|
|