|
Post by Hill2button on Aug 8, 2006 21:42:28 GMT 1
Net die Mod eens geprobeerd.
Ziet er zeer mooi uit, klinkt mooi etc. Maar qua feeling... mss is dat normaal, maar de auto voelt heel log aan. Met de standaard setup was er alleen power-oversteer, geen gewoon oversteer. Maar mss dat een andere setup daar snel verandering in brengt.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 8, 2006 21:52:13 GMT 1
Bij de laatste autosimsport zitten setups voor ligier en renault voor kyalami en voor alle auto's voor monaco. www.autosimsport.net/Ik vind het nog altijd prachtig. Net nog een hele tijd online gezeten ermee.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 9, 2006 7:15:25 GMT 1
Ik vind het veruit de beste mod tot nu toe voor rF ;D Heb er ondertussen al zoveel geinstalleerd en gespeeld gehad, maar alle andere raakten men niet echt. Met de 1979 had ik vanaf moment 1 ne "klik", grafisch (tracks) is het misschien ni de strafste, maar qua gevoel en inleving toch wel. GTR2 demo is toch al wel ffkes uit, en sommige weten dak meer Simbin-minded ben dan rF , maar de 79 spreekt mij een pak meer aan dan de GTR2-demo, die ondanks de vele wagens en tracks mij nog niet echt kon boeien.... Dit is nu echt ne mod waar ik men tanden wil inzetten en proberen goed in te geraken, wat voordien ni echt het geval was met rF en reeds uitgebrachte mods. CTDP-F1 is grafisch wel OK, maar dat gaat gewoon te snel voor men verstand en men voeten. Soit, na 1,5 uurke (twas ondertussen al 1H in de nacht - anders langer) alle wagens en circuits ffkes geprobeerd te hebben kom ik aan de alien-tijd van 1.11.04 met de ferrari op kya Nog kandidaten ?
|
|
|
Post by Knarf on Aug 9, 2006 7:56:21 GMT 1
Ik zit met de Ligier in de lage 1.09's. En met de Renault in de hoge 1:08's
Op kwalificatiebanden wel te verstaan. En de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik op Kyalami echt wel duizenden rondes heb afgelegd indertijd met GPL dus dat circuit ken ik knal vanbuiten (het circuit waar ik GPL heb op geleerd en altijd mijn favo circuit is geweest in GPL).
@werner : Ge moet wel uw banden opwarmen. In de 1ste ronde reageren die auto's imo zeer vreemd. Het voelt allemaal verkeerd aan op koude banden vind ik. Maar eens die warm zijn is het gewoonweg machtig. Met auto-clutch uitgeschakeld is het trouwens nog toffer. Tussengas geven bij het terugschakelen enzo, alleen niet eenvoudig om te vertrekken als ge gene clutch hebt maar het lukt wel als ge gas genoeg geeft.
Ik heb gisteren ook redelijk wat CT DP gereden met de Minardi maar dat is toch niet echt mijn stijl. Ik moet wel zeggen dat in rFactor een hedendaagse F1 helemaal niet makkelijker te bestureren is dan ene van 1979. Het uitkomen van de bochten is een peace of cake. Maar het ingaan is echt niet evident met die Minardi, en uw rempunten en lijnen pakken tegen zo een snelheid is toch wel niet bepaald eenvoudig.
|
|
|
Post by arnold on Aug 9, 2006 7:59:29 GMT 1
Bij de laatste autosimsport zitten setups voor ligier en renault voor kyalami en voor alle auto's voor monaco. www.autosimsport.net/Ik vind het nog altijd prachtig. Net nog een hele tijd online gezeten ermee. Je weet dat ik een "nul" ben op dat gebied : en waar kan ik die setups daar dan vinden ? oeps sorry : ben ondertussen "unlocked" , prima service daar bij Trymedia trouwens ! ik ga nu die 79 mod erop zetten maar waar kan ik die CDTP 2005 mod vinden ? alvast bedankt !
|
|
|
Post by Knarf on Aug 9, 2006 8:04:03 GMT 1
Nolle, Alle mods voor rFactor kan je vinden op : www.rfactorcentral.com/ (zeer goede website !) De F1-1979 mod meerbepaald hier : www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=F1%201979 (halverwege die pagina staan download links... Op die pagina staan trouwens ook setups net onder de download links). De setups die ik bedoelde en gebruik vind je op www.autosimsport.net/. Daar moet je op de hoofdpagina het magazine van Augustus downloaden (Download Issue Here!). Als je dat unzipped heb je naast het magazine ook setups voor F1-1979. Bij de 1979 mod zitten twee circuits. Het Kyalami van GPL, en Monaco. Bij uw circuits in rFactor staan die gans vanboven want ze noemen 04 Kyalami en 09 Monaco ofzo (de getallen zijn anders maar omdat ze met een getal beginnen staan ze heel vanvoor). Ik zat eerst maar te zoeken bij de K voor dat circuit vandaar dat ik het even zeg dat ze heel vanboven staan tussen uw circuits.
|
|
|
Post by arnold on Aug 9, 2006 8:06:30 GMT 1
Bedankt Frank ! ik ga deze voormiddag die mods installeren ! ik laat dan wel weten wat ik ervan vind....
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 9, 2006 9:16:53 GMT 1
Bedankt Frank ! ik ga deze voormiddag die mods installeren ! ik laat dan wel weten wat ik ervan vind.... Ge zult aant racen zijn ipv te replyen ;D ** EDIT ** Trouwens een update (2de - komt na de 1150 fix) forum.rscnet.org/showthread.php?t=263043En driver-arms patch, niet die superkwaliteit maar kvon het toch wel OK forum.rscnet.org/showpost.php?p=3141294&postcount=114Heb al iets achtergelaten, maar toch best de update (ondertussen al den 2de) installeren en dan pas driver-arms.
|
|
|
Post by arnold on Aug 9, 2006 9:18:11 GMT 1
Nolle, De setups die ik bedoelde en gebruik vind je op www.autosimsport.net/. Daar moet je op de hoofdpagina het magazine van Augustus downloaden (Download Issue Here!). Als je dat unzipped heb je naast het magazine ook setups voor F1-1979. euh k'ben daar nog ne keer : die setups , waar moet ik die plaatsen ? ik heb setups met als naam : DD79ren_Q1068.svm , DD1068_lig_Q.svm , DD_lig_1081_SR.svm , waar meot ik die bv plaatsen ?
|
|
|
Post by Knarf on Aug 9, 2006 9:23:05 GMT 1
Die DD setups zijn er voor kyalami. Ergens onder uw rFactor installatiemap is er een map 'Arnold Cottenier' ofzo. Weet niet precies op welk niveau. Ik denk dat daaronder een map 'settings' is. En daaronder nog een map '04 Kyalami' ofzo (ander getallake waarschijnlijk). Daar moet ge die zetten.
De setups met lig in zijn voor Ligier. Die met ren in voor Renault. Die met Q in voor kwalificatie. Die met SR in voor race. (maar ge moet die gewoon allemaal samengooien in 1 map. Maar als ge ne Ligier pakt kunt ge jammer genoeg ook setups van de Renault inladen, dus ge moet zien dat ge ene pakt met lig in als ge de Ligier pakt).
|
|
|
Post by arnold on Aug 9, 2006 9:38:49 GMT 1
|
|
|
Post by Knarf on Aug 9, 2006 9:48:05 GMT 1
die 1979 mod in één woord : WAW Kzou het denken Ge moet trouwens dat artikel eens lezen in autosimsport over F1-1979... Daar komen uiteindelijk een 20-tal verschillende wagens in Iedere wagen die ooit heeft gereden in 1979 (ook maar 1 race) zal in de mod te zien zijn.
|
|
|
Post by arnold on Aug 9, 2006 10:41:22 GMT 1
een winterseizoen met de 1979 mod zou ik wel zien zitten , zo kunnen we ook eens rFactor een kans geven..... btw , geen setups voor de Williams voor de 79 mod ? ik word overal ( waar men Kyalami rijd ) gekickt wegens volgende fouten : "track geometry" mismatch "ferrari.hdv" mismatch "F11979D.rfm" mismatch iemand énig idee ?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 9, 2006 11:40:58 GMT 1
Nog geen online-tijd gehad, eerst wat consistent proberen te rijden, dus kan hier ni op antwoorden.
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 9, 2006 11:50:47 GMT 1
CDTP 2005 geeft bij mij installatiefouten,, ik ga die pas terug proberen nadat patch1150 eropstaat (maar die had dan weer een corrupte download..en zo blijft ne mens bezig)
Wat was weer de truuk om die andere wagens te unlocken ?(ISI_babyfactory schijnt niet te lukken?) ... Ik heb 2 spelers, de ene "krijgt" de Regazonni Williams aangeboden, bij de andere speler krijg ik de Lafitte Ligier maar de andere wagens zijn te kopen en te duur voor mijn beurs :-)
Waarom zetten ze die waarden niet op -1 zoals in zoveel mods?
|
|