|
Post by arnold on Aug 9, 2006 13:14:50 GMT 1
CDTP 2005 geeft bij mij installatiefouten,, ik ga die pas terug proberen nadat patch1150 eropstaat (maar die had dan weer een corrupte download..en zo blijft ne mens bezig) Wat was weer de truuk om die andere wagens te unlocken ?(ISI_babyfactory schijnt niet te lukken?) ... Ik heb 2 spelers, de ene "krijgt" de Regazonni Williams aangeboden, bij de andere speler krijg ik de Lafitte Ligier maar de andere wagens zijn te kopen en te duur voor mijn beurs :-) Waarom zetten ze die waarden niet op -1 zoals in zoveel mods? bij mij lukt da ook niet met dat unlocken.....maar is dat niet eerder om meer geld te krijgen zodat je de wagen kunt tunen i.p.v. wagens te unlocken ?
|
|
|
Post by Knarf on Aug 9, 2006 13:41:51 GMT 1
een winterseizoen met de 1979 mod zou ik wel zien zitten , zo kunnen we ook eens rFactor een kans geven..... btw , geen setups voor de Williams voor de 79 mod ? ik word overal ( waar men Kyalami rijd ) gekickt wegens volgende fouten : "track geometry" mismatch Op rFactorcentral waar ge de mod hebt gedownload staat op die pagina ook nog een fix voor de circuits. Ik vermoed dat gij die nog niet hebt en de servers wel (of dat gij die wel hebt en de servers niet ?). "ferrari.hdv" mismatch "F11979D.rfm" mismatch Ge moet ook op rFactorCentral op die F1-1979 pagina de 1.150 fix voor die mod downloaden. En enkele posts hierboven in deze thread heeft Rushbunny iets gezegd over ne nieuwe patch. Die moet ge mss ook installeren.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 9, 2006 13:43:00 GMT 1
CDTP 2005 geeft bij mij installatiefouten,, ik ga die pas terug proberen nadat patch1150 eropstaat (maar die had dan weer een corrupte download..en zo blijft ne mens bezig) Wat was weer de truuk om die andere wagens te unlocken ?(ISI_babyfactory schijnt niet te lukken?) ... Ik heb 2 spelers, de ene "krijgt" de Regazonni Williams aangeboden, bij de andere speler krijg ik de Lafitte Ligier maar de andere wagens zijn te kopen en te duur voor mijn beurs :-) Waarom zetten ze die waarden niet op -1 zoals in zoveel mods? CTDP bolt enkel op 1.150 ISI_BABYFACTORY of ISI_FACTORYBABY Eén van die 2 is juist maar het moet in drukletters volledig.
|
|
|
Post by arnold on Aug 9, 2006 21:58:04 GMT 1
om full money te hebben : ISI_BABYFACTORY moet idd in hoofdletters.... ondertussen al eens de 79 mod met de Ferrari op Spa , big fun , jammer dat ik geen geschikte setup hiervoor heb
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 10, 2006 22:13:44 GMT 1
We beginnen stilaan onder de mensen te komen 1.09.198 kya met de williams
|
|
|
Post by Knarf on Aug 11, 2006 7:12:51 GMT 1
om full money te hebben : ISI_BABYFACTORY moet idd in hoofdletters.... ondertussen al eens de 79 mod met de Ferrari op Spa , big fun , jammer dat ik geen geschikte setup hiervoor heb De default setups zijn heel goed hoor Nolle. Gisteren online op Kya zitten racen tussen ne man of 20. Had de Williams eens uit de stal gehaald. Eerste race met de default setup gereden. P2 op de grid en P2 in de race achter Toon Vanhoof. Snelste rondetijd in de race 1:09.5 Toen de setup van Toon gekregen. De kwalificatie verprutst. Had ergens ne hoge 1:09 pas P5 op de grid. Opgeklommen naar P1. In ne spin geraakt, teruggevallen naar P3. Terug omhoog geraakt naar P1 (met een Pedro De La Rosa moment toen P1 op ne dubbelaar knalde, de lucht in vloog en er stukken vleugel rond mijn cockpit vlogen). Dan gespind in de voorlaatste ronde en uiteindelijk P2. Snelste ronde 1:09.1 in de race denk ik. Dus zo een 4 tienden verschil. In de kwalificatie zal er wel een lage 1:08 inzitten met die setup van Toon, en met de default een hoge 1:08. Maar ze zijn dus echt wel behoorlijk goed die defaults. Die setup van Toon is momenteel de enigste die ik heb. Want die bij autosimsport zaten die kunde niet meer gebruiken na de nieuwste patch (alé da gaat wel maar uwe auto is nogal onstabiel wegens enkele wijzigingen in de physics).
|
|
|
Post by arnold on Aug 11, 2006 7:48:46 GMT 1
aha dus ik mag ik die setups verwijderen ? kunnen we op Gmail geen mapje zetten waar we onze setups voor rFactor kunnen in plaatsen zodat iedereen er kan mee testen ? hoe closer we bij elkaar rijden hoe meer fun toch ? of moeten setups prive blijven ? iedereen heeft van mij al altijd setups gekregen als ze er om vroegen , zelfs al werden ze dan rapper dan ikzelf , dan lag het duidelijk bij de piloot zelf ..... ik heb ondertussen op Gmail onder de map rFactor een mapje aangemaakt "setups"....
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 11, 2006 8:02:33 GMT 1
1.14 met standaard setup hier in de Renaukt (mijn favo-auto)
Wat ik een beetje mis aan "realiteitswaarde" is de power surplus van bvb net die Renault op Kyalami bvb, toch wel een typisch kenmerk indertijd van de turbos tegenover de atmos... en voor de rest mis ik dat "turbo gat" dat zo eigen was aan die wagens : niets power te vinden bij corner exit maar dan overdose eens de motor op toeren is.
Peter dacht ik had iets gezegd over de vering, ik vind alleen de topic niet meer terug, nu wat ik mij nog herinner van die grondeffect wagens van toen is dat die allemaal superhard afgeveerd waren (niet meer dan 3 cm travel soms op de vering) en dat die weinig voorvleugel reden omdat het grondeffect voldoende downforce verzorgde. Ik heb nog niet geprobeerd in welke mate dit te bereiken is met het vorgestelde fysicsmodel. Vraagje voor de fysics-goeroes?
|
|
|
Post by Knarf on Aug 11, 2006 17:15:03 GMT 1
Volgens mij zal dit binnenkort uw favoriete auto zijn Willy
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 11, 2006 18:24:58 GMT 1
Hell yeah!
Hoewel..in die dagen was ik ne grote fan van Mario Andretti. Allez, niet zozeer Andretti maar de mooie zwart-gouden Lotus wagens :-) In 1979 reden ze echter met die Olympus reclame dacht ik.
Anyways...de Wolf van de Keke was utter crap hoewel hij James Hunt naar huis reed en bij gelegenheid mooie klasseringen reed, finishte hij zonder punten. In 1980 ging hij naar Fittipaldi, what a mistake-a to make-a! In 1978 had hij wel met een Theodore (een loser-wagen van jewelste, 10x erger dan Minardi) de Race of Champions gewonnen (buiten kampioenschap uiteraard)
|
|
|
Post by Knarf on Aug 11, 2006 19:21:44 GMT 1
Idd gene zwart-gouden
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 12, 2006 13:53:41 GMT 1
Frank, zijn die al beschikbaar, die nieuwe wagens, wat heb er nog niks van gevonden Of zijn die privé
|
|
|
Post by Knarf on Aug 12, 2006 14:20:08 GMT 1
Zoals ge achter de auto kunt zien. Private Test Version
|
|
|
Post by Knarf on Aug 12, 2006 14:26:13 GMT 1
ik heb ondertussen op Gmail onder de map rFactor een mapje aangemaakt "setups".... Mijn Kya setups voor de Williams staan er. 1.07 is zeker mogelijk edit: en voor Ligier, Ferrari, Renault staan er nu ook van DarrenM (en van Williams van DarrenM ook). Zijn denk ik kwali setups.
|
|
|
Post by arnold on Aug 12, 2006 22:12:54 GMT 1
ik blijf verder sukkelen om te connecten :
ik word overal gekickt wegens volgende fouten :
"ferrari.hdv" mismatch "F11979D.rfm" mismatch
dit met eender welke wagen ( dan wordt het bv Renault.hdv mismatch ) op gelijk welk circuit waar men de 1979 mod rijd..... iemand énig idee ?
ik denk er sterk aan om een volledige cleane installatie te doen , kan iemand mij eens duidelijk zeggen wat de juiste volgorde is van de te installeren files : Rfactor als 1ste en dan welke updates in welke volgorde en dan voor die 1979 mod de volgorde ? alvast bedankt !
en Frank bedankt voor de setups !
|
|