|
Post by Timpreza on Nov 17, 2006 13:34:25 GMT 1
De volledige mod word blijkbaar toch afgewerkt en word verwacht voor het einde van het jaar, en de physics zijn heel wat geëvolueerd bij de demo physics. Als dat geen super nieuws is.
|
|
|
Post by arnold on Nov 17, 2006 15:23:06 GMT 1
Ge moet ook de physics update installeren www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=F1%201979Daar de link "F1 1979 Physics Update" downloaden en installeren. Dat is een patch voor 1.150. De originele was voor 1.070 en gaf springende auto's in 1.150 bij sommige mensen. toeme nu pas lees ik dit over de physics update , de graphics had ik maar hier wist ik niets over , ik lees nochtans dagelijks het forum.....
|
|
|
Post by Hill2button on Nov 17, 2006 17:22:14 GMT 1
Ge moet ook de physics update installeren www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=F1%201979Daar de link "F1 1979 Physics Update" downloaden en installeren. Dat is een patch voor 1.150. De originele was voor 1.070 en gaf springende auto's in 1.150 bij sommige mensen. toeme nu pas lees ik dit over de physics update , de graphics had ik maar hier wist ik niets over , ik lees nochtans dagelijks het forum..... Als ik me niet vergis krijg je een mismatch op de server als je die physics niet had, dat ofwel sprong uw auto in het rond als je id pit stond.
|
|
|
Post by Petrol on Nov 17, 2006 18:35:54 GMT 1
Als ik me niet vergis krijg je een mismatch op de server als je die physics niet had, dat ofwel sprong uw auto in het rond als je id pit stond. Dat denk ik ook wel, dus ge zult die patch al gehad hebben gezien ge de vorige race toch hebt kunnen starten Nolle. Goed dat ze verderwerken aan die mod, met een team dat splitst weet je nooit. Waarschijnlijk zullen er dan 2 '79 mods komen, beter dan geen. En als de physics wat verbeterd zijn dan gaat die nog heel goed worden.
|
|
|
Post by arnold on Nov 17, 2006 20:00:59 GMT 1
oké zal hem dan waarschijnlijk geinstalleerd hebben...k'word toch oud zenne ;D
|
|
|
Post by Nuvolari on Dec 23, 2006 18:36:53 GMT 1
|
|
|
Post by Nolle on Dec 23, 2006 19:23:35 GMT 1
hmm , al wat ik krijg is een wit scherm met een zandloper , na een paar minuten gestopt....
|
|
|
Post by Nuvolari on Dec 23, 2006 19:32:40 GMT 1
Waarschijnlijk zijn de servers overbelast. Probeer anders es op rfactorcentral.com ofwel rtracker.org
|
|
|
Post by Nolle on Dec 23, 2006 20:33:08 GMT 1
Waarschijnlijk zijn de servers overbelast. Probeer anders es op rfactorcentral.com ofwel rtracker.org hoe moet ik dat installeren ? gewoon boven de oude versie of moet ik eerst de oude versie verwijderen ?
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 23, 2006 20:52:29 GMT 1
Zet het er maar gewoon naast, hij onverschrijft niets van de demo normaal, en het is nog niet duidelijk of we de laatste race met de demo afwerken of met de volle versie.
|
|
|
Post by Nolle on Dec 23, 2006 21:49:07 GMT 1
Zet het er maar gewoon naast, hij onverschrijft niets van de demo normaal, en het is nog niet duidelijk of we de laatste race met de demo afwerken of met de volle versie. k'zal hem wel eerst moeten kunnen downloaden , gelijk welke server die ik al geprobeerd heb ligt plat momenteel , ofwel helemaal geen download ofwel aan een échte slakkegang ....
|
|
|
Post by Knarf on Dec 23, 2006 22:00:02 GMT 1
k'zal hem wel eerst moeten kunnen downloaden , gelijk welke server die ik al geprobeerd heb ligt plat momenteel , ofwel helemaal geen download ofwel aan een échte slakkegang .... En op zo een moment zijn torrents dus ideaal. Hoeveel te meer volk da download hoeveel te sneller het gaat. Kheb de 2 torrents eens van rtracker.org afgehaald en op mijn eigen space gezet zodat ge u gene account moet aanmaken op rtracker. de mod : users.pandora.be/riptor/F1-1979.torrentextra circuits : de mod : users.pandora.be/riptor/tracks.torrentAls ge nog gene bittorrent-client hebt raad ik als beginner www.torrentopia.org/ aan. Die heeft zo goed als geen opties... Gewoon installeren, .torrent bestandjes downloaden en op dubbelklikken. Torrentopia zal dan openen en den download afhandelen. Als ge Opera gebruikt hebt al ne bittorrent-client aangezien die daar rechtstreeks in verwerkt zit.
|
|
|
Post by Nolle on Dec 23, 2006 22:42:35 GMT 1
bezig met binnenhalen met TorrenTopia , maar raar : ik werk normaal met Utorrent maar deze wilde niet starten met het downloaden van die 2 torrents , verschillende malen geprobeerd maar telkens een rode balk wegens niet beschikbaar... is die TorrenTopia ook in het Nederlands te krijgen ? btw , Thanks Frank
|
|
|
Post by Knarf on Dec 23, 2006 22:52:00 GMT 1
Zeer vreemd dat die niet binnenkomen met µTorrent. Volgens mij zijn al die zaken toch compatible met elkaar. Kheb die ook zopas binnengehaald een uurke geleden dus de torrents werken zeker.
Die torrentopia raad ik gewoon aan voor beginners vanwege de zeer beperkte opties... Zelf gebruik ik bitspirit (vele mensen vinden die slecht maar ik vind dat ne hele handige).
|
|
|
Post by Nolle on Dec 24, 2006 0:15:05 GMT 1
WAW , meer wagens en de circuits die we reden in GPl , dat beloofd. ik heb al ne keer getest op Watkins Glen , super maar geen enkele van de setups die ik heb van de 1979 mod kon ik gebruiken , vooral de gears liggen fout...ik heb wel gereden met de Cosworth motor , team weet ik direkt niet meer.
|
|