|
Post by jansongpl on Dec 24, 2006 10:44:02 GMT 1
ik heb ook utorrent en dat werkt zeer goed ! die rode balk gaat soms weg eens hij een goede werekende doelpc heeft gevonden. ik zal de torrent nog een tijdje laten om jullie een goede download te bezorgen. hoe meer hoe liever
|
|
randy
Rookie VRL'er
|
Post by randy on Dec 24, 2006 12:22:40 GMT 1
|
|
|
Post by Hill2button on Dec 24, 2006 12:37:29 GMT 1
k'zal hem wel eerst moeten kunnen downloaden , gelijk welke server die ik al geprobeerd heb ligt plat momenteel , ofwel helemaal geen download ofwel aan een échte slakkegang .... En op zo een moment zijn torrents dus ideaal. Hoeveel te meer volk da download hoeveel te sneller het gaat. Kheb de 2 torrents eens van rtracker.org afgehaald en op mijn eigen space gezet zodat ge u gene account moet aanmaken op rtracker. de mod : users.pandora.be/riptor/F1-1979.torrentextra circuits : de mod : users.pandora.be/riptor/tracks.torrentAls ge nog gene bittorrent-client hebt raad ik als beginner www.torrentopia.org/ aan. Die heeft zo goed als geen opties... Gewoon installeren, .torrent bestandjes downloaden en op dubbelklikken. Torrentopia zal dan openen en den download afhandelen. Als ge Opera gebruikt hebt al ne bittorrent-client aangezien die daar rechtstreeks in verwerkt zit. Tnx Frank, 200 kb/s here, nice!
|
|
|
Post by Nolle on Dec 24, 2006 13:54:37 GMT 1
die traks drop ge da in gamedata location;waarschijnlijk niet want als ik ne trak wil laden vlieg ik altijd naar mijn buraueblad,iemand raad ge moet die 2 bestanden die je hebt gedownload laten unraren/unzippen ,daarna openen en dubbelklikken op de "exe" en aangeven dat ze moeten geinstalleerd worden in je map rFactor , standaard wordt de plaats "program files/rFactor" aangegeven , dus bij Jouw denk ik dat het moet zijn "mijn games/rfactor" of zoiets....maar waarom niet éérst eens een mailke naar mij of een belleke ?
|
|
|
Post by Knarf on Dec 24, 2006 14:23:31 GMT 1
...maar waarom niet éérst eens een mailke naar mij of een belleke ? Omdat ge door dingen zelf te doen, en fouten te maken ge veel sneller en meer leert dan ne kenner het te zien doen...
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 24, 2006 14:41:59 GMT 1
Ik heb diverse problemen o.a. met de graphics van de bijgeleverde circuits : die zijn allemaal in fletse kleuren, javelgroen gras enz... Bovendien staan dieverse livery's bij mij opo sommige autos gewoon ondersteboven of achterstevorren op de wagens en mijn eigen wagen, als ik die bekijk in replay, is gewoon muisgrijs!
Mijn settings staan wel laag maar die even omhoogkrikken hielp niet veel. Zou het kunnen dat je dit enkel "DX9" kunt laden? In dat geval de doodsteek voor mijn El Cheapo grafische kaart. Ik ga heel binnenkort waarschijnlijk weer uitkijken voor een actief gekoelde 256MB kaart, dat gaat de zaken op de PC in alle geval vooruit helpen, in mijn portemonnee daarentegen weer juist niet...
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 24, 2006 15:08:36 GMT 1
Kan het zijn dat je de verkeerde skin bij het verkeerde model hebt? Als je in je upgrade scherm een ander model van een auto kiest moet je je skin daarvoor aanpassen ook.
Ik speel op DX8 en heb geen probleem. Op Silverstone had ik wel een gestreepte sky, maar texture detail 1 stap verhogen lostte dat op.
|
|
|
Post by Nolle on Dec 24, 2006 16:40:01 GMT 1
Zou het kunnen dat je dit enkel "DX9" kunt laden? ikzelf en Durkie draaien op DX7 , geen enkel probleem met de graphics...FPS rond de 80 bij mij
|
|
|
Post by Nolle on Dec 24, 2006 16:41:28 GMT 1
...maar waarom niet éérst eens een mailke naar mij of een belleke ? Omdat ge door dingen zelf te doen, en fouten te maken ge veel sneller en meer leert dan ne kenner het te zien doen... ook waar
|
|
|
Post by Petrol on Dec 24, 2006 17:40:47 GMT 1
Over die graphics problemen: dat staat allemaal in hun readme.
Nog meer klassieke circuits en veel meer modellen, met nog extra versies door die upgrades, dat is heel knap. De powercurve van de motoren lijkt beter te zijn nu, en de gewichtsverdeling ligt meer naar achter, maar van de suggesties die ik laten weten had na de demo hebben ze er maar 1 ingevoerd, hardere veren achteraan. Voor de rest, achterbanden hebben nog altijd evenveel grip als de voorbanden (absurd, en dat wijst er op dat andere zaken ook niet kloppen want je voelt geen enorme overstuur). De geometrie van de ophanging klopt nog altijd niet, en alle wagens gebruiken dezelfde ophanging. Er zijn een paar verbeteringen maar voor mij zijn deze physics nog altijd hetzelfde "niveau" als de demo, teleurstellend. Het is een grote, mooie mod met ook indrukwekkende sounds maar dè mod is het voor mij niet geworden, daarvoor moest die realistischer zijn.
BTW, in uw rFactor dir staat nu een "79Bonus" map, met setups en replays.
|
|
|
Post by Nolle on Dec 24, 2006 18:04:27 GMT 1
BTW, in uw rFactor dir staat nu een "79Bonus" map, met setups en replays. aha bedankt Peter , over het hoofd gezien
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 25, 2006 23:05:43 GMT 1
Inderdaad, ik treed Peter zijn bevindingen een beetje bij. Als er 1 ding karakteristiek was aan "wingcars" dan was het wel de ongelooflijke griplevels die die wagens hadden in de bochten. Dat mis ik compleet. Dat het gewicht naar achteren is geplaatst valt inderdaad op. Bij elke te gezwinde manuever in een bocht komt dat hele kraam van vanachter rondgezwierd als een pendel aan een koordje. En ben ik nu de enige die dit merkt maar die remmen.. Bijna bij elke remactie blokkeren die dingen vooraan zodat ik meestal rechtdoor het stof inga. Bovendien klopt het dat de installatie van de "realistische shifter optie" het toelaat de shifter zonder blippen of liften en zonder clutch rond te zwierenin zijn H patroon. Ik vind dat in alle geval verre van realistisch. Soundsgewijze en qua uitwerking (de diverse skins en modellen doorheen het seizoen) zeer leuk gevonden. en sommige wagens liggen me echt veel beter dan anderen. McLaren, Tyrrell en Alfa zijn voorlopig mijn favorieten
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 26, 2006 0:33:07 GMT 1
Inderdaad, ik treed Peter zijn bevindingen een beetje bij. Als er 1 ding karakteristiek was aan "wingcars" dan was het wel de ongelooflijke griplevels die die wagens hadden in de bochten. Dat mis ik compleet. Dat het gewicht naar achteren is geplaatst valt inderdaad op. Bij elke te gezwinde manuever in een bocht komt dat hele kraam van vanachter rondgezwierd als een pendel aan een koordje. En ben ik nu de enige die dit merkt maar die remmen.. Bijna bij elke remactie blokkeren die dingen vooraan zodat ik meestal rechtdoor het stof inga. Bovendien klopt het dat de installatie van de "realistische shifter optie" het toelaat de shifter zonder blippen of liften en zonder clutch rond te zwierenin zijn H patroon. Ik vind dat in alle geval verre van realistisch. Soundsgewijze en qua uitwerking (de diverse skins en modellen doorheen het seizoen) zeer leuk gevonden. en sommige wagens liggen me echt veel beter dan anderen. McLaren, Tyrrell en Alfa zijn voorlopig mijn favorieten Dat remmen heb ik enkel bij koude banden en remmen, eens de boel op temperatuur ik kan ik doorstampen. Dat vind ik juist mooi gedaan. Die bakken plakken volgens mij wel deftig op de baan in snelle bochten. Je moet alles in zijn context zien. In de late seventies waren die griplevels enorm voor hun tijd, maar vergeleken met de grip die een strakke moderne singleseater levert is dat allemaal zo gigantisch niet meer denk ik. Ik vind het heel goed gedaan allemaal, ook al zitten er een paar vreemde onvolkomendheden in de physics. ik kan me perfect inleven, en alles komt voor mij echt geloofwaardig over.
|
|
|
Post by Petrol on Dec 26, 2006 1:01:54 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 26, 2006 3:17:02 GMT 1
Da's omgerekend 2019kg aan 320km/h. Da's zeker niet niets, zéker voor 30 jaar geleden. Maar tegenwoordig halen ze ongeveer 3000kg aan diezelfde snelheid. En dat zijn dan nog eens theoretische getallen die maar de helft vertellen. Reken daarbij nog eens de moderne banden, stijvere chassis, enz. We zijn veel gewoon...
In 79 had Villeneuve de snelste rondetijd met de Ferrari T4 op Kyalami: 1:14.4 In de demo waren onze snelste Ferrari ronde op Kyalami 1:10.2. Ik weet niet in hoeverre Kyalami correct is, maar volgens mij is er zeker niet te weinig grip.
|
|