|
Post by Mee on Jul 11, 2014 0:31:53 GMT 1
Achteraf?
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 11, 2014 3:05:24 GMT 1
Eens goed blokkeren kan tot 10% van u tirewear halen. Zo veel was ik op slag kwijt toen Bart me aanreed bij de gridformatie bij de Vettes... Hoe weet je dat? Is er een data-acquisition plugin voor rF2 of is dat in de replay zichtbaar? Ja. isiforums.net/f/showthread.php/3336-rFactor-2-Motec-Plugin
|
|
|
Post by nicoroman on Jul 11, 2014 14:39:14 GMT 1
Gewoon ter info
Aangezien mijn huidige pc niet voldoet kan ik nu niet meebollen maar vernieuwing komt eraan.
|
|
|
Post by Cedric on Jul 12, 2014 23:49:21 GMT 1
Nieuwe PB: 1:09:211 Wel wanneer de baan zo goed als helemaal ingerubberd was. Ben uiteindelijk toch afgestapt van de default setup. Trouwens, ook bij slides na een spin bijvoorbeeld kunnen banden slijten blijkbaar :s Wanneer je een zijwaartse slide maakt op 4 wielen en de afstand is groot genoeg, kan een bijna helemaal verse band, opeens geel worden. Oppassen dus
|
|
|
Post by timothy on Jul 13, 2014 9:39:01 GMT 1
Looks like Cedric is hooked...lol
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jul 13, 2014 12:54:52 GMT 1
Cedric heeft zen studentenjaar erop zitten en moet nog ergens heen met al zen energie denk ik! Zijt nu eerlijk Cedric, als ik uw foto's etc op FB zie hebt gij daar echt den tijd van uw leven! Geniet ervan, echt waar! (Dit even terzijde ) Iki heb het minder begrepen op de Indy. Te snel, te open wheeled en ik haal alleen op Indianapolis 40 fps... Laat staan met een startveld. Maar ik ga proberen nog wa laps te doen deze week en hoop er volgende week wel bij te zijn. Het moet toch degelijk kunnen getest worden...
|
|
|
Post by MacTuffer on Jul 20, 2014 14:22:56 GMT 1
Ik ga er straks proberzn om online te zijn maar om de fps te chekken en niet om te rijden. Heb niks geoefend en die indicar ligt me niet, geen enkele openweeler trouwens. ;-)
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jul 20, 2014 20:37:04 GMT 1
Sorry jongens, niet op tijd thuis geraakt. Onnozel goei weer... ;-)
Toch wat kunnen testen?
|
|
|
Post by Rino on Jul 20, 2014 21:29:25 GMT 1
ffkes getest. Had niet zoveel tijd. Bij momenten ferme framedrops. Ook in de warmup in de voorlaatste bocht. Zat er bijna door naast de baan. En was ik de enige? Want zag daar nog mensen wijd gaan. De race... Kort. Setup is totaal verkeerd (zit oa in de limiter op de straight) en blijkt parc ferme te zijn. En laat me nu enkele knoppen nog niet geconfigureerd staan die ik nodig heb. Dus redelijk rap esc..
|
|
|
Post by Cedric on Jul 21, 2014 11:20:50 GMT 1
Sorry gasten, ben er niet geraakt gisteren. We hebben besloten een dagje eerder naar zee te vertrekken. Ik hoop dat er nuttige dingen getest konden worden?
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 21, 2014 17:51:37 GMT 1
Weinig animo. Vijftal deelnemers, waarvan iedereen zo goed als onvoorbereid. Daardoor weinig boeiende race. Door parc fermé zat ik vast op de alternate banden, en was ik toegewezen op tiremanagment om tot de finish te geraken, maar dat is goed gelukt.
Ik blijf het de meest veelbelovende sim van het moment vinden. De graphics trekken helaas niet echt aan, en de diepgang merk je niet bij een enkele testrace zonder voorbereiding. Het lijkt niet zo plug & play als AC, maar da's maar schijn. Mods worden via de server vanzelf gedownload, en moet je niets voor doen. Bij AC zitten we nog in het rF1 tijdperk voor de niet standaard content, je mag googlen naar de juiste versie, downloadservers zoeken, unrarren naar de juiste map, enz.
Geen last van framedrops hier. Maar ook geen wonderlijke fps. Heel de tijd rond de 45fps, maar wel goed doenbaar om te racen.
Zou dat een bug geweest zijn dat bij de start van de race in de linkse na de backstretch de baan terug 'green' was, en overal elders ok? Ik was er efkes mijn kluts door kwijt, waardoor Rino in de eerste rondes efkes kon langszij komen over de startfinish, verder was dat het. Een keer rechtdoor gegaan doordat ik te laat geremd was bij het lappen. Ik had harder kunnen remmen, en misschien de bocht nog halen, maar een lockup had mijn band om zeep kunnen helpen. Beter rem lossen en rechtdoor gaan dan. Rijden en denken, hou ik van.
|
|
|
Post by Moerie on Jul 21, 2014 21:36:21 GMT 1
Nu zondag al een nieuwe test race met AC? Klopt dit omdat er maar een week tussen zit!? En is er al een keuze gemaakt met welke klasse gaan rijden?
|
|
|
Post by Mee on Jul 22, 2014 14:07:15 GMT 1
Deze zondag is inderdaad nogal snel. De volgende fun/testrace gaat door op 3 augustus met Assetto Corsa. We gaan op Vallelunga met de Lotus Evora GTC rijden, een racewagen die heel stabiel is en waar iedereen snel mee weg zal zijn. Door de week ga je ook nog met een paar andere wagens kunnen rijden, kwestie van wat afwisseling te hebben en van zoveel mogelijk wagens te 'proeven'. Voor elke wagen zijn er wel maar een beperkt aantal plaatsen, zoals je HIER ook kan lezen. De server vind je in-game onder de naam "VRL test server". Er draaien momenteel enkel practice-sessies op en er staat geen wachtwoord op.
|
|