|
Post by Ben Cuypers on Jun 30, 2014 19:45:50 GMT 1
Heb het aan het werken gekregen. Ga proberen in de week eens serieus te testen en hoop er zondag bij te zijn. Heb er wel eens zin in. Haal nu toch vlot constant 60fps, maar weet niet wat het geeft met andere auto's erbij. Ik zou het toch eens willen zien op een straffe pc met specs op full ofzo, want hier ziet het er echt niet uit he, maar ik ga me erover zetten! Het gevoel is goed, al dat dit wel een kreng van ne auto is. Tot op de server ergens! Edit: Is een paar filmkes bekeken en deze is echt wel de max! Goesting? Iemand?
|
|
|
Post by timothy on Jun 30, 2014 21:12:19 GMT 1
Die zijn PC specs zou ik wel eens willen weten... Ziet er wel niet slecht uit
|
|
|
Post by Mee on Jun 30, 2014 21:15:26 GMT 1
Oculus Rift moeten we hebben, dát gaat pas een beleving geven!
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 1, 2014 5:37:37 GMT 1
Oculus staat in preorder voor augustus/september. Min of meer dezelfde prijs als een vette videokaart, en dan moet ik maar 1 HD resolutie meer renderen ipv 3 nu...
|
|
|
Post by Mee on Jul 1, 2014 11:40:20 GMT 1
Nice!
|
|
|
Post by Moerie on Jul 4, 2014 11:35:18 GMT 1
Bon, gisteren rfactor2 gekocht. Nu kan ik offline met de vette rijden op Silverstone maar wanneer ik ni online op de vrl server wil testen, krijg ik telkens de foutmelding dat de mod niet installeerd is! Iemand een idee? Anders zoek ik vanavond verder.
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 4, 2014 12:49:47 GMT 1
Zie je geen 'get mod' ipv join knop? Anders terug eens de klassieke interface instellen en herproberen.
|
|
|
Post by MacTuffer on Jul 4, 2014 21:10:42 GMT 1
Ik ben hier al een uur bezig geweest met de settings van mijn stuur naar het gevoel van rfactor 1 te krijgen maar noppes, nada, nikske. Wat ik nu heb is zwaar sturen bij de eerste 10 cm, eenmaal 90 graden l of r zit er niks gevoel in en wil je dan weer rechtdoor moet je alle kracht van de wereld doen om uw stuur recht te krijgen.
graden van het stuur staan op 400 (logitech profile) in game ook op 400 die dingen op 2 zoals eerder beschreven in dit topic. de rest heb ik weer naar default gezet
Nog een probleem, enkel met paypal of creditcard te betalen. Dat gaat hier dus nog ff duren voor ik dat heb. Mijn paypal kreeg ik voor AC ook al niet in orde, gelukkig kon je daar gewoon via selfbanking betalen.
Met andere woorden, niet tot zondag...
|
|
|
Post by Mee on Jul 5, 2014 1:51:17 GMT 1
Je FFB-probleem klinkt alsof er ergens "invert FFB" aan staat. Ik zou in het rF2 controls-scherm eens op "Detect" klikken (rechts onderaan). Moet je trouwens in de Logitech Profiler je stuur niet gewoon op 900° zetten? In-game pas je nadien dan de rotatie aan naar wat je wilt (standaard laten staan voor realisme).
|
|
|
Post by MacTuffer on Jul 5, 2014 6:38:16 GMT 1
Je FFB-probleem klinkt alsof er ergens "invert FFB" aan staat. Ik zou in het rF2 controls-scherm eens op "Detect" klikken (rechts onderaan). Moet je trouwens in de Logitech Profiler je stuur niet gewoon op 900° zetten? In-game pas je nadien dan de rotatie aan naar wat je wilt (standaard laten staan voor realisme). Ga ik eens proberen. Thx. ;-)
|
|
|
Post by Moerie on Jul 5, 2014 9:30:18 GMT 1
update: Begrijp het niet meer hoor, ik kan offline met de vette rijden. Maar wanneer ik ga kijken bij de installeerde mods in game zie ik die nergens staan! Kan alleen maar 3 wagens kiezen. Online: selecteer ik de vrl server, dan kan je links idd zien dat de mod niet geïnstalleerd is. Wanneer ik op "join" klikt, krijg ik de melding dat de mod niet kan gedownload worden en niet geïnstalleerd is. Ik heb hier wel de demo versie die ik dan unlock naar de full version ...
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 5, 2014 9:35:48 GMT 1
Ik zet trouwens mijn steering angle in rF2 altijd zoals de wagen echt heeft. Daar hebben ze onder controller een vinkje 'vehicle set' voor, onder steering angle. De Corvette heeft in't echt 612°. Dan moet ik mijn stuur via de Fanatec drivers instellen op 610°, en ben ik zeker dat ik realistisch bezig ben.
Als ik verander van wagen moet ik mijn stuur wel telkens aanpassen, maar dat is snel gedaan on the fly op m'n stuur zelf.
|
|
|
Post by timothy on Jul 5, 2014 9:56:06 GMT 1
Heb exact hetzelfde probleem steven, maar dan wel met de full versie. Heb ook geen idee wat de reden kan zijn dat het niet lukt
|
|
|
Post by Moerie on Jul 5, 2014 10:19:12 GMT 1
Heb exact hetzelfde probleem steven, maar dan wel met de full versie. Heb ook geen idee wat de reden kan zijn dat het niet lukt Ik heb nu al de pre-installed versie probeert en dat lukt nog altijd niet! Ik heb nu eens andere server probeert en die werkt dus wel, mod en track gedownload en geïnstalleerd (automatisch) en dan geraakte ik op de server! Bart: Kijk jij nog eens de server na?
|
|
|
Post by naish on Jul 5, 2014 10:21:37 GMT 1
Net nog op de VRL server gereden. Geen centje pijn, werkt goed.
|
|