|
Post by MacTuffer on Jun 23, 2014 18:38:32 GMT 1
Droog. Slechts 5 deelnemers, dus serieus is het niet geworden. Potje rondrijden met een paar plezante positiewissels met Rino en Filip. Ik heb die voortrekkers in elk geval duidelijk nog niet door, want ik was traag, en heb mijn voorbanden opgevreten. Terwijl Matthias de race gewonnen heeft op 1 set softs. rF2 is wennen, maar met de juiste wagens en genoeg kennis van rF2 en de wagens (want ik miste duidelijk serieus wat oefening) kan het wel plezant worden. Liep aanvaardbaar hier bij mij trouwens, en voelt realistisch aan. We zijn afgehaakt voor de 2e race. Ja dat is wel droogskes. Volgende week ook aanschaffen en beginnen met oefenen. ;-)
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jun 26, 2014 0:35:10 GMT 1
Erg leuk, jammergenoeg van het weinige aantal deelnemers. Al een geluk was ART goed van de partij! Mathias kan blijkbaar goed overweg met de softs banden want hij was niet te kloppen. Hij reed een volledige race met softs terwijl ik de laatste 10 minuten zat te sukkelen met meds banden. Ik kon het tempo volgen tot mijn banden het voor bekeken hielden de laatste 10 minuten. Ik denk ook dat ik te wild rijdt voor deze simulatie en meer moet "sparen". Voelt alvast erg goed aan en denk dat dit soort races met rfactor 2 verrassende winnaars kan brengen. De x5 weercirculatie vond ik persoonlijk wat te snel. Heb 3 races gereden op deze combinatie waarvan 2 in regen/droog conditie. Het opdrogen van de baan ging te snel om realistisch te zijn. Het verschil in grip is erg leuk op een droog of nat wegdek. Met een achterwiel aangedreven auto in natte condities rijden... dat wordt een ware uitdaging! Alstublieft MEER testrijders tijdens de volgende race! Rf2 is de moeite (mits goed systeem)!
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 26, 2014 6:28:54 GMT 1
Tijd (en ik veronderstel dus ook weer) stonden tot voor de race op 2x, ik heb het de dag van de race naar 1x terug gebracht. Niet x5 dus.
|
|
|
Post by Ben Putman on Jun 26, 2014 14:03:19 GMT 1
Erg leuk, jammergenoeg van het weinige aantal deelnemers. Al een geluk was ART goed van de partij! Mathias kan blijkbaar goed overweg met de softs banden want hij was niet te kloppen. Hij reed een volledige race met softs terwijl ik de laatste 10 minuten zat te sukkelen met meds banden. Ik kon het tempo volgen tot mijn banden het voor bekeken hielden de laatste 10 minuten. Ik denk ook dat ik te wild rijdt voor deze simulatie en meer moet "sparen". Voelt alvast erg goed aan en denk dat dit soort races met rfactor 2 verrassende winnaars kan brengen. De x5 weercirculatie vond ik persoonlijk wat te snel. Heb 3 races gereden op deze combinatie waarvan 2 in regen/droog conditie. Het opdrogen van de baan ging te snel om realistisch te zijn. Het verschil in grip is erg leuk op een droog of nat wegdek. Met een achterwiel aangedreven auto in natte condities rijden... dat wordt een ware uitdaging! Alstublieft MEER testrijders tijdens de volgende race! Rf2 is de moeite (mits goed systeem)! Geen race mail gekregen met wachtwoord greetings BP
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jun 27, 2014 0:07:13 GMT 1
Tijd (en ik veronderstel dus ook weer) stonden tot voor de race op 2x, ik heb het de dag van de race naar 1x terug gebracht. Niet x5 dus. Een week voor de race hebben ik, Mathias en Kevin op de server gereden en toen stond het op x5.
|
|
|
Post by friemel on Jun 28, 2014 18:55:36 GMT 1
Rf2 heeft wel wat potentieel nu, Vind het weer en baan opdrogen en dergelijke , echt vet. Tevens vind ik ook dat je echt naar je banden moet kijken. Als je te veel vraagt van je banden gaan ze niet lang mee smooth rijden is de boodschap. Heb tijdens de race ook wel de banden wat kunnen sparen doordat de rest ineens wat seconden achter me lag. Had enkel vooraan antiroll bar wat verzacht en fast bump wat vermindert en dat was het denk. Fps met drie schermen was goed, haalde steeds rond de 80fps of meer, enkel op het rechte stuk daalde het naar 40fps... die vlaggeskes op de gebouwen misschien?
Maar inderdaad meer volk nodig! Voor mij heeft rf2 op dit moment veel meer potentieel dan AC
hopelijk kan ik morgen terug meedoen, vond alvast fijn om nog is met vrl mee te doen, smaakt naar meer!
|
|
|
Post by Mee on Jun 29, 2014 13:08:46 GMT 1
hopelijk kan ik morgen terug meedoen, vond alvast fijn om nog is met vrl mee te doen, smaakt naar meer! Vanavond is er wel geen race, maar volgende week ben je zeker weer welkom . De server draait nu (pas, was op vakantie) de Corvette op Silverstone.Je kan de mods automatisch in-game laten installeren (zal effe duren) of ze eerst zelf downloaden en installeren via deze downloadlinks: - Chevrolet Corvette- SilverstoneHave fun, 't is een leuke combo!
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 30, 2014 12:28:01 GMT 1
Ingame wil hij ze niet installeren, hij geeft een error. Manueel dan maar.
|
|
|
Post by Mee on Jun 30, 2014 12:43:38 GMT 1
Oei, welke error?
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 30, 2014 12:46:09 GMT 1
Didn't install everything. Check component URLs for validity.
Die manuele links werken hier ook niet, maar dat IP adres zal wel niet kloppen?
|
|
|
Post by Mee on Jun 30, 2014 12:57:54 GMT 1
Probleem bij de ISI-servers dus, daar worden namelijk de mods (automatisch) van gedownload.
rFactor.net werkt ook niet.
|
|
|
Post by Mee on Jun 30, 2014 15:48:31 GMT 1
Zou nu terug moeten werken.
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 30, 2014 16:08:07 GMT 1
Jup!
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 30, 2014 17:03:45 GMT 1
Dat werkt.
Tip om met deze wagen te beginnen: Achterste ARB detached, achterveren 1 klik zachter, en rembalans een paar % naar voor. Hij is veel te loose naar mijn goesting.
Ik heb terug de vrijheid genomen om het weer in te stellen op light cloudy met 10% kans op regen.
|
|
|
Post by naish on Jun 30, 2014 17:19:30 GMT 1
Goede tip! Kijken of het goed werkt. Ding is inderdaad erg loose!
|
|