|
Post by Ben Putman on Jun 19, 2014 16:55:10 GMT 1
Ook geen gerammel met mijn g25
|
|
|
Post by Mee on Jun 19, 2014 18:56:03 GMT 1
Da's al heel goed nieuws .
|
|
|
Post by Nick on Jun 19, 2014 21:40:14 GMT 1
M'n computer kan toch niet zo best mee...
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jun 19, 2014 23:57:54 GMT 1
Moederbord MSI B75A-G43 Gaming: 99 euro Grafische kaart: MSI R9 280X: 279 euro CPU: Intel I5 3570 3.4ghz: 186 euro Voila se, de rest overzetten en voor 564 euro is't spelleke gebakken en kan je Rfactor 2 perfect spelen
|
|
|
Post by friemel on Jun 20, 2014 6:32:09 GMT 1
Moederbord MSI B75A-G43 Gaming: 99 euro Grafische kaart: MSI R9 280X: 279 euro CPU: Intel I5 3570 3.4ghz: 186 euro Voila se, de rest overzetten en voor 564 euro is't spelleke gebakken en kan je Rfactor 2 perfect spelen Ik heb just hetzelfde uitgegeven voor nen msi r9 290x lightning en 3 schermen op hoge gfx gaat niet....... . haal 40fps , bij AC ongeveer hetzelfde. Iracing 100fps . Maar rf2 rijd super leuk. Spijtig dat er opt moment nog geen betaalbare computer bestaat die het kan draaien met drie schermen op hoge settings.
|
|
|
Post by timothy on Jun 21, 2014 19:52:23 GMT 1
geen geratel meer op FFB, maar heb ook amper FFB (staat op standaard). enkel wat kracht om te draaien maar in het gras of op de curbs gebeurt er quasi niks...MSs kan iemand met een g25/27 eens zijn settings posten waar hij wel tevreden over is...
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 22, 2014 9:58:10 GMT 1
@timo: car specific FFB multiplier: op 2 of meer zetten? (per auto aan te passen) Een paar snelle tips:Als het niet soepel loopt:- In rFconfig zeker HDR en FXAA uitzetten. Dat zijn fps-killers. - Installeer de laatste drivers voor je videokaart. De Radeons hebben een sprong vooruit gemaakt in rF2 met de recentste drivers. - Zie bijlage voor gedetailleerde settings, ik haal 43fps op 3 schermen op een 2 jaar oude I5-2500 met 8GB RAM met Radeon HD6970 2GB. Hoe herken je regen:Lijkt een domme vraag, maar t'is niet zo duidelijk als rF niet in full detail draait. - Betrouw niet op de voorspelling in je garagescreen. Voor je de baan op komt kijk je best gewoon eens rond met de camera. - Check de wolken en de windrichting (vlagjes op het pitgebouw). - De lucht wordt donkerder en de zon schijnt niet meer. - Als er een grijze mist in de verte te zien is regent het daar. - Afhankelijk van je details en de intensiteit van de regen kan je regendruppels zien, maar dat is niet altijd goed zichtbaar. Ik zie bvb geen regendruppels op mijn ruit. - Let ook op de spray in je spiegels. - Het asfalt word in eerste instantie donkerder door de eerste druppels. Je hoort op de achtergrond de regen ook vallen, maar als je motor draait is dat moeilijk herkenbaar. - Eens het asfalt en de curbs beginnen te reflecteren is het héél glad, en hoog tijd voor regenbanden. Ffb is te licht?Onder settings/controls: - Ik moet bij elke wagen de 'car specific FFB multiplier' op minstens 2.00 zetten om goed aan te voelen. - Check ook de steering wheel range van de auto in't echt, en stel je stuur daar op in. De Civic heeft 800°. - Steering sensitivity: 100% - ffb smoothing en al die andere instellingen ook gewoon op 0%.
|
|
|
Post by MacTuffer on Jun 22, 2014 10:46:18 GMT 1
Moet ik ook eens proberen want had er ook last van in de demo.
Kan het zijn dat de demo van minder kwaliteit is, bedoel dan grafisch. Alles, behalve schaduw, staat op full en toch ziet het er uit als rfactor1. Laptop draait het precies toch vlot, merk geen haperingen of zo dus ga het kopen na de 24u. :-)
|
|
|
Post by Rino on Jun 22, 2014 14:40:18 GMT 1
Moet ik ook eens proberen want had er ook last van in de demo. Kan het zijn dat de demo van minder kwaliteit is, bedoel dan grafisch. Alles, behalve schaduw, staat op full en toch ziet het er uit als rfactor1. Laptop draait het precies toch vlot, merk geen haperingen of zo dus ga het kopen na de 24u. :-) Grafisch heeft rf2 geen grote stappen vooruit gemaakt tov rF. FFB moet je idd die car specific...... op 2 zetten. Of meer naar je voorkeur.
|
|
|
Post by MacTuffer on Jun 22, 2014 15:21:07 GMT 1
Moet ik ook eens proberen want had er ook last van in de demo. Kan het zijn dat de demo van minder kwaliteit is, bedoel dan grafisch. Alles, behalve schaduw, staat op full en toch ziet het er uit als rfactor1. Laptop draait het precies toch vlot, merk geen haperingen of zo dus ga het kopen na de 24u. :-) Grafisch heeft rf2 geen grote stappen vooruit gemaakt tov rF. FFB moet je idd die car specific...... op 2 zetten. Of meer naar je voorkeur. A ok, maakt ni uit anders wordt het toch te zwaar. Begint meer en meer voor uit te komen ook zag ik, dat is positief.
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 22, 2014 16:36:53 GMT 1
Ik denk dat er geen paswoord rondgemaild is? T'is zoals gebruikelijk: rookie
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 22, 2014 18:39:29 GMT 1
De boel gaat waarschijnlijk een beetje later starten, want iedereen zit voetbal te kijken...
|
|
|
Post by Moerie on Jun 22, 2014 19:07:29 GMT 1
Moet ik ook eens proberen want had er ook last van in de demo. Kan het zijn dat de demo van minder kwaliteit is, bedoel dan grafisch. Alles, behalve schaduw, staat op full en toch ziet het er uit als rfactor1. Laptop draait het precies toch vlot, merk geen haperingen of zo dus ga het kopen na de 24u. :-) Hier het zelfde Peter, eerst de volle inzet voor de 24h race.
|
|
|
Post by MacTuffer on Jun 23, 2014 11:26:48 GMT 1
Hoe is de race verlopen gisteren?
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 23, 2014 12:21:09 GMT 1
Droog. Slechts 5 deelnemers, dus serieus is het niet geworden. Potje rondrijden met een paar plezante positiewissels met Rino en Filip. Ik heb die voortrekkers in elk geval duidelijk nog niet door, want ik was traag, en heb mijn voorbanden opgevreten. Terwijl Matthias de race gewonnen heeft op 1 set softs. rF2 is wennen, maar met de juiste wagens en genoeg kennis van rF2 en de wagens (want ik miste duidelijk serieus wat oefening) kan het wel plezant worden. Liep aanvaardbaar hier bij mij trouwens, en voelt realistisch aan. We zijn afgehaakt voor de 2e race.
|
|