|
Post by Ben Putman on Jun 13, 2014 21:00:28 GMT 1
Problem solved rfactor 2'm just removes've had it BP
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jun 15, 2014 13:25:34 GMT 1
Mijn Rfactor 2 staat hier ook al klaar . Enkel de T500RS instellingen nog goed krijgen. Voor mij staan die standaard eigenlijk pretty good. Ok, dan laat ik het ook zo. Ik ga direct eens wat rijden se. Er is nog geen VRL server online zeker?
|
|
|
Post by Mee on Jun 15, 2014 14:24:32 GMT 1
Jawel hoor, sinds het begin van de week:
"Je vindt de server in rFactor 2 terug onder de naam "VRL test server"."
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jun 15, 2014 15:02:00 GMT 1
super, dan ga ik naar daar
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jun 15, 2014 15:05:10 GMT 1
Kreeg een error, mod download failed. In de mods staat ie nochtans geinstalleerd
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jun 15, 2014 15:05:59 GMT 1
Ow even rfactor 2 afgesloten en de multiplayer terug opgestart en nu doet ie het wel!
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jun 16, 2014 15:21:38 GMT 1
Tim heeft me dit weekend overtuigd gekregen om rF2 nog een kans te geven. Net alles geupdated en gedownload, waardoor uw tijdsbesteding om te rijden bijna om is natuurlijk. Dus kan er niet heel veel over zeggen. Het voelt goed, maar dat zeg ik al van het begin van rF2. Wat mij enorm kan storen zijn de graphics en het onaf zijn van het geheel. Ik haal alleen op de server 60fps met aannemelijke graphics, daar doe ik het voor. Maar als ik dan offline start en ik hang in een practice tussen 3 AI's is het om zeep en haal ik er nog 35 als ik geluk heb. Weet niet wat het geeft met een volledig veld online, maar dat zie ik nog niet goed komen. Maar goed, dat zien we later vanzelf. Spijtige is wel dat ik zondag niet ga kunnen mee doen. Indien ik toch kan zal ik erbij zijn om feedback te geven.
Dan nog die kleine dingen, Die bandentemperaturen in de HUD zijn alles behalve constant. Heb bij een spin door het gras zelfs de 400° gehaald! Daar is ook iets mis. De spotter die onverstaanbaar laptimes zegt zit er ook nog in. Nu ben ik aan het muggenziften, maar dat zijn kleine dingen die (volgens mij) makkelijk oplosbaar zijn.
Nu nog even een vraag: Kunnen jullie als admins de weersverwachting op random zetten? In de single player lukt het precies niet om random weer te kiezen zonder dat je op voorhand kan zien wat er welk deel van de sessie gaat gebeuren. Of zie ik dat fout?
Ik geef het nog niet op. Het gevoel is er en de diepgang van een sim is er in AC (voorlopig) bijlange niet, dus mss is rF2 toch wel de betere op het moment. Kan er mss niet bij zijn op zondagavond maar ga het na de 24H binnen 2 weken toch nog eens serieus aanpakken. Hopen dat de frames meevallen op een full grid of tis boeken toe denk ik.
|
|
|
Post by Mee on Jun 16, 2014 15:52:18 GMT 1
- Bandentemps: die zijn zo variabel omdat het deze keer de oppervlaktetemps zijn ipv de temps in de band zelf, zoals dat bij rFactor 1 het geval was. Of 400°C realistisch is, da's iets anders . - Zie hieronder voor een screenshot wat we (per sessie) in kunnen stellen van weer. We kunnen dus op 5 punten in de race de percentage kans voor een bepaald weertype ingeven.
|
|
|
Post by timothy on Jun 17, 2014 14:33:02 GMT 1
als je in Configure Sim klikt op Sync kan je daar verschillende dingen kieren, video, sotware, gpu of none...iemand enig idee welke het beste is...
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jun 17, 2014 15:46:43 GMT 1
Ik heb het op GPU staan met vsync en draait erg vlot met 20 auto's waarvan 15 zichtbaar en alle graphics op FULL behalve shadows op med. Paar dagen geleden heb ik met Mathias, Kevin een volledige race gereden in de regen en dat was SUPER. Enkel droogde de baan nogal snel op (dat is de instelling van de server, maakt het interessant, maar niet realistisch), maar het leuke was het onvoorspelbare wanneer het nog eens gaat regenen of niet. Het gevoel van de voorwielaandrijving in nat weer is erg goed gesimuleerd. Toch eens fijn om met een wagen in 4de te rijden in een bocht en geen snap oversteer te hebben zoals bij sommige wagens in iRacing het geval is. Ik ondervond geen lag met 8 auto's op de baan. Krijg al zin om terug te rijden
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 18, 2014 7:11:26 GMT 1
als je in Configure Sim klikt op Sync kan je daar verschillende dingen kieren, video, sotware, gpu of none...iemand enig idee welke het beste is... Geen V-sync is nog altijd het beste. None dus.
|
|
|
Post by Ben Putman on Jun 18, 2014 8:37:05 GMT 1
Nieuwe grafische kaart geïnstalleerd op mijn pc en rfactor 2 draad hij nu perfect Greet BP
|
|
|
Post by friemel on Jun 19, 2014 10:07:23 GMT 1
Ik heb het op GPU staan met vsync en draait erg vlot met 20 auto's waarvan 15 zichtbaar en alle graphics op FULL behalve shadows op med. Paar dagen geleden heb ik met Mathias, Kevin een volledige race gereden in de regen en dat was SUPER. Enkel droogde de baan nogal snel op (dat is de instelling van de server, maakt het interessant, maar niet realistisch), maar het leuke was het onvoorspelbare wanneer het nog eens gaat regenen of niet. Het gevoel van de voorwielaandrijving in nat weer is erg goed gesimuleerd. Toch eens fijn om met een wagen in 4de te rijden in een bocht en geen snap oversteer te hebben zoals bij sommige wagens in iRacing het geval is. Ik ondervond geen lag met 8 auto's op de baan. Krijg al zin om terug te rijden deel de mening volledig, ben onder de indruk van deze sim, het heeft lang geduurd maar kreeg terug zin om te rijden, alleen een nieuwe grafische kaart gaat nodig worden met drie schermen, haalde maar een 40 fps gemiddeld en gfx stonden niet echt hoog ingesteld.
|
|
|
Post by Mee on Jun 19, 2014 10:09:19 GMT 1
Hoe zit het met het FFB-gerammel bij de G25/27 gebruikers? Ik heb gezien dat er een "smoothing"-setting in het configscherm is, lost dat het op?
|
|
|
Post by Nick on Jun 19, 2014 12:34:55 GMT 1
Hoe zit het met het FFB-gerammel bij de G25/27 gebruikers? Ik heb gezien dat er een "smoothing"-setting in het configscherm is, lost dat het op? Ik heb geen gerammel... Niks aangepast, standaard...
|
|