hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Mar 16, 2005 20:54:18 GMT 1
Goe idee voor de 67, word voorgelegd aan de ondernemingsraad. Waarom enkel in de 67? Een spec-race moet toch ook kunnen in de 65. (Ik denk dat een cooper 65 spec-race trouwens een pak spannender zal zijn dan een 67 cooper spec-race )
|
|
|
Post by Knarf on Mar 16, 2005 22:23:41 GMT 1
Omdat in de 65 net zo goed een Lotus, BRM, Brabham of Ferrari kan winnen. De races zijn veel meer aan elkaar gewaagd.
In 67 kunt ge niet echt met de auto rijden waarmee ge graag zou rijden (bv Ferrari) omda ge dan die lotussen niet kunt volgen. In 65 hebt ge toch al een schone keuze auto's waarmee ge allemaal overwinningskansen hebt.
Dat is mijn visie dan toch
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 17, 2005 5:31:38 GMT 1
Omdat in de 65 net zo goed een Lotus, BRM, Brabham of Ferrari kan winnen. De races zijn veel meer aan elkaar gewaagd. In 67 kunt ge niet echt met de auto rijden waarmee ge graag zou rijden (bv Ferrari) omda ge dan die lotussen niet kunt volgen. In 65 hebt ge toch al een schone keuze auto's waarmee ge allemaal overwinningskansen hebt. Dat is mijn visie dan toch Vooral dat, maar ook omdat de 67 league niet zo vol zal zitten, en merendeel ervaren mannen zal hebben die niet om een nieuwe uitdaging verlegen zitten. De 65 zal vol zitten, en de minder snelle mannen in een vol veld verplicht laten rijden met een auto die ze niet 100% gewend zijn kan problemen geven.
|
|
fiorano
Rookie VRL'er
Cas
|
Post by fiorano on Mar 18, 2005 16:57:31 GMT 1
Waarom enkel in de 67? Een spec-race moet toch ook kunnen in de 65. Dat denk ik ook eigenlijk. Het lijkt me wel leuk om eens te kijken hoe snel iedereen met dezelfde auto is. Misschien een idee om er een of een aantal 65 races als spec races te houden. Cas
|
|