|
Post by PhilipDC on Mar 3, 2005 11:07:42 GMT 1
Het is hier zo stil. Daarom de vraag aan de admins. Wat doen we na 13/03/2005?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 3, 2005 12:12:02 GMT 1
We zijn nu volop aan 't plannen hoe we de Summer Trophy gaan vastleggen. Na de puntenrace op Rouen zijn er iig enkele weken 'rust' En zoals het er nu naar uitziet gaan de testraces verdwijnen en gaat er (uiteraard) plaats gemaakt worden voor andere sims. Alle details worden zo snel mogelijk bekend gemaakt, don't worry
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 3, 2005 13:23:46 GMT 1
Het ziet er in alle geval naar uit dat 20 maart een absolute rustdag wordt. Ik heb echter voor het tussenseizoen weer een paar zotte dingen bedacht Philip, geen nood...
En zoals Bart al zei, voor de andere planning wordt er volop overleg gepleegd...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 3, 2005 14:40:38 GMT 1
Hmjah, het zou mij wel eens ideaal lijken om voor wat betreft GPL 2 divisies op te zetten (65 en 67) waarbij iedereen zelf mag bepalen welke divisie hij joint voor het seizoen. Daarnaast lijkt 't me ook wel aardig om voorafgaande aan het seizoen de admins/regelaars een loting te doen waarbij per persoon en per track de wagens waarin men moet rijden bepaald wordt.
Maar ja; zoals ik al hoor gaat er ontzettend veel veranderen.... Ben benieuwd wat het gaat worden.
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 3, 2005 21:39:32 GMT 1
Hmjah, het zou mij wel eens ideaal lijken om voor wat betreft GPL 2 divisies op te zetten (65 en 67) waarbij iedereen zelf mag bepalen welke divisie hij joint voor het seizoen. Rod je kan gedachten lezen. Iedereen zal kunnen kiezen, en iedereen zal zelfs beiden kunnen meedoen, details volgen later als we achter de schermen overeengekomen zijn.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 3, 2005 21:44:46 GMT 1
Iedereen zal kunnen kiezen, en iedereen zal zelfs beiden kunnen meedoen Prachitg :-) Geen enkel spel kan me zo bekoren als GPL (buiten RBR dan maar die online mode is maar niks) maar altijd hetzelfde wordt saai. Afwisseling tussen 65 en 67 en in beide klassen aan alle races kunnen meedoen zou zalig zijn
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 3, 2005 22:02:56 GMT 1
Rod je kan gedachten lezen. Iedereen zal kunnen kiezen, en iedereen zal zelfs beiden kunnen meedoen, details volgen later als we achter de schermen overeengekomen zijn. Looking good! ;D
|
|
|
Post by arnold on Mar 4, 2005 16:58:57 GMT 1
Prachtig :-) Geen enkel spel kan me zo bekoren als GPL. volledig mee eens !!!
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 5, 2005 22:16:56 GMT 1
Ik was even aant chatten met pedro, en er is toch iets wat jullie niet mogen vergeten: dus ik schrijf het even, zodat het niet vergeten wordt Wat als er meer dan 18 deelnemers zijn voor één race? (vermoedelijk 65) En als we met zoveel zijn, moeten we de puntentelling dan niet aanpassen?
|
|
|
Post by Pe on Mar 5, 2005 22:27:00 GMT 1
Wat als er meer dan 18 deelnemers zijn voor één race? (vermoedelijk 65) pre-qualificaties ;D. Oftwel op de GPLrank oftewel door een replay van je snelste ronde door te sturen naar de admin. De 20 (of 19, of 18 ) snelsten mogen deelnemen aan de qualifs en de race ;D
|
|
|
Post by petje on Mar 5, 2005 23:04:54 GMT 1
Wat gaan jullie dan doen met de nieuwelingen die erbij komen? Met zo een systeem zullen zij nooit moeten deelnemen aan races.
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 5, 2005 23:11:26 GMT 1
Ik was even aant chatten met pedro, en er is toch iets wat jullie niet mogen vergeten: dus ik schrijf het even, zodat het niet vergeten wordt Wat als er meer dan 18 deelnemers zijn voor één race? (vermoedelijk 65) En als we met zoveel zijn, moeten we de puntentelling dan niet aanpassen? Wat gaan jullie dan doen met de nieuwelingen die erbij komen? Met zo een systeem zullen zij nooit moeten deelnemen aan races. Dat zijn nu net de dingen waar er eerst eens moet worden over nagedacht ... we hebben hier een hele batterij Russische geleerden en twee geclusterde supercomputers die nu ingewikkelde theoretische modellen aan het simuleren zijn .... Even geduld a.u.b. !
|
|
|
Post by Knarf on Mar 6, 2005 21:22:42 GMT 1
Dat zijn nu net de dingen waar er eerst eens moet worden over nagedacht ... we hebben hier een hele batterij Russische geleerden en twee geclusterde supercomputers die nu ingewikkelde theoretische modellen aan het simuleren zijn .... Even geduld a.u.b. ! Als ik even de Russische geleerde mag uithangen :-) Mijn idee is als volgt : - Als er 18 man of minder is geen probleem - Als er meer volk is dan worden er 2 servers gestart met een kwalificatie-sessie van 15 minuten. - Iedereen joined een van de 2 servers naar keuze. - Na de 15 minuten kwali verlaat iedereen het spel en keert iedereen terug naar vroc. - De resultaten van de 2 kwalificatiesessies worden samengegooid (ik wil wel een programma maken waaraan je de urls geeft van 2 gpl replay analyzer reports en van deze 2 reports de kwalificaties samengooit) - Vervolgens joinen de snelste x-aantal piloten server 1 en de trageren server 2 - Opnieuw een kwali van 15 minuten en gevolgd door de race... De server 1 piloten krijgen dan gewoon hun finish positie als resultaat en de server 2 piloten hun finish resultaat + het aantal piloten da op server 1 zat (als op server 1 15 piloten reden dan krijgt de winnaar van server 2 dus de 16de plaats)... Ik zou dan ook op server 1 meer deelnemers laten starten dan op server 2. Dit omdat als je op server 2 moet starten je sowieso maximum nog maar een slecht resultaat kan boeken.... Op server 1 kan je nog altijd een opmars maken tijdens de race.
|
|
|
Post by arnold on Mar 6, 2005 21:40:28 GMT 1
Als ik even de Russische geleerde mag uithangen :-) Mijn idee is als volgt : - Als er 18 man of minder is geen probleem - Als er meer volk is dan worden er 2 servers gestart met een kwalificatie-sessie van 15 minuten. - Iedereen joined een van de 2 servers naar keuze. - Na de 15 minuten kwali verlaat iedereen het spel en keert iedereen terug naar vroc. - De resultaten van de 2 kwalificatiesessies worden samengegooid (ik wil wel een programma maken waaraan je de urls geeft van 2 gpl replay analyzer reports en van deze 2 reports de kwalificaties samengooit) - Vervolgens joinen de snelste x-aantal piloten server 1 en de trageren server 2 - Opnieuw een kwali van 15 minuten en gevolgd door de race... De server 1 piloten krijgen dan gewoon hun finish positie als resultaat en de server 2 piloten hun finish resultaat + het aantal piloten da op server 1 zat (als op server 1 15 piloten reden dan krijgt de winnaar van server 2 dus de 16de plaats)... Ik zou dan ook op server 1 meer deelnemers laten starten dan op server 2. Dit omdat als je op server 2 moet starten je sowieso maximum nog maar een slecht resultaat kan boeken.... Op server 1 kan je nog altijd een opmars maken tijdens de race. mja , er zit iets in.goed om eens verder uit te spitten
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 6, 2005 21:58:08 GMT 1
Als ik even de Russische geleerde mag uithangen :-) Mijn idee is als volgt : - Als er 18 man of minder is geen probleem - Als er meer volk is dan worden er 2 servers gestart met een kwalificatie-sessie van 15 minuten. - Iedereen joined een van de 2 servers naar keuze. - Na de 15 minuten kwali verlaat iedereen het spel en keert iedereen terug naar vroc. - De resultaten van de 2 kwalificatiesessies worden samengegooid (ik wil wel een programma maken waaraan je de urls geeft van 2 gpl replay analyzer reports en van deze 2 reports de kwalificaties samengooit) - Vervolgens joinen de snelste x-aantal piloten server 1 en de trageren server 2 - Opnieuw een kwali van 15 minuten en gevolgd door de race... De server 1 piloten krijgen dan gewoon hun finish positie als resultaat en de server 2 piloten hun finish resultaat + het aantal piloten da op server 1 zat (als op server 1 15 piloten reden dan krijgt de winnaar van server 2 dus de 16de plaats)... Ik zou dan ook op server 1 meer deelnemers laten starten dan op server 2. Dit omdat als je op server 2 moet starten je sowieso maximum nog maar een slecht resultaat kan boeken.... Op server 1 kan je nog altijd een opmars maken tijdens de race. Dat was één van de eerste denkpistes. Sergei, Mikhael en Vassily vonden dit echter geen goed idee omdat : 1- we met een beperkt tijdsslot zitten voor servergebruik 2- dit voor Janov Verschuerski een veel grotere belasting zou zijn want die moet dan 2x2 servers starten binnen een half uur (en we hebben dit seizoen al gezien wat er allemaal kan misgaan met servers) Maar dit : ...ik wil wel een programma maken waaraan je de urls geeft van 2 gpl replay analyzer reports en van deze 2 reports de kwalificaties samengooit vind ik wel interessant om horen. Kan dat voor volledige RA reports zodat van 2 races alles wordt samengegooid : race results, snelste rondes enz....??
|
|