Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2005 11:12:59 GMT 1
Ik denk dat enkel knarf en ik nog geïnteresseerd zouden zijn in een 67 league. Ben ook nog wel geinteresseerd maar 't zal dan voor mij niet meer in Cooper zijn Wim
|
|
|
Post by arnold on Mar 8, 2005 11:57:49 GMT 1
het ware misschien toch eens interessant om via een poll te vissen naar wiens voorkeur gpl nu eigelijk uitgaat ? als de grootste groep bv kiest voor de 65 mod , dan heb je al één richtlijn , is de groep dan te groot voor één divisie én groot genoeg voor 2 divisies dan kan daar aan gewekrt worden. ik vraag me af hoevelen er eigenlijk effectief kiezen voor de 67 mod , gezien er personen waren uit D1 die smeekten om te mogen meedoen aan de testraces in D2.
wat mij betreft : mag het blijven zoals nu : een aparte divisie voor de 65 mod ( dus géén D2 beginners en D1 aliens league ) mét zijn competitie met bv 10 races die om de 3 weken worden gereden , zonder testraces. diegenen die dan specifiek daarvoor gaan trainen hebben telkens 3 weken tijd , diegenen die ook eens wat anders willen meepikken kunnen dat dan ook in die 3 weken.
ikzelf zie het NIET zitten om om de week te gaan switchen tussen de 65 en 67 mod....telkens de manier van rijden veranderen , telkens opnieuw de setups.
ik beleef gewoon té veel fun met de 65 mod en strijd met mijn collega's uit de huidige D2
dus poll : 65 mod : 1 , 67 mod : 0
vr gr,
|
|
|
Post by Knarf on Mar 8, 2005 12:13:01 GMT 1
het ware misschien toch eens interessant om via een poll te vissen naar wiens voorkeur gpl nu eigelijk uitgaat ? als de grootste groep bv kiest voor de 65 mod , dan heb je al één richtlijn , is de groep dan te groot voor één divisie én groot genoeg voor 2 divisies dan kan daar aan gewekrt worden. ik vraag me af hoevelen er eigenlijk effectief kiezen voor de 67 mod , gezien er personen waren uit D1 die smeekten om te mogen meedoen aan de testraces in D2. wat mij betreft : mag het blijven zoals nu : een aparte divisie voor de 65 mod ( dus géén D2 beginners en D1 aliens league ) mét zijn competitie met bv 10 races die om de 3 weken worden gereden , zonder testraces. diegenen die dan specifiek daarvoor gaan trainen hebben telkens 3 weken tijd , diegenen die ook eens wat anders willen meepikken kunnen dat dan ook in die 3 weken. ikzelf zie het NIET zitten om om de week te gaan switchen tussen de 65 en 67 mod....telkens de manier van rijden veranderen , telkens opnieuw de setups. ik beleef gewoon té veel fun met de 65 mod en strijd met mijn collega's uit de huidige D2 dus poll : 65 mod : 1 , 67 mod : 0 vr gr, Als het om de week 65 is en om de week 67 dan rij je gewoon om de 2 weken mee hé Nolle... Toch geen probleem... Ik zou in ieder geval meedoen aan zowel de 65 als de 67.
|
|
|
Post by arnold on Mar 8, 2005 12:16:12 GMT 1
Als het om de week 65 is en om de week 67 dan rij je gewoon om de 2 weken mee hé Nolle... Toch geen probleem... Ik zou in ieder geval meedoen aan zowel de 65 als de 67. idd , daar heb je gelijk maar wat als er té veel zijn voor 1 server ? hopelijk wordt er dan niet "verplicht" gemuteerd naar de 67 bv zoals ik hier al heb kunnen lezen. 1) Stel dat er een race geweest is. De langzaamste 4 van de 67 degraderen naar de 65, de snelste 4 van de 65 promoveren direct naar de 67. 2) De 16 piloten met het hoogste gemiddelde moeten meedoen aan d1. zo kunnen mensen zoals ik en randy ook eens meedingen naar een podium dat ruikt weer naar "verplicht te moeten rijden in bv de 67 of 65" en dat moet juist vermeden worden , denk ik er wordt ook weer veel gesproken over D1 en D2 daar waar ik het liever zou hebben over een 65 mod divisie en een 67 mod divisie mét telkens zijn rappere én tragere piloten.
|
|
|
Post by Pe on Mar 8, 2005 12:45:53 GMT 1
Ik denk dat hier wat snel naar conclusies wordt gesprongen. Er is een voorstel geweest van verplicht 65 of 67 te moeten rijden, maar ik denk dat de administrators al duidelijk genoeg gemaakt hebben dat het de bedoeling is dat iedereen kan meerijden met wat hij verkiest. Volgens mij zal iedereen kunnen kiezen of hij 65 of 67 meerijdt, en degenen die degenen die wensen aan beide competities deel te nemen kunnen dit ook.
|
|
|
Post by arnold on Mar 8, 2005 12:53:40 GMT 1
Ik denk dat hier wat snel naar conclusies wordt gesprongen. Er is een voorstel geweest van verplicht 65 of 67 te moeten rijden, maar ik denk dat de administrators al duidelijk genoeg gemaakt hebben dat het de bedoeling is dat iedereen kan meerijden met wat hij verkiest. Volgens mij zal iedereen kunnen kiezen of hij 65 of 67 meerijdt, en degenen die degenen die wensen aan beide competities deel te nemen kunnen dit ook. nee nee , ik heb nog geen conclusies genomen maar pende gewoon neer wat anderen voorstellen. ah , mij maakt het eigenlijk niets uit als ik maar de 65 kan blijven rijden.
|
|
pieter
Rookie VRL'er
|
Post by pieter on Mar 8, 2005 12:57:30 GMT 1
Hela, mij niet vergeten hé, potverdrie ;D. . Sorry Mario ! Ik weet wel dat er wel meer dan knarf en ik zijn, ik wou enkel wat reactie losweken. Nu weten we dat er 5 man interesse heeft voor de 67. Alleen zal ik persoonlijk rapper kiezen voor een volle 65 grid dan voor een 67 race met 5 man. ik kan meer plezier beleven aan een doordeweekse pickup race op vroc of in een volle 67 league rijden. En voor eens en voor altijd: er rijden geen aliens in de VRL Aliens zijn mannen met een rank -80 en daar zal niemand ooit van in de buurt komen. Buitenaardsheid is een erg relatief begrip. In andere leagues moet ik zelf behoorlijk mijn best doen om niet op een ronde gezet te worden door mannen die seconden rapper rijden als ik. En Willy, je vergat jezelf nog te bedanken voor je toegewijde bijdragen. Pieter
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2005 13:24:30 GMT 1
Geen probleem hoor, Pieter.
Ik zie wel wat er uit de bus komt en misschien geef ik die '65 nog wel een kans. Ik weet voorlopig gewoonweg niet wat ik ga doen in/met de VRL. Ik zie het eerlijk gezegd niet meer zitten om elke zondagavond te gaan racen.
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 8, 2005 13:59:56 GMT 1
Ik denk dat hier wat snel naar conclusies wordt gesprongen. Er is een voorstel geweest van verplicht 65 of 67 te moeten rijden, maar ik denk dat de administrators al duidelijk genoeg gemaakt hebben dat het de bedoeling is dat iedereen kan meerijden met wat hij verkiest. Volgens mij zal iedereen kunnen kiezen of hij 65 of 67 meerijdt, en degenen die degenen die wensen aan beide competities deel te nemen kunnen dit ook. Hmmm, de Pé is echt goed in "begrijpend" lezen; Volgens mij hebt gij gelijk .... En voor eens en voor altijd: er rijden geen aliens in de VRL Aliens zijn mannen met een rank -80 en daar zal niemand ooit van in de buurt komen. Buitenaardsheid is een erg relatief begrip. In andere leagues moet ik zelf behoorlijk mijn best doen om niet op een ronde gezet te worden door mannen die seconden rapper rijden als ik. -80 is idd wel "niet meer van deze planeet", en de Pieter die moet krabbelen om niet op een ronde te worden gezet .... dzjees, now I am depressed again. Moest ik tussen die gasten rijden dan beginnen die mij op een gemiddeld circuit na 3 ronden te lappen of zo .... Nee, serieus, ik heb de afgelopen maanden af en toe eens gaan piepen op websites van andere leagues (zoals bvb. GPLRacer) en het is idd deprimerend als je ziet welke tijden die kerels daar neersmijten... Mensen van mijn kaliber zouden daar op grote afstand eenzame races in de staart rijden .... Ik zal proberen de term alien met meer voorzichtigheid te hanteren maar o wee als ik er hier ooit ene betrap op -80 in de rank ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2005 14:31:04 GMT 1
-80 is idd wel "niet meer van deze planeet", en de Pieter die moet krabbelen om niet op een ronde te worden gezet .... dzjees, now I am depressed again. Moest ik tussen die gasten rijden dan beginnen die mij op een gemiddeld circuit na 3 ronden te lappen of zo .... Nee, serieus, ik heb de afgelopen maanden af en toe eens gaan piepen op websites van andere leagues (zoals bvb. GPLRacer) en het is idd deprimerend als je ziet welke tijden die kerels daar neersmijten... Mensen van mijn kaliber zouden daar op grote afstand eenzame races in de staart rijden .... Ik zal proberen de term alien met meer voorzichtigheid te hanteren maar o wee als ik er hier ooit ene betrap op -80 in de rank ;D Anderzijds maak je wel een serieuze kans in de punten te komen als je die races uitrijdt, en ik spreek uit ervaring. Ik heb eenmaal een heel seizoen gereden met raceafstanden van 50 %. Ik was lang niet bij de snelsten (ook niet bij de traagsten, middenmoot zeg maar), maar eindigde in 2/3 van de races in de punten (en dat betekende daar bij de 1ste zes), inclusief op de Ring . Er werd toen met pro schade gereden en dat verklaart ook een en ander natuurlijk. Bovendien strijdt je dan nog met die paar rijders die van jouw niveau zijn (als die meedoen uiteraard), waardoor het niet per se saai hoeft te zijn.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2005 21:53:28 GMT 1
Anderzijds maak je wel een serieuze kans in de punten te komen als je die races uitrijdt, en ik spreek uit ervaring. Ik heb eenmaal een heel seizoen gereden met raceafstanden van 50 %. Ik was lang niet bij de snelsten (ook niet bij de traagsten, middenmoot zeg maar), maar eindigde in 2/3 van de races in de punten (en dat betekende daar bij de 1ste zes), inclusief op de Ring . Er werd toen met pro schade gereden en dat verklaart ook een en ander natuurlijk. Bovendien strijdt je dan nog met die paar rijders die van jouw niveau zijn (als die meedoen uiteraard), waardoor het niet per se saai hoeft te zijn. Hehe, je hebt 't over dat DSZ-tussenseizoen toch ? Ik ben daar geloof ik 3de geëindigd op Spa...yup, 3de...en laatste
|
|
hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Mar 9, 2005 13:47:28 GMT 1
Effe kort tussendoor:
Als er nog GPL gereden zal worden liest 65 mod......
'67 begin ik dit maal echt niet meer aan.
Herman
|
|
|
Post by natas on Mar 12, 2005 8:19:21 GMT 1
pre-qualificaties ;D. Oftwel op de GPLrank oftewel door een replay van je snelste ronde door te sturen naar de admin. De 20 (of 19, of 18 ) snelsten mogen deelnemen aan de qualifs en de race ;D das een leuke zet Pe , dan zijn der mensen die geen enkele race mee kunnen rijden
|
|
|
Post by Pe on Mar 12, 2005 9:03:10 GMT 1
Dit staat er even verder in het forum Joop ;-) Dat wat ik daar zei (van die pre-qualifs) was maar een grapje hé, ik hoop dat je dat door hebt.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 12, 2005 11:25:30 GMT 1
En voor eens en voor altijd: er rijden geen aliens in de VRL Aliens zijn mannen met een rank -80 en daar zal niemand ooit van in de buurt komen. Buitenaardsheid is een erg relatief begrip. In andere leagues moet ik zelf behoorlijk mijn best doen om niet op een ronde gezet te worden door mannen die seconden rapper rijden als ik. Wim Hendrix Cooper : -32.020 -> dat beschouw ik toch een beetje alien-achtig
|
|