hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Aug 31, 2004 21:33:46 GMT 1
ik ben het beu van in mijn hemd gezet te worden door mensen die intrinsiek minder virtuele wagenbeheersing bezitten dan mezelf Lijkt mij toch nogal een straffe uitspraak Jan...... Als je links remmen bedoeld, dan ben je zowel in de 67 als 65 mod in je hemd gezet door iemand met evenveel virtuele wagenbeheersing als jezelf. Ik heb het als "rechts-remmer" juist een uitdaging gevonden om minstens even snel te gaan als de "links-remmers" Gelukkig dat pribluda dan weer niets met wagenbeheersing te maken heeft (ik hoorde u al komen Jan... )
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 3, 2004 7:52:59 GMT 1
Ik persoonlijk ben voor het systeem van onze Franstalige vrienden in hun Belgian Cup : iedereen vrije keuze, maar mensen die met een Cooper een 3de plaats behalen, meer punten toekennen dan diegenen die met een Lotus rondreden (dit dus in de hypothese dat er nog met '67-bolides zou worden gereden).
Indien ik kon stemmen (het lukt blijkbaar niet) ging ik voor optie c). Ben me ervan bewust dat er personen onvoorwaardelijk gewonnen zijn voor de '65-versie, maar ik dus tutaal niet. Heb gewoonweg geen tijd om te oefenen en rij dan ook systematisch achteraan. Daardoor hoop ik wel mijn '67-rijstijl vrij goed gehouden te hebben ('t is al lang geleden dat ik nog ge-gpl'd heb).
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 3, 2004 10:39:27 GMT 1
ik ben het beu van in mijn hemd gezet te worden door mensen die intrinsiek minder virtuele wagenbeheersing bezitten dan mezelf Waar slaat dit op? Staat dit ergens op het forum? Of komt dit uit een chat ofzo? Maakt minder uit, de uitspraak is idd straf. Er zijn wel meer mensen die een goede virtuele wagenbeheersing hebben hoor. Dit is de F1 niet. Kbegrijp niet goed waar uw uitspraak eigenlijk op slaat. Als je vindt dat anderen sneller zijn, maar toch minder talent hebben, dan moet je maar meer oefenen. Met talent alleen blijf je niet winnen. Maar waar slaat uw uitspraak eigenlijk op? Kwil geen ruzie stoken zonder reden he ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 3, 2004 10:58:22 GMT 1
Die zin was me ook opgevallen, maar omdat ik de zinsnede "intrinsiek minder virtuele wagenbeheersing" niet zo goed vat, heb ik er niet op gereageerd.
Heb soms de indruk dat simracen voor Jan bijna een religie is.
|
|
hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Sept 3, 2004 11:02:06 GMT 1
Is een quote van Obijan uit deze thread............
Zoals ik het begrepen heb is Jan de mening toegedaan de mensen die met de linkse voet remmen een onrealistisch voordeel hebben tegenover de mensen die rem en gas met 1 voet bedienen.
De verwijzing naar pribluda is een verwijzing naar een vroegere discussie over het realisme en het gebruik van pribluda........
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 3, 2004 11:13:31 GMT 1
Ah, heb die post gevonden. Ik begrijp zijn probleem niet zo goed. In eender welke wagen, moet je proberen de limiet op te zoeken om zo snel mogelijk te gaan. Dat die limiet in de 65 mod niet realistisch zou zijn, dat kan, maar 100% realisme kan nu eenmaal niet.
Ivm dat links remmen, geen enkel commercieel stuurwiel (microsoft, logitech etc) heeft 3 pedalen. Je kan de mensen dus niet verwijten dat ze sequentieel rijden.
Trouwens, de originele 67 is qua wagenbesturing zeker niet realistisch. Voorbeeldje, de pole op Spa in 67 was 3:28.1 (Clark). Het wereldrecord GPL is 3:11.2. 17 seconden toeschrijven aan sequentiële bakken en motor management lijkt me sterk. GPL is nu éénmaal niet 100% realistisch.
Het blijft een spel, met een echte F1 uit 67 rijden zou heel anders aanvoelen dan met GPL rijden.
Ivm Pribluda, Memorial Ivo Vandamme, vanavond, elektronische haas, of gewone haas, maakt niet uit, daar ben je dan ook tegen neem ik aan?
|
|
|
Post by Knarf on Sept 3, 2004 11:34:15 GMT 1
Ik begreep Jan zijn tekst ook niet echt goed. Ik dacht dat hij het oneerlijk vond dat sommigen met Blood setups rijden terwijl die in realiteit niet zouden werken ofzo (ik heb geen flauw idee of die in het echt zouden werken of niet).... In ieder geval heeft Peter beweert dat hij Jan zijn tekst snaptte dus hij zal het hier wel komen uitleggen hoe het precies in elkaar zit vermoedelijk ;D
|
|
|
Post by Obi-Jan on Sept 3, 2004 14:22:43 GMT 1
Ik zie dat er verdere toelichting noodzakelijk is. Het origineel is inderdaad een beetje rapper gedacht dan dat ik kon typen en dus niet duidelijk. Maar ik heb nu geen tijd en daarbij, de baas staat hier mee te lezen... ;D Jan. =--- PS.: LOL... ik heb 'm het nog nooit zo snel weten afbollen.
|
|
hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Sept 3, 2004 15:42:20 GMT 1
Hill2button,
Versta me niet verkeerd. Ik ben een fervent voorstander van pribluda.........
Maar best dat die discussie niet opnieuw gevoerd wordt. Als je wil kan je ze nalezen hier op het forum.
Hermanh
|
|
|
Post by Knarf on Sept 3, 2004 17:11:47 GMT 1
Hill2button, Versta me niet verkeerd. Ik ben een fervent voorstander van pribluda......... Maar best dat die discussie niet opnieuw gevoerd wordt. Als je wil kan je ze nalezen hier op het forum. Hermanh Even voor alle duidelijkheid: Er was toen wat onenigheid over of men pribluda mocht gebruiken tijdens een race of niet. Uiteindelijk is beslist dat het mocht.
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 3, 2004 17:37:54 GMT 1
Hill2button, Versta me niet verkeerd. Ik ben een fervent voorstander van pribluda......... Maar best dat die discussie niet opnieuw gevoerd wordt. Als je wil kan je ze nalezen hier op het forum. Hermanh Owkey, geen probleem, kben nieuw he, is er geen korte geschiedenis ofzo? Kwestie van te weten waar de gevoelige snaren liggen In afwachting van Jan zijn verdere uitleg vraag ik me toch af over welke piloten hij het heeft...
|
|
hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Sept 4, 2004 8:24:01 GMT 1
Laat het duidelijk zijn (men heeft mij naar aanleiding van mijn post boven al gevraagd of ik soms iets tegen Jan heb) ik heb niks tegen Jan persoonlijk hé....... En ik heb me ook niet persoonlijk door zijn uitspraken geviseerd gevoeld.
Ik denk trouwens dat mijn post trouwens zeker niet agressiever gesteld is dan die van Jan.
Maar Jan en ik hebben blijkbaar een verschillende visie en tollerantiedrempel als het op simmen aankomt (zie post van Mario).
En als je zo'n uitspraken doet zoals Jan hierboven lijkt het mij evident dat je je aan wat weerwerk mag verwachten. Ik denk dat Jan dat ook wel weet ........
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 4, 2004 13:30:38 GMT 1
Owkey, geen probleem, kben nieuw he, is er geen korte geschiedenis ofzo? Kwestie van te weten waar de gevoelige snaren liggen Ter informatie, de historie over pro en contra Pribluda, een beeld van hoe verschillende mensen GPL op een verschillende manier beleven, kan je hier nalezen timpreza.proboards12.com/index.cgi?board=gplleague&action=display&thread=1069689865maar voor alle duidelijkheid, ik wens niet die discussie opnieuw te gaan openen of voeren. Wim
|
|
pieter
Rookie VRL'er
|
Post by pieter on Sept 7, 2004 16:17:21 GMT 1
67 natuurlijk
|
|
|
Post by arnold on Sept 7, 2004 21:32:57 GMT 1
door al het gepalaver rond de 65 en 67 heb ik hier vanavond toch nog ne keer de 67 opgestart en zelfde circuit genomen ( dus Brandhatch ) !. het is me nu zéér duidelijk opgevallen dat de physics van de 67 idd op geen kl.... trekken ! de wagen gedraagt zich totaal niet zoals ie zou moeten ! mijn keuze was dan voor mij ook de juiste in de poll : de 65 Mod.
|
|