Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 7, 2004 22:11:29 GMT 1
het is me nu zéér duidelijk opgevallen dat de physics van de 67 idd op geen kl.... trekken ! Ik weet 1 ding: mijn kl.... gingen in 67 beter vooruit dan in 65 ;D Wim
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 8, 2004 7:55:37 GMT 1
door al het gepalaver rond de 65 en 67 heb ik hier vanavond toch nog ne keer de 67 opgestart en zelfde circuit genomen ( dus Brandhatch ) !. het is me nu zéér duidelijk opgevallen dat de physics van de 67 idd op geen kl.... trekken ! de wagen gedraagt zich totaal niet zoals ie zou moeten ! mijn keuze was dan voor mij ook de juiste in de poll : de 65 Mod. Inderdaad, voor jou, maar als een duidelijke meerderheid (van de 19 stemmers 11 voor de '67 en tel daar mijn stem nog eens bij, dus 12 op 20 en nu blijkt, met Pieters mening, 13 op 21) voor ten minste 1 competitie met het originele spel is, begrijp ik niet waarom dat plan zomaar wordt afgevoerd .
|
|
pieter
Rookie VRL'er
|
Post by pieter on Sept 8, 2004 9:02:03 GMT 1
Moest ik weten hoe ik kan stemmen dan stemde ik ook voor een full 67 seizoen Mario. Nu blijkt wel dat beslissingen in onze league door de band minder democratisch genomen worden dan in vele andere leagues. Daarnaast leeft er ook een beetje de gedachte dat wie te lang 65 gereden heeft niet meer overweg kan met de 67. Zever volgens mij, ik rij nog steeds pb met 67. Nolle, wat die kloten betreft, volgens mij hebben de 65 gewoon zeer veel grip die de 67 niet hebben. Resultaat is dat indien je de 67 aanpakt zoals de 65 dat de fysics niet blijken te kloppen. 67 is een subtiel spelletje, waar je je kloten heel tactisch moet inzetten, het vliegt eruit voor je het van plan was
|
|
pieter
Rookie VRL'er
|
Post by pieter on Sept 8, 2004 9:03:21 GMT 1
hey kloten wordt hier automatisch gecensureerd ;D
|
|
|
Post by arnold on Sept 8, 2004 10:02:12 GMT 1
Nolle, wat die kl***n betreft, volgens mij hebben de 65 gewoon zeer veel grip die de 67 niet hebben Juist daarom ! je zou toch mogen verwachten dat de 67 zeker evenveel grip heeft ? of heb ik het mis ? volgens mijn ( bescheiden ) mening stemt de grip van de 67 totaal niet overeen met de beschikbare power. eigenlijk komt het daarop neer dat een beginner zéér rap ontmoedigt raakt omdat er gewoon niet te rijden valt met die 67....ik heb ook dikwijls op het punt gestaan om er de brui aan te geven. met de 65 kun je als beginner veel vlugger meedoen en online racen ( al is het dan in D2 ) en daar gaat het om. ik herinner me nog als gisteren het voorbije seizoen : we reden als newbies op "eieren" omdat we de wagen totaal niet onder controle hadden en er IEDERE week gezaag was van de rappere omdat ze wéér eens punten hadden verloren door "stommiteiten" van de newbies ( waronder mezelf ). de 65 is toch beter te controleren....
|
|
|
Post by Knarf on Sept 8, 2004 10:33:08 GMT 1
Waarom doen we niet het volgende: D1: 67 wagens D2: 65 wagens
Iemand die in D2 snel genoeg is zal wel klaar zijn voor de overstap naar 67 neem ik aan. Verschil met wat in de poll stond is dat als je te snel bent in D2 je net zoals nu naar D1 moet en niet in D2 mag blijven omdat je liever met 65 rijd.
Ik heb namelijk de indruk dat zowat iedereen van D1 liever 67 rijdt (ik ook al heb ik op 65 gestemd rekening houdend met de anderen en door het feit dat in de poll je mocht kiezen of je 65 of 67 reed en daardoor enkele snelleren in een andere categorie zouden zitten dan ik en ik dat jammer zou vinden)...
Bijkomend als je dan van D2 naar D1 gaat komt er een extra moeilijkheidsgraad. Net als je in het echt van F3000 naar F1 zou gaan. D1 is dan echt een hogere klasse...
|
|
|
Post by arnold on Sept 8, 2004 10:59:32 GMT 1
Waarom doen we niet het volgende: D1: 67 wagens D2: 65 wagens Iemand die in D2 snel genoeg is zal wel klaar zijn voor de overstap naar 67 neem ik aan. Verschil met wat in de poll stond is dat als je te snel bent in D2 je net zoals nu naar D1 moet en niet in D2 mag blijven omdat je liever met 65 rijd. Ik heb namelijk de indruk dat zowat iedereen van D1 liever 67 rijdt (ik ook al heb ik op 65 gestemd rekening houdend met de anderen en door het feit dat in de poll je mocht kiezen of je 65 of 67 reed en daardoor enkele snelleren in een andere categorie zouden zitten dan ik en ik dat jammer zou vinden)... is geen slecht idee eigenlijk....moet wel kunnen op vrijwillige basis...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 8, 2004 11:05:56 GMT 1
Juist daarom ! je zou toch mogen verwachten dat de 67 zeker evenveel grip heeft ? of heb ik het mis ? volgens mijn ( bescheiden ) mening stemt de grip van de 67 totaal niet overeen met de beschikbare power. Dat kan ik niet goed volgen eigenlijk. Ik vind het juist normaal dat een '67 minder grip heeft omdat hij veel meer power heeft. Heel simpel gezegd: meer power = vlugger overstuur / onderstuur naargelang situatie = minder grip. Beide wagens hebben geen fundamenteel verschil buiten dan die power. Of dat 't allemaal realistisch is, daar is al genoeg over gezeverd en zolang hier niemand komt posten die GPL kan vergelijken met een échte '67-wagen hou ik er mijn eigen gedacht op na zu. de 65 is toch beter te controleren.... En dat is dus de reden waarom ik voorstander ben van '67.... Frank: geen slecht gedacht om D1 in de '67 te laten rijden, en D2 met '65. Diegene die geen '67 willen rijden en in principe te snel zijn voor D2 --> chassisregel ? En dat zeg ik echt niet omdat ik fan ben van de '67, 'k wil gerust nog '65 rijden, maar feit is wel dat meer dan de helft voor '67 gekozen heeft...
|
|
|
Post by Knarf on Sept 8, 2004 11:19:04 GMT 1
Diegene die geen '67 willen rijden en in principe te snel zijn voor D2 --> chassisregel ? Eigenlijk kan ik er niet bij dat als ge in staat zijt met de 67 te rijden ge liever met de 65 zou rijden. En mensen als Eric, Rod, Werner, Philip, ... zijn volgens mij ondertussen wel in staat 67 te rijden dankzij hun 65 ervaring (Bart en Xavier staan effe niet in dit lijske omda die al 67 gereden hebben en het dus al zeker aankunnen).
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 8, 2004 12:02:42 GMT 1
Eigenlijk vind ik dat de resultaten vd poll niet representatief zijn. Veel mensen weten niet wat te kiezen. Ik ga een nieuwe thread starten, met poll. Mss kunnen we zo een beter beeld vormen?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 8, 2004 12:23:42 GMT 1
Eigenlijk vind ik dat de resultaten vd poll niet representatief zijn. Veel mensen weten niet wat te kiezen. Ik ga een nieuwe thread starten, met poll. Mss kunnen we zo een beter beeld vormen? Sorry zu, 'k heb die verwijderd want da gaat geen beter beeld geven imo. Summer Trophy is ook nog niet gedaan, er is nog ffkes tijd om al de mogelijkheden te overlopen denk ik.
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 8, 2004 12:37:59 GMT 1
Moest ik weten hoe ik kan stemmen dan stemde ik ook voor een full 67 seizoen Mario. Nu blijkt wel dat beslissingen in onze league door de band minder democratisch genomen worden dan in vele andere leagues. Daarnaast leeft er ook een beetje de gedachte dat wie te lang 65 gereden heeft niet meer overweg kan met de 67. Zever volgens mij, ik rij nog steeds pb met 67. Die poll is eigenlijk al een tijdje afgesloten, vandaar. Ik ga hem misschien weer heropenen, dan kan er verdergestemd worden. Ik had de volgende voorstellen: ofwel allen over naar de 67, ofwel houden we het bij de 65, ofwel houden we 2 leagues waar de mensen kunnen kiezen of ze in de 65 of 67 meedoen. Een kleine meerderheid heeft voor dat laatste gestemd, maar dan zaten we met het probleem dat je de niveauverschillen weer door mekaar haalt: snelle mensen die in de 65 willen meedoen, en trage in de 67. Dat zag ik niet zitten. Sla me dood, zo simpel en logisch als het idee is, daar had ik gewoon nog niet aan gedacht.... Daar ga ik onmiddelijk een poll over opzetten...
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 8, 2004 12:57:05 GMT 1
Sorry zu, 'k heb die verwijderd want da gaat geen beter beeld geven imo. Waar is mijn poll naartoe? Wat voor zin heeft het om 'algemene dingen' te bevragen in een poll? Het belangrijke is wat je als individu wil. Het algemene moet daaruit afgeleid worden. Ik blijf vinden dat mij poll goed gesteld was en ik vind het toch wel straf dat het zonder nadenken gedelete is. Ik vraag me bovendien toch af hoe ver je als moderator kan en mag gaan? Ik begrijp goed dat vuile taal, agressie, rascisme, seksuele dingen etc verwijderd worden. Ik begrijp ook dat een thread, of post, die staat waar hij niet thuishoort wordt verplaatst. Een poll verwijderen omdat je als moderator vindt dat het toch geen zin heeft vind ik te ver gaan. Een forum dient om uw mening op een deftige manier kwijt te kunnen. Gelieve dus geen dingen klakkeloos te verwijderen.
|
|
|
Post by Knarf on Sept 8, 2004 13:13:48 GMT 1
Sla me dood, zo simpel en logisch als het idee is, daar had ik gewoon nog niet aan gedacht.... Effe ne goeie knuppel zoeken......
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 8, 2004 13:18:15 GMT 1
Niet doen Frank Tim kan Peter van de overwinning houden in Spa! ;D
|
|