|
Post by Timpreza on Mar 27, 2009 17:34:54 GMT 1
De Benelux Endurance Series of kortweg BES is vorig jaar ontstaan uit het verlangen van een paar Vlaamse en Nederlandse leagues die de droom hadden om de simracers van de lage landen samen te brengen in een echt endurance kampioenschap met teams en pilotenwissels. Vorig jaar hadden we groot succes met onze eerste race: de 1000Km van Spa, maar daarna werd het stil. Maar na een veel te lange stilte is het nu eindelijk tijd voor een 2e race: De 5 u van Laguna Seca met de BES v6 mod! Dit is een samenwerking met de volgende leagues: Beracing, Exclusive Racing Series, Simracing.nl en Vlaamse Racing LeagueEnkel piloten uit die leagues zijn uitgenodigd. Iedereen die geslaagd is voor VRL testraces is dus uitgenodigd om zich in te schrijven. De race:Datum: 9 mei 2009 Circuit: Laguna Seca ALMSDuur: 5 uur Mod : BES GT Mod v6Kwalificaties starten om 20.00 Virtuele (ingame-)starttijd: 15u, finish om 20u De testraces:25 april 2008: Kwalificatie start om 20.00, 60 minuten racen 02 mei 2008: Kwalificatie start om 20.00, 60 minuten racen Er moet minstens 1 testrace verplicht bijgewoond worden door minstens 1 piloot van elk team. Wagens:Saleen S7R Maserati MC12 Ferrari 550 Maranello Lamborghini Murcielago R-GT Aston Martin DBR9 Ferrari 575 GTC Lister Storm Porsche 996 BiTurbo Chevrolet Corvette C5R Chevrolet Corvette C6R Chrysler Viper GTS-R Nissan Skyline GT-R34 Inschrijving:Teams kunnen zich inschrijven door een mailtje te zenden naar admins@endurance-series.org met daarin de namen van de piloten en de league waarin ze racen. Niet Nederlandstalige piloten zijn ook toegelaten, maar de teamkapitein moet Nederlands spreken. Indien de 2de piloot geen Nederlands spreekt is het de taak van de kapitein om deze piloot correct te informeren over het reglement en alle andere zaken. Alle communicatie van BES zelf uit zal uitsluitend in het Nederlands gebeuren.
[/center] Voor meer info en regels bezoek onze website en forum: benelux.endurance-series.org/Hopelijk wordt hiermee een mooie traditie gestart waarin Belgische en Nederlandse simracers uit diverse leagues een paar keer per jaar samenkomen voor een faire, plezante uithoudingsrace :-) Het 1ste event was in ieder geval een zeer groot succes. De BES- en de VRL-organisatie hoopt dat we heel veel VRL'ers in dit unieke evenement te mogen verwelkomen. Wij hebben er in ieder geval veel zin in!
|
|
|
Post by vinox on Apr 1, 2009 21:14:15 GMT 1
Schoolreünie en familiebezoek dat weekend. Echt jammer.
|
|
|
Post by timothy on Apr 1, 2009 22:06:13 GMT 1
allemaal goed en wel Vince, maar wat is u excuus om niet mee te racen??
|
|
|
Post by vinox on Apr 1, 2009 22:12:28 GMT 1
Dat het familiebezoek namiddag-vooravond is, en de schoolreunie vooravond-avond... Ben thuis tegen pakweg elf uur, middernacht. Kweet het, het is lame, écht lame
|
|
|
Post by marnick on Apr 2, 2009 6:12:50 GMT 1
Als er mensen zijn die willen deelnemen maar geen teammate hebben, ik ben beschikbaar. Ik heb de race op spa mee gedaan en dit was echt iets dat je een keer moet gedaan hebben.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Apr 2, 2009 8:49:25 GMT 1
Als er mensen zijn die willen deelnemen maar geen teammate hebben, ik ben beschikbaar. Ik heb de race op spa mee gedaan en dit was echt iets dat je een keer moet gedaan hebben. Magnus wil in de toekomst nog meerijden maar is voor de 5h van Laguna verhinderd. Als je voor Laguna team wil vormen in de Aston ... Let me know. Timo
|
|
|
Post by Webbienl on Apr 2, 2009 12:34:21 GMT 1
|
|
|
Post by Mee on Apr 10, 2009 11:59:43 GMT 1
Mijn Euro is net gevallen... dat op zaterdag 9 mei mijn neef trouwt. Inclusief feest enzo, ge kent dat wel. Ik zal er dus niet kunnen bijzijn, heeel jammer .
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Apr 14, 2009 11:10:41 GMT 1
VOOR AL DEGENEN DIE HIERBOVEN GEPOST HEBBEN DAT ZE OP ZOEK ZIJN NAAR EEN TEAMMAAT : IK BEN OOK OP ZOEK. WAGEN MAAKT MIJ NIET UIT (behalve de Lister ... bevalt mij minder).
ALS JE MET MIJ TEAM WIL VORMEN : STUUR EEN PM. ALS JE MIJ TE TRAAG VIND OM TEAM MEE TE VORMEN OF ER ENIGE ANDERE REDEN IS WAAROM TEAM VORMEN MET VERMEERSCH ALS ONMENSELIJK ONDRAGELIJK OVERKOMT: HAVE THE BALLS TO SAY SO EN STUUR DUS OOK EEN PM ;D ;D.
Timo
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 14, 2009 23:10:35 GMT 1
Ja en er zouden er gerust nog wat meer mogen bijkomen. Ik vind dat de VRL-rijders zich wat stil houden voor de volgende BES race... Ik had gedacht dat er meer VRL'ers aan de start gingen komen buiten dan diegene die niet kunnen omdat ze iets aan de hand hebben. Ik vraag me af WAAROM ze niet deelnemen?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2009 8:38:25 GMT 1
Ik moet altijd werken op die avonden, en ik denk dat mensen net zoals ik geen zin hebben om zo lang achter hun bureautje te zitten. Ik vind het racesim leuk maar er zijn grenzen, even een zondagavondje een uurtje racen is genoeg voor mij
|
|
|
Post by fragske on Apr 15, 2009 11:24:01 GMT 1
Yeh 5 uur is ook een beetje te lang voor mij, daarvoor rijd ik niet consistent genoeg
|
|
|
Post by Mee on Apr 15, 2009 11:44:19 GMT 1
Yeh 5 uur is ook een beetje te lang voor mij, daarvoor rijd ik niet consistent genoeg 5 uur / 2 ja, en dat dan nog verspreid over 5 uur. Zo veel is dat nu ook niet.
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 15, 2009 11:50:58 GMT 1
Da's veel sneller voorbij dan je denk zo'n race. 5u vind is trouwens kort voor een endurance, dat zijn 5 of 6 stints met 2 piloten. Elk maximum 3x een tankje leegrijden dus. Tegen dat je beseft dat het een lange race is is de finish nabij.
|
|
|
Post by Arpé on Apr 15, 2009 12:25:58 GMT 1
Inderdaad, bij de vorige race op Spa ging het ook razendsnel voorbij. Tenslotte kan je tussen de stints in wel een wandelingske gaan doen of effe naar tv kijken om te ontspannen(allez, als je een tv op de kamer hebt natuurlijk). En uiteraard ben je nooit alleen doordat je in verbinding bent met mekaar via teamspeak, zo gaat de tijd ook sneller vooruit...
|
|