|
Post by Filip Verbert on Apr 15, 2009 14:43:37 GMT 1
Idd, het is precies of zo'n race lang en saai is terwijl het helemaal niet zo is. Er is teamspeak, je zit onder elkaar wat te babbelen en dat is altijd fijn, zo leer je de jongens nog wat kennen. Heb zo de leuke bende van SFH leren kennen en je creëert een toffe band met elkaar. Je volgt je eigen rijder via de live timing, je geeft hem info, je pakt wat te eten of ziet wat TV zoals Chris zegt. 5u is helemaal niet lang voor mij en vind het een superontspanning Enkel Live broadcast zou er nog moeten aankomen met nederlandse commentatoren, dit zou nog iets voor de admins kunnen zijn. Zo word er ongetwijfeld meer publiek/geïnteresseerden aangetrokken.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Apr 15, 2009 14:58:25 GMT 1
Allemaal goed en wel maar ondertussen heb ik nog altijd geen team . Ik vraag bij deze uitdrukkelijk toestemming om de 5h alleen te rijden. Timo
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 15, 2009 14:59:26 GMT 1
Ik zal mijn msn lijst eens contacteren voor je Timo. Vind het jammer dat er geen reactie op is voor je.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 15, 2009 15:05:46 GMT 1
timo, ik heb een rijder voor je Bart Ducheyne, rijdt zelf met een echte racewagen en wou graag wat meer oefening. Ik ga Bart de nodige info sturen in een mailtje en je msn adres. Pm me dat eens als je wil. Dan kunnen jullie van start
|
|
|
Post by marnick on Apr 15, 2009 15:16:58 GMT 1
VOOR AL DEGENEN DIE HIERBOVEN GEPOST HEBBEN DAT ZE OP ZOEK ZIJN NAAR EEN TEAMMAAT : IK BEN OOK OP ZOEK. WAGEN MAAKT MIJ NIET UIT (behalve de Lister ... bevalt mij minder).
ALS JE MET MIJ TEAM WIL VORMEN : STUUR EEN PM. ALS JE MIJ TE TRAAG VIND OM TEAM MEE TE VORMEN OF ER ENIGE ANDERE REDEN IS WAAROM TEAM VORMEN MET VERMEERSCH ALS ONMENSELIJK ONDRAGELIJK OVERKOMT: HAVE THE BALLS TO SAY SO EN STUUR DUS OOK EEN PM ;D ;D.Timo Sorry voor de late reactie, op 9 mei doet mijn zoon zijn plechtige kommunie. Ik hoopte om terug thuis te zijn om de tweede stint te rijden maar mijn vrouw heeft andere plannen gemaakt Was het anders geweest dan had ik zeker een team gevormd met jou, Timo. Als je gehuwd bent moet je soms wat water bij de wijn doen
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Apr 15, 2009 15:23:17 GMT 1
Als je gehuwd bent moet je soms wat water bij de wijn doen Alé gij? Daar heb ik met drie vrouwen (één echtgenote en twee dochters) nu eens nooit last van zie (Denkt bij zichzelf : "Was't maar waar.") Timo
|
|
|
Post by marnick on Apr 15, 2009 17:54:23 GMT 1
Als je gehuwd bent moet je soms wat water bij de wijn doen Alé gij? Daar heb ik met drie vrouwen (één echtgenote en twee dochters) nu eens nooit last van zie (Denkt bij zichzelf : "Was't maar waar.") Timo Ik heb nog geluk dan, ik heb 2 zonen maar de stem van de vrouw weegt soms door.
|
|
|
Post by Arpé on Apr 15, 2009 19:41:09 GMT 1
Alé gij? Daar heb ik met drie vrouwen (één echtgenote en twee dochters) nu eens nooit last van zie (Denkt bij zichzelf : "Was't maar waar.") Timo Life can be a real hell!! Ik zit hier opgescheept met mijn vrouw, 3 dochters, mijn moeder en de kat-in. Do I Need to say more??
|
|
|
Post by Webbienl on Apr 15, 2009 20:04:16 GMT 1
uw moeder .....damn had de mijne allang het bejaardetehuis ingeschopt ;D
|
|
|
Post by Zwijger on Apr 15, 2009 20:15:36 GMT 1
[/quote] Life can be a real hell!! Ik zit hier opgescheept met mijn vrouw, 3 dochters, mijn moeder en de kat-in. Do I Need to say more?? [/quote] Respect voor jou man....respect
|
|
|
Post by Knarf on Apr 20, 2009 19:00:10 GMT 1
Laatste week van inschrijvingen.
Voor degenen die nog niet zijn ingeschreven. Laat deze unieke ervaring niet aan u voorbij gaan. Een 5h raceke is echt zeer kort met 2 man aan het stuur.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 20, 2009 19:44:59 GMT 1
Zeer zeker! Ookal rijden we met 6-9 wagens, ik zal er zeker bij zijn! ;D
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Apr 20, 2009 20:06:51 GMT 1
Ik zou doodgraag eens een endurance race meedoen want lijkt me wel iets speciaals, maar zaterdag gaat voor mij echt nog niet lukken. Ik zit volop in de verbouwingen dus daar kan ik nu nog geen tijd voor vrijmaken. Eens we verhuisd zijn ga k zeer zeker een keer meerijden, al da ik geen flauw idee heb hoe rijderswissels en dergelijke in zen werk gaan bij rFactor. (beginneling he )
|
|
|
Post by amdr on Apr 20, 2009 20:09:59 GMT 1
Als er hier nog iemand een teammate zou zoeken mag die me altijd contacteren! Zou toch graag eens een endurance race proberen Zeker op Laguna Seca, is toch wel 1 van mijn favoriete tracks.
|
|
|
Post by rikodc on Apr 20, 2009 20:11:13 GMT 1
Ik kan helaas niet meedoen, moet de nacht van zondag op maandag op vakantie met school, en dat is al vermoeiend genoeg, om half 4 's ochtends naar Spanje. Ik hoop de volgende race wel mee te kunnen doen, het liefst in een Lister of Lambo
|
|