|
Post by timothy on Apr 21, 2009 14:14:50 GMT 1
is volgens mij idioot om het daaraan te laten liggen...Waarom gaan andere mod's dan wel goed?? Volgens mij is er ergens een fout in de BES versie en speelt het weinig rol hoe en waar je alles geinstalleerd hebt. Op den duur moet je zo voor elke mod en elk circuit een aparte install hebben ...kan niet de bedoeling zijn toch??
|
|
|
Post by Wilco on Apr 21, 2009 18:08:49 GMT 1
HELP! Heb rijders nodig om met dutch simracing te rijden. Ik heb er tot nu toe nog maar een zeker, dat ben ik zelf, en heb dus nog minimaal een rijder nodig. Dus zoek je een team? kom bij ons! ;D
|
|
|
Post by amdr on Apr 21, 2009 18:40:51 GMT 1
HELP! Heb rijders nodig om met dutch simracing te rijden. Ik heb er tot nu toe nog maar een zeker, dat ben ik zelf, en heb dus nog minimaal een rijder nodig. Dus zoek je een team? kom bij ons! ;D check je pm box wilco
|
|
|
Post by Knarf on Apr 21, 2009 20:33:01 GMT 1
Zonet ook een CTD na een half uurtje online. Zaten enkel C6-R's online
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Apr 22, 2009 8:14:44 GMT 1
Ik heb gisteren dan weer probleemloos rondgereden met de Aston. Zat wel alleen online.
Timo
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 22, 2009 11:53:53 GMT 1
Ik denk dat het een algemeen probleem is. Ikzelf ken er niets van hoe dit allemaal komt en kan zelf ook geen oorzaak vinden, maar de WES (World Endurance Series) server heeft hier ook last van. Soms draait hun server probleemloos en dan heb je weer dagen dat er paar onverwachte disco's zijn...
|
|
|
Post by timothy on Apr 22, 2009 12:47:29 GMT 1
Ik zeg het al langer...Rfactor is echt niet gemaakt om endurance te rijden, zijn altijd grote problemen als er een lange wedstrijd moet gereden worden.
|
|
|
Post by Knarf on Apr 22, 2009 13:50:56 GMT 1
Dit heeft niks met endurance races te maken. De server staat nu gewoon op 1 uur sessies net zoals in VRL races.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 22, 2009 14:48:41 GMT 1
Als rfactor niet de boosdoener is, hoe komt het dan dat vroegere endurance races met GTR dan geen problemen veroorzaakte? Heb gehoord dat dit 12 sessies waren van 2u en gaf geen enkel probleem. Bij rf zijn er al disco's het eerste uur in een endurance heb ik geweten.
|
|
|
Post by Knarf on Apr 22, 2009 16:03:20 GMT 1
rFactor is zeker een probleem hé Filip met endurance races en car swaps.
Maar de ERS server staat nu gewoon op 1u racekes net zoals bij de VRL. Dus momenteel is dat gewoon een probleem met die mod en heeft dat niks te maken met endurance racing. Ge connect en zonder dat er swaps ofzo gebeuren vliegt iedereen er af. Dat is bij de VRL races toch niet.
|
|
|
Post by Knarf on Apr 22, 2009 16:03:50 GMT 1
Ik vraag me wel af hoe ze met GTR endurance races deden want in GTR kunt ge niet swappen van auto ?
|
|
|
Post by timothy on Apr 22, 2009 16:18:19 GMT 1
12stints van 2 uur die direkt na elkaar werden gereden.
|
|
|
Post by Knarf on Apr 22, 2009 16:46:58 GMT 1
Zolang je niet swapped van auto kun je in rF probleemloos uren blijven rijden tenzij je connectie echt uitvalt. Het is bij het swappen dat het mis loopt.
|
|
|
Post by timothy on Apr 22, 2009 17:21:25 GMT 1
toch niet met BES V6
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Apr 22, 2009 18:31:40 GMT 1
Ik zeg het al langer...Rfactor is echt niet gemaakt om endurance te rijden, Bij mijn weten is rFactor tot heden de enige sim die online swaps toelaat, dus juist de enige sim die IMO endurance echt mooi maakt. Timo
|
|