|
Post by Timpreza on Apr 20, 2009 20:15:07 GMT 1
Als er hier nog iemand een teammate zou zoeken mag die me altijd contacteren! Zou toch graag eens een endurance race proberen Zeker op Laguna Seca, is toch wel 1 van mijn favoriete tracks. Timpie, Timo Vermeersch loopt al een tijd te zoeken naar een teammate. Contacteer hem vlug voor het te laat is!
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Apr 20, 2009 21:51:50 GMT 1
Als er hier nog iemand een teammate zou zoeken mag die me altijd contacteren! Zou toch graag eens een endurance race proberen Zeker op Laguna Seca, is toch wel 1 van mijn favoriete tracks. Timpie, Timo Vermeersch loopt al een tijd te zoeken naar een teammate. Contacteer hem vlug voor het te laat is! Is al een beetje te laat eigenlijk. Ik heb een teamie via het BES-forum gevonden. Maar Filip had nog een rijder die iemand zocht, namelijk Bart Ducheyne, dus contacteer Filip eens. En op het BES forum is een zekere Dissa ook nog op zoek naar een teamie. Timo
|
|
|
Post by timothy on Apr 20, 2009 21:52:15 GMT 1
Nu al een uur of 2 op server getest en al een 5 keer CTD gehad :s :s
Hopelijk is dit geen voorbode voor tijdens de 5-uur van Seca...
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Apr 20, 2009 21:55:05 GMT 1
Ik heb ook drie disco's gehad. Ging eerst een 20 minuten goed. Ging er dan even af om van wagen te wisselen en toen 3 keer op lijn CTD. Daarna, met dezelfde wagen offline, no prob.
Misschien van belang : ik zat toen in dezelfde wagen als degene waarmee Timothy op hetzelfde moment aan het rijden was.
Dan later terug op de server gekomen met terug een andere wagen en het liep weer als vanzelf.
Timo
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 20, 2009 22:08:49 GMT 1
Het is misschien handig als we weten om welke wagen dat gaat ook.
|
|
|
Post by timothy on Apr 21, 2009 0:03:04 GMT 1
De Aston Martin
|
|
|
Post by timothy on Apr 21, 2009 1:01:19 GMT 1
Dernet nog ff online geweest samen met johan. Meeste CTD kregen we als we de andere wagen van buitenuit bekeken terwijl die reed. We dachten dat we het probleem gevonden hadden want kwam telkens als één van beide met de Aston reed en de andere keek. Maar driewerf helaas, bij volgende poging om CTD uit te lokken lukte het niet meet en was alles "normaal" Hopelijk kan het probleem uitgeklaard worden.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Apr 21, 2009 6:27:34 GMT 1
Ik reed de eerste keer met de Lambo : geen probleem.
Wilde dan wisselen naar de Aston : drie maal op rij CTD.
En uurtje of zo later dan met de Porsche : geen probleem.
BTW : Porsche en Lambo zijn 2 originele GTR2-wagens. De Aston is een add-on wagen. Kan natuurlijk toeval zijn.
Timo
|
|
|
Post by Knarf on Apr 21, 2009 7:01:14 GMT 1
Ik heb Peter eens een mail verzonden. Ik weet niet of er aan de Aston iets gewijzigd is. Desnoods moeten we dan maar terugvallen naar BES V5 en hebben de C6-R teams pech dat ze een andere auto moeten kiezen.
|
|
|
Post by timothy on Apr 21, 2009 10:17:26 GMT 1
ohnee niet de V5... De V6 is zoveel beter en realistischer
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 21, 2009 10:37:25 GMT 1
Mja, het verschil tussen V5 en 6 is te groot om daar naar terug te keren vind ik.
Hebben jullie die problemen met een zuivere BES install zonder plugins, en wat weet ik nog allemaal om die wissels optimaal te laten verlopen?
|
|
|
Post by timothy on Apr 21, 2009 11:36:07 GMT 1
bij mij ist gewone install van de BES V6 mod in mijn rf map, dus niet in rflite...
|
|
|
Post by amdr on Apr 21, 2009 11:37:04 GMT 1
Hier net ook CTD toen ik achteruit keek nara timo zen amv8
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 21, 2009 13:55:22 GMT 1
jongens die nog een teammaat zoeken voor de BES-race, voeg Bart Ducheyne toe of stuur hem ASAP een mailtje.
email: bartducheyne@hotmail.com
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Apr 21, 2009 14:05:21 GMT 1
Bij mij is het redelijk zuivere install van rF Lite. Geen plugins. Enkel de V8's ernaast. Stond vroeger wel een andere versie van BES in maar die heb ik gewist, rFm's incluis.
Ik kan mij VRL map wel eens herinstalleren als dat moet.
Timo
|
|