Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 5, 2004 20:07:13 GMT 1
Waar kan je de replay downloaden ?
Ik herinner me nog vaag zoiets, Jan. Vermoedelijk wou ik er niet tussen komen, maar ik denk dat ik je eerst niet had opgemerkt en pas op het laatst wel.
|
|
|
Post by Petrol on Jan 5, 2004 22:59:35 GMT 1
Laguna Seca is voor mij véél beter meegevallen dan ik had verwacht, ik ben dan ook door niemand geraakt geweest en kon zo m'n eigen, constante race rijden Zéér korte samenvatting: ik heb heel de tijd achter Tom gereden en 3e gefinished. Uitgebreider: 9e van de 16 gequalificeerd met een tijd waar ik content over was, de rest is gewoon te snel ;D De start viel serieus tegen, Marc voor mij geraakt totaal niet weg en ik moet met lede ogen aanzien hoe Tom mij voorbijgaat... na een halve ronde ben ik da al vergeten wanneer ik ne puinhoop van gestrande wagens voorbijga, ineens 5e! En na een paar rondes ging Steve van de baan, 4e! Ik heb niet echt geprobeerd om Tom z'n ritme te volgen gezien ik storende fps-problemen had, tijdens de testrace totaal geen problemen gehad en nu wel... Al goed vervaagde het probleem in de 2e helft van de race, en kon ik de snelheid er in 't begin genoeg inhouden om Jan voor te blijven, heb heel de race zo'n 3 tot 9 sec achter Tom gehangen. Nadat ik Jan "afgeschud" had leken de rappe mannen achter mij nog altijd niet in zicht, ze zijn tot m'n verbazing nooit dichtbij gekomen, in het laatste deel van de race ga ik ne Ferrari voorbij en ik blijk 3e te zijn, Pieter had pech/maakte een fout, maar hij kwam terug, met nog 8 rondes te gaan zat hij vlak achter mij en ik heb hem mooi doorgelaten, ik was liever zeker van een smetloze race en een 4e plaats dan risico's te nemen voor de 3e plek, hij was duidelijk veel sneller, een goede beslissing want na 2 rondes rij ik aan S/F nen brandende Ferrari voorbij en ik ben 3e gefinished na een leuke race zonder ook maar 1 enkele fout te maken
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 6, 2004 12:18:42 GMT 1
i'm back kmag 3 dagen thuis blijven van school ik heb de griep met nog iets maar gplen kan ik terug
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 6, 2004 15:29:27 GMT 1
lol , ik voel mij plots ook nie goe !!! K'ben wel nog thuis tot donderdag
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jan 6, 2004 18:40:02 GMT 1
Paar uur bij de Steven gaan zitten en tegen den donderdag hebt ge een verlengd weekend. ;D
Jan. =---
|
|