Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 27, 2003 13:50:41 GMT 1
Joe allemaal ik heb met de ferrari gaan testen op Laguna en er is 1.08.00 uitgekomen ma ik denk dak nog is ff de eagle ga testen mssn 1.07
|
|
|
Post by arnold on Dec 27, 2003 17:25:12 GMT 1
Steven , rij jij met nitro misschien ? 1.08 , amaai ! en mee welk chassis ? vr gr, arnold Joe allemaal ik heb met de ferrari gaan testen op Laguna en er is 1.08.00 uitgekomen ma ik denk dak nog is ff de eagle ga testen mssn 1.07
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 27, 2003 17:52:56 GMT 1
Steven , rij jij met nitro misschien ? 1.08 , amaai ! en mee welk chassis ? vr gr, arnold Nee, sommigen onder ons hebben er al een Laguna Seca - race opzitten bij DSZ. Mijn PB is 1.08.2 met een Ferrari, dus met Lotus zitten er zeker 1.07'en in....denk ik
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 27, 2003 19:30:55 GMT 1
idd ik heb veel geoefend als het race was bij dsz daarom die redelijk goeie tijden
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 27, 2003 23:10:41 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 28, 2003 0:01:16 GMT 1
Ik weet niet precies wat deze mod doet. VOlgens mij verwijderd dat een paar objecten in de buurt van de startlijn, maar ik denk niet dat daar veel cruciale objecten bijzitten waardoor je voordeel me kunt halen. Als er fps problemen zijn, en dat kan je erbij helpen, doe maar dan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 28, 2003 1:35:56 GMT 1
ik denk eerder dat het de strobalen verwijdert aan T4,het zijn de enigste dat ik uit mijn hoofd weet omdat ik er een paar keer tegengeplakt heb,misschien om kettingbotsingen te mijden.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 28, 2003 20:24:01 GMT 1
>:(Mijn race zit er al op,dankzij Telenet.Voor de zoveelste keer vandaag disconnect. Practice ging goed met een derde tijd,en pb.De start ging vlot en enkele ronden lang zat ik in het spoor van de koplopers zonder echt te kunnen aanvallen op de leiders.Ik kon enkel hopen op een fout van de concurrentie en al gauw gebeurde dat ook,eerst de ferrari voorbij en een ronde later ging ook Wim te breed in T4 waarvan ik kon profiteren,alhoewel het niet echt risicoloos was.Toen begon de miserie,al schuddend en bevend proberen Wim af te houden.De zenuwen begonnen me ferm parten te spelen en al gauw was ik de leiders plaats weer kwijt.Geheel van mijn stuk ging ik van de ene fout naar de andere tot telenet me uit mijn lijden verloste.Ik ben toch blij dat ik eens heb kunnen proeven van de leiderspositie maar dat beviel me toch niet zo,zeker niet zo vroeg in de race,volgende week probeer ik dat nog eens maar in de laatste ronde. ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 28, 2003 21:06:58 GMT 1
Ik kan moeilijk klagen van mijn qualy en mijn race... In de qualy had ik al snel een goeie tijd... ben dan een tijd van de baan gebleven en in de laatste 5 minuten er weer opgekomen. In letterlijk de laatste seconden mijn tijd nog scherper gesteld... De race verliep aanvakelijk vlot voor mij. Bij de start kon ik het zware geschut met mijn Cooper achter mij houden, niet altijd even evident... Ik heb dan ff een foutje gemaakt in T4 waardoor Steven denk ik aan de leiding kwam maar ik kon snel weer aanpikken en hem een beetje opjagen, met resultaat want hij ging ook in de fout. 'k Had al snel een redelijk comfortabele voorsprong bijeen gereden tot ergens in ronde 18 of 19 plots mijn geluid wegviel Geen tire squeel meer zodat je niet kunt horen wanneer je wielen beginnen blokkeren/spinnen en je de rem/gas wat moet lossen en geen motorgeluid meer 'k Heb dan ook 2 ronden later mijn motor opgeblazen doordat ik constant te hoog in de toeren zat :-( 't Was nog spannend op het einde maar ik heb het volgehouden... Nu nog uitvissen wat er mis is met mijn geluidskaart... Wim
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 28, 2003 21:43:37 GMT 1
Geen tijd gehad om een deftige trainingsronde te rijden en de race ingegaan met de default-afstelling die goed was voor 9 ronden benzine . Had dan ook al snel geen zin meer.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 28, 2003 22:23:51 GMT 1
Geen tijd gehad om een deftige trainingsronde te rijden en de race ingegaan met de default-afstelling die goed was voor 9 ronden benzine . Had dan ook al snel geen zin meer. Daarmee dat gij ineens stilstond... jammer, 't zou nie gemakkelijk geweest zijn van U te passeren anders. Jan. =---
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 28, 2003 22:48:25 GMT 1
Mijn race was gene vetten, het leek eindeloos lang te duren. Ik was 5e gequalificeerd, en door op de baan te blijven ben ik op een bepaald moment opgeklommen tot de 2e plaats. Dan ben ik over de banden gedonderd in de 1e bochtencombinatie en van danaf ging het bergaf. Ik heb wel een paar keer in gevecht gelegen met Peter, Bart en Jan. Het ene liep al beter af dan het andere, maar dat maakte alles nog spannend. T'is een interessante baan, waar het blijkbaar toch niet onmogelijk is om in te halen, al is het omdat iedereen al te vlug een steek kan laten vallen hier, maar ik ga blij zijn dat deze achter de rug gaat zijn...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 29, 2003 10:23:06 GMT 1
Ik vond het een toffe race ;D Practice ging niet zo vlot door verkeer of kleine foutjes, toch nog een 4de startplek met 1:08.1. De eerste ronde was weer niet zo geslaagd...in de snelle bocht voor de brug even in't gras, daarna m'n rempunt gemist en eraf. Door uitvallen en/of foutjes van anderen terug naar een 5de plek en een leuk duel gehad met Tim. Ben dan in lap 11 iets te enthousiast de laatste bocht ingedoken en ramde Tim in z'n zij , nogmaals sorry daarvoor. 10 Ronden voor 't einde nog een leuk gevecht met Pieter, maar voorbijsteken zat er nooit echt in. 4 Laps voor de finish gaat hij er echter af en ben ik 2de. Tot dusver m'n beste resultaat bij VRL, en de snelste ronde in de race...'t is een leuke opsteker voor volgende week al verwacht ik dan wel iets sterkere tegenstanders
|
|
|
Post by Knarf on Jan 1, 2004 13:01:25 GMT 1
Heeft iemand misschien settings voor lotus ?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 1, 2004 19:12:22 GMT 1
Heeft iemand misschien settings voor lotus ? Doe gewoon zoals ik: default met wat andere gearratio's en bandentemperatuur in de gaten houden voor druk en camber.
|
|