Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 3, 2004 2:06:50 GMT 1
6 virussen verwijderd Ja Jan,wat zei je alweer een paar maanden geleden op rec.auto.simulator?Iets van domme belgen die hier iets poste?Ik zat alweer op de eerste rij.En ik heb ervan gekregen zulle,nooit post ik nog iets in de newsgroepen.Honderden mails heb ik gekregen,soms 30 per dag,ik krijg er nog altijd maar het is erg vermindert.Als ik niet weet van wie of waar ze komen doe ik ze niet open maar ja,mijn wipzaag zit er ook veel op,als ik niet aan het rijden ben. ad aware ook eens laten draaien,21 van die rotz@kken verwijdert GPL begint me echt een alien te maken geloof ik
|
|
|
Post by arnold on Jan 3, 2004 9:48:16 GMT 1
Hallo Steve, is uitgekomen zoals ik had gedacht : niet vrl maar uw systeem was fout , wel niet bij mij opgekomen om aan de screensaver te denken omdat dit zo voor de hand lag dat je hem uitzet tijdens het gamen !! en toch zou ik opteren om eens een nieuwe installatie te doen met format C ! vooral gezien je met win 98 werkt ,die slibt gewoon toe na een zekere tijd , ofwel moet je gebruik maken van bv Norton Utilities of Norton System works die je volledige systeem up to date houd! wel niet laten op de achtergrond draaien , neemt te veel bronnen in beslag. je hoeft alleen voor je herbegint je volledige map van Gpl op een cd te zetten , nadat je die gewoon op dezelfde plaats terug hebt gezet draait ie weer als vanouds , bij mij toch !! vergeet natuurlijk niet je documenten te saven op een cd en ook je gegevens van Outlook of Outlook express te exporteren ! vr gr, Arnold. 6 virussen verwijderd Ja Jan,wat zei je alweer een paar maanden geleden op rec.auto.simulator?Iets van domme belgen die hier iets poste?Ik zat alweer op de eerste rij.En ik heb ervan gekregen zulle,nooit post ik nog iets in de newsgroepen.Honderden mails heb ik gekregen,soms 30 per dag,ik krijg er nog altijd maar het is erg vermindert.Als ik niet weet van wie of waar ze komen doe ik ze niet open maar ja,mijn wipzaag zit er ook veel op,als ik niet aan het rijden ben. ad aware ook eens laten draaien,21 van die rotz@kken verwijdert GPL begint me echt een alien te maken geloof ik
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 3, 2004 10:35:59 GMT 1
Dump ook eens die ad-aware en install spybot. www.safer-networking.org/Ge zult opkijken als ge ziet hoeveel ad-aware over het hoofd ziet.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 3, 2004 11:34:52 GMT 1
Dump ook eens die ad-aware en install spybot. www.safer-networking.org/Ge zult opkijken als ge ziet hoeveel ad-aware over het hoofd ziet. true... true adaware is megapopulair ma is dikke brol (mijn opinie)
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jan 3, 2004 12:50:04 GMT 1
6 virussen verwijderd Ja Jan,wat zei je alweer een paar maanden geleden op rec.auto.simulator?Iets van domme belgen die hier iets poste?Ik zat alweer op de eerste rij.En ik heb ervan gekregen zulle,nooit post ik nog iets in de newsgroepen.Honderden mails heb ik gekregen,soms 30 per dag,ik krijg er nog altijd maar het is erg vermindert.Als ik niet weet van wie of waar ze komen doe ik ze niet open maar ja,mijn wipzaag zit er ook veel op,als ik niet aan het rijden ben. ad aware ook eens laten draaien,21 van die rotz@kken verwijdert GPL begint me echt een alien te maken geloof ik Of computergebruiker i.p.v. end-loser... 't is maar hoe je het bekijkt. ;D Een simmer die zijn hobby serieus neemt moet inderdaad zijn PC onderhouden als betrof het een racewagen, t.t.z. grondig en minutieus. Ik ben zelf eens gaan zien ('t was f-prot.com ), maar die mensen zijn blijkbaar gestopt met hunne webscan demo. Nu ja, je hebt de infecties gevonden, da's het belangrijkste. Ik gebruik zelf AntiVir van www.free-av.de. Ik weet ook niet meer juist wat ik gezegd heb, iets in den aard van dat ge op usenet uw e-mail adres moet vermommen omdat ge anders gespamd wordt, veronderstel ik. Trek het U niet aan... ik heb hier ook net 11 spam berichten met shift-delete naar de eeuwige digitale jachtvelden verwezen want die spamfilter van Telenet filtert nie erg spam heb ik den indruk. Altijd efkes opletten dat ik daar geen noodzakelijke berichten (zoals de VRL mailing ;D ) mee verwijder, maar voor de rest raakt dat mijn koude kleren niet. Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 3, 2004 14:28:31 GMT 1
Dump ook eens die ad-aware en install spybot. www.safer-networking.org/Ge zult opkijken als ge ziet hoeveel ad-aware over het hoofd ziet. Thx,die vond er nog een stuk 8.Wat haat ik die Gator.Ook internet explorer geupdated Ik hoop dat het nu gestopt is met de kl.terie,zal deze avond nog eens proberen op laguna,sorry Pieter ik zat hier te posten maar ik heb je berichtje wel gelezen op de chat.Je mag me verwachtende zijn ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 3, 2004 15:55:26 GMT 1
true... true adaware is megapopulair ma is dikke brol (mijn opinie) 't is misschien nog nie bij u opgekomen dat de gratis versie van Ad-Aware nog nie de helft kan van de volledige versie...Als ge ne goeie firewall hebt (en kunt configureren) en een beetje oplet bij wat ge doet op 't internet hebt ge aan die gratis Ad-Aware al genoeg IMO.
|
|
|
Post by arnold on Jan 3, 2004 16:01:47 GMT 1
als hobby installeer ik zeer veel pc's opnieuw bij collega's van mij en daar installeer ik Altijd de volgende virusscanner : AVG scanner van www.Grisoft.com ! is volledig GRATIS , je download het programma en vult online een formulier in waarna je een e-mail krijgt met een code en vanaf dan kan gratis updaten en worden de virus definities automatisch gupdated ! zéér sporadisch krijg je eens een mail van Grisoft met de nieuwe programmas maar dit 'ongemakje' is de rest dubbel waard ! in Netwerk kwam de scanner er uit als "zéér aan te bevelen" ! vr gr, Arnold. ps : om spionware te verwijderen : spybot ! www.safer-networking.org/
|
|
|
Post by Knarf on Jan 3, 2004 17:06:41 GMT 1
Spyware -> spybot s&d
Anti virus -> tot voor kort AVG... Nu momenteel ben ik Avast! aan het uittesten (ook volledig gratis te downloaden van hunne website). Ma kdenk da ik terug naar avg ga overschakelen.
Over die adaware ik vind da nie zo ne brol omda die nie alles vind ma voornamelijk omdat er ooit een versie is geweest met ne bug in. Als ge die liet lopen verwijderde die één of ander windows bestand. Kheb toen ne format moeten doen. Echt last van spyware heb ik niet want idd als je wat oplet blijf je wel gespaard.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 3, 2004 21:17:57 GMT 1
Of computergebruiker i.p.v. end-loser... 't is maar hoe je het bekijkt. ;D Een simmer die zijn hobby serieus neemt moet inderdaad zijn PC onderhouden als betrof het een racewagen, t.t.z. grondig en minutieus. Jan. =--- Ik ben een racer,geen mekanieker
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jan 3, 2004 23:19:13 GMT 1
Ik ben een racer,geen mekanieker Als ik nen Euro had gehad voor iedere keer dat iemand dat lam excuus tegen mij gebruikt heeft, dan had ik nu ne Radeon 9800XT in mijne PC zitten. Wel, mijn beste, dan stel ik voor dat ge iemand inhuurt om voor U uwe PC in orde te houden of iemand zoekt die U nen in orde PC ter beschikking wilt stellen, juist gelijk als nen echte racer. Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2004 2:20:26 GMT 1
:-/Bestaat dat een pc die in orde is en blijft?BTW mijn pa zit met een 9800XT(aldi pc) en die speelt geen games.Ik heb hem al geprobeerd te overhalen GPL te proberen.Hij is er wel blij mee met XT,hij kan nu foto's bekijken op zijn tv.Ik had hem jullie links doorgemailt.Sjanse want hij zat ook al met beestjes,en nog meer dan hier. Schijfcontrole en defragmenteren doe ik iedere nacht voor de race,norton staat op mijn pc geinstalleert,dus nooit gedacht dat er beestjes in mijn bak aan het eten waren. Aan iedereen bedankt voor alle hulp en tips,zonder jullie zat ik hier hoe langer hoe meer in de schit.Ik ben er nog niet gerust in dat ik morgen de race zal kunnen uitrijden,maar ik zal zeker aan de start staan.Vandaag een disconnect gehad in de chat maar geen in de race,dus op naar GPL master candidate.Aan Jan,Tim,Arnold,Frank,Wim en Bart,nogmaals duizend keer bedankt voor alle hulp.Heel tof om in zo'n legue te mogen en kunnen rijden.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 4, 2004 10:38:41 GMT 1
Ne gouden tip : Installeer WinXP... Ge zult heel wa minder onderhoudswerken mogen verrichten aan uw PC tegenover 98.
Naar het schijnt is Win2K ook goe ma daar heb ik zelf geen ervaring mee.
|
|
|
Post by arnold on Jan 4, 2004 11:56:10 GMT 1
ik wou dit ook al zeggen : inderdaad installeer Win XP als je pc het aankan !!! veel problemen zijn hiermee direkt van de baan ! pc heeft wel minimum 256 MB geheugen nodig én liefst 512 Mb ! de processor moet natuurlijk ook een beetje performant zijn ! denk toch aan een minimum 800 Mhz ! voor de geinteresseerden : Netwerk Januari : een volledig artikel hoe je je pc weer volledig opgekuist kunt maken mét een cd met de nodige programmas ! een aanrader voor de mindere techneuten op pc gebied ! vr gr, Arnold. Ne gouden tip : Installeer WinXP... Ge zult heel wa minder onderhoudswerken mogen verrichten aan uw PC tegenover 98. Naar het schijnt is Win2K ook goe ma daar heb ik zelf geen ervaring mee.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jan 4, 2004 18:13:47 GMT 1
Ik geef het toe, ik was er ook bang van, maar ik heb totaal geen klagen van XP. Marcheert prima en blijft ook marcheren, zelfs al loopt er een program carrément vast.
Jan. =---
|
|