|
Post by Knarf on Dec 23, 2003 18:11:48 GMT 1
Je kan wel een 'start line object removal' dingske downloaden op diezelfde pagina, maar dan denk ik dat je gewoon objecten verweidert waar anderen dan kunnen tegenknallen, en gij niet. Als die ver van de rijlijn liggen heb ik daar geen problemen mee als je daar fps kan winnen, maar als het bijvoorbeeld de pitlane of zoiets wegneemt dan wil ik het liever niet. Probeer het misschien eens... Dat heb ik ook gezien... Als je dat unzipt komen daar 3 bestanden uit met als extentie 3do... Wa moet ge daarmee doen? Als ik ze gewoon in de tracks/laguna67 folder zet zie ik niet direct een verandering.
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 23, 2003 18:35:46 GMT 1
Dat zou daar moeten staan, maar misschien heeft die lichte versie van u die objecten dan al nie meer.
|
|
|
Post by PhilipDC on Dec 24, 2003 9:01:01 GMT 1
Ik heb de lite versie geinstalleerd en mijn details-schuiver ongeveer op de helft staan en heb een constante 36fps, maar in de Pits en bij de start heb ik 29fps en telkens ik de pitmuur voorbij kom zakt het naar 32fsp. Maar ik denk wel dat dit goed genoeg is om deel te nemen aan de race. Mijn PB tot nu toe is 1.13 in de Brabham. Ik vind het een verdomd moeilijk baan. Vooral naar die kurkentrekker toe, te laat remmen en je haalt de bochten niet, te vroeg je verliest te veel tijd en daar waar ik denk dat het niet te vroeg of te laat is moet je oppassen of je staat 180 graden gekeerd. Dit wordt nog veel oefenen.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 24, 2003 11:16:12 GMT 1
Lijkt mij dat die framerate inderdaad geen grote problemen zal opleveren. Iedereen heeft wel eens een dipje hier of daar. 't Is pas als je echt continu onder de 30fps zit dat het uit de pas gaat lopen. Anyway, remmen voor de kurketrekker doe ik in twee keer. Een duwtje op de helling + terugschakelen naar 3de, dan laat ik 'm "over" de heuvelrug lopen (niet echt maar wordt toch vlakker) en rem ik verder af voor de chicane. Dat werkt meestal zonder problemen. De andere bochten heb ik weinig problemen, zelfs al ga ik er wat "hot" in. 'k Zal efkes mijnen Brabham setup online zetten, want den default trekt volgens mij op nie veel. users.skynet.be/bs175993/LAGUNA.bb1Jan. =----
|
|
|
Post by arnold on Dec 24, 2003 12:08:41 GMT 1
ik heb enkele setups gevonden van GH en Ali en de betreffende setup mappen geplaatst , maar als ik in het spel naar de setups ga zie ik ze niet , de setups voor laguna worden niet getoond , enkel de standaard ? enig idee wat ik kan doen om eraan tegeraken ? vr gr, Arnold De standaard setup's zouden zonder al teveel problemen een 01.10 tot 01.08 moeten toelaten. Techniek en inzicht in de baan (dus veel rondjes draaien) zijn wel vereist
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 25, 2003 12:11:20 GMT 1
ik heb enkele setups gevonden van GH en Ali en de betreffende setup mappen geplaatst , maar als ik in het spel naar de setups ga zie ik ze niet , de setups voor laguna worden niet getoond , enkel de standaard ? enig idee wat ik kan doen om eraan tegeraken ? Misschien te vanzelfsprekend, maar zijn het wel setups voor Ferrari? -Setups in GPL zijn verschillend naargelang de auto en, in het spel, zie je enkel de setups voor het chassis dat je voor jouw speler geselecteerd hebt. Met GPL Race Engineer kan je setups voor een ander chassis wegschrijven, maar meestal moet je toch een en ander aanpassen om een gelijkaardige balans te verkrijgen + de verhoudingen van de versnellingen aanpassen. Jan. =---
|
|
|
Post by Petrol on Dec 25, 2003 13:58:43 GMT 1
ik heb enkele setups gevonden van GH en Ali en de betreffende setup mappen geplaatst , maar als ik in het spel naar de setups ga zie ik ze niet , de setups voor laguna worden niet getoond , enkel de standaard ? enig idee wat ik kan doen om eraan tegeraken ? vr gr, Arnold er zijn setups voor "Laguna Seca" en voor "Laguna Seca67", ik denk dat het probleem daar zal liggen, 'k zal u mijne Fer setup vandaag doorsturen Arnold * btw: prettige feestdagen iedereen
|
|
|
Post by Petrol on Dec 25, 2003 19:04:13 GMT 1
'k Zal efkes mijnen Brabham setup online zetten, want den default trekt volgens mij op nie veel. Geen BRM meer? ;D
|
|
|
Post by bosje on Dec 25, 2003 20:17:17 GMT 1
HIj heeft nu pas door dat het de traagste wagen van het spel is. ;D
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 25, 2003 21:49:37 GMT 1
Hij heeft nu pas door dat het de traagste wagen van het spel is. ;D Grapjanussen... de BRM komt enkel uit de garage als we op één van de elf standaardparcoursen uit GPL rijden en ik ga daar mee door tot ik voor mezelf tevreden ben dat ik met deze wagen op mijn niveau zit (op de add-on parcoursen heeft dit weinig zin omdat daar geen referentie van de andere chassis heb). Ik heb er niet de smoor in omdat ik op Mosport 4 sekonden moest toegeven op Steven, maar wel omdat ik er in de eerste 5 ronden 3 keer op mijn eentje afgesukkeld ben. Da's gewoon ondermaats voor mijn doen en dat moet rechtgezet worden voor ik overschakel. Als ik voel dat het begint te lukken wissel ik 'm misschien af met de Cooper. Da's ook meer dan 2 jaar geleden da'k daar nog eens serieus mee gereden heb. Jan. =---
|
|
|
Post by PhilipDC on Dec 25, 2003 23:40:35 GMT 1
Anyway, remmen voor de kurketrekker doe ik in twee keer. Een duwtje op de helling + terugschakelen naar 3de, dan laat ik 'm "over" de heuvelrug lopen (niet echt maar wordt toch vlakker) en rem ik verder af voor de chicane. Dat werkt meestal zonder problemen. De andere bochten heb ik weinig problemen, zelfs al ga ik er wat "hot" in. 'k Zal efkes mijnen Brabham setup online zetten, want den default trekt volgens mij op nie veel. users.skynet.be/bs175993/LAGUNA.bb1Jan. =---- Bedankt Jan, de tip om in twee keer te remmen voor de krukkentrekker heb nu min of meer onder de knie, maar je setup is niets voor mij te veel overstuur en te nerveus daar kan ik nog niet mee om. Ondertussen ben ik overgestapt op de Lotus en mijn PB is nu 1.11.022 en ik heb het gevoel dat het nog sneller kan.
|
|
|
Post by arnold on Dec 26, 2003 9:23:07 GMT 1
Hey Jan, dat is exact hetzelfde wat ik met de Ferrari wil doen : hem onder de knie krijgen op alle circuits : in de echte F1 veranderen de piloten ook niet van chassis voor ieder ander circuit : dat is nu juist de kunst : de wagen afstellen naargelang het circuit ( bij mij lukt da wel nie zo goe ;D ! ). ik ben blij dat er nog iemand er zo over denkt gelijk ikzelf ! vr gr, Arnold. Hij heeft nu pas door dat het de traagste wagen van het spel is. ;D Grapjanussen... de BRM komt enkel uit de garage als we op één van de elf standaardparcoursen uit GPL rijden en ik ga daar mee door tot ik voor mezelf tevreden ben dat ik met deze wagen op mijn niveau zit (op de add-on parcoursen heeft dit weinig zin omdat daar geen referentie van de andere chassis heb). Ik heb er niet de smoor in omdat ik op Mosport 4 sekonden moest toegeven op Steven, maar wel omdat ik er in de eerste 5 ronden 3 keer op mijn eentje afgesukkeld ben. Da's gewoon ondermaats voor mijn doen en dat moet rechtgezet worden voor ik overschakel. Als ik voel dat het begint te lukken wissel ik 'm misschien af met de Cooper. Da's ook meer dan 2 jaar geleden da'k daar nog eens serieus mee gereden heb. Jan. =---[/quote]
|
|
|
Post by Knarf on Dec 26, 2003 11:15:23 GMT 1
Juist een kwartier gereden met de lotus met een beste tijd van 1:13.2 en terna 5 minuten met de brabham met een tijd van 1:13.5...
Alle 2 met standaard setup en voor 35 rondes benzine aan boord (op aanraden van Jan oefen ik nu (bijna) enkel nog met volle benzinetank en staar ik me niet blind op ronderecords...).
|
|
|
Post by arnold on Dec 27, 2003 10:10:09 GMT 1
hey Frank , ik rijd al altijd met de tank vol genoeg voor de ganse race : ik ga kijken hoeveel ronden er zijn en pas dan de benzine aan , kwestie van de realiteit zoveel mogelijk te benaderen! arnold. Juist een kwartier gereden met de lotus met een beste tijd van 1:13.2 en terna 5 minuten met de brabham met een tijd van 1:13.5... Alle 2 met standaard setup en voor 35 rondes benzine aan boord (op aanraden van Jan oefen ik nu (bijna) enkel nog met volle benzinetank en staar ik me niet blind op ronderecords...).
|
|
|
Post by Knarf on Dec 27, 2003 10:56:29 GMT 1
hey Frank , ik rijd al altijd met de tank vol genoeg voor de ganse race : ik ga kijken hoeveel ronden er zijn en pas dan de benzine aan , kwestie van de realiteit zoveel mogelijk te benaderen! arnold. Ik hoop toch dat je voor de kwali met zo weinig mogelijk benzine begint? (voor 4 ronden ofzo)...
|
|