|
Post by Obi-Jan on Dec 16, 2005 14:18:21 GMT 1
Gaat plots een stuk vlotter, zeker? -zoals Tim zei: net het zelfde tegengekomen en een half uur tevergeefs geprobeerd van een blauwe Honda (Matra MS80 met '67 physics) onder de 1m05s te krijgen op Watkins Glen.
|
|
|
Post by Knarf on Dec 16, 2005 15:17:57 GMT 1
Die AI is wel extreem traag of vergis ik me ? Ik rij gewoon 5sec per ronde sneller dan die AI wagens. Dat ge uw eigen auto in de spiegels zit is wel ambetant imo. Kzie bijna niks meer. Dat ze daar maar vlug wa updates voor maken zodat ge die terug gewoon kunt zetten. Net zoals de voorvleugel van brab nogal in de weg staat om uw pitbord te lezen
|
|
randy
Rookie VRL'er
|
Post by randy on Dec 16, 2005 21:23:43 GMT 1
hallo op hoeveel zet ge da die wings groetjes
|
|
|
Post by Cash on Dec 16, 2005 21:32:39 GMT 1
Randy gisteren met de test op Silverstone heb ik mijn wings vanvoor op 6 en vanachter op 7 gezet, dat leek wel goed te gaan.... maar dat was nog maar een eerste keer dat ik ermee reed, dus ik heb geen flauw gedacht of dat nu echt een goede setup is.
|
|
randy
Rookie VRL'er
|
Post by randy on Dec 16, 2005 21:41:44 GMT 1
dank u ik heb er ook geen idee van maar als het van iemand als u komt zal het wel goed zijn groetjes
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 17, 2005 0:11:01 GMT 1
Beginnen met de vleugels op minimum, chassis balanceren en dan vleugel toevoegen tot het de auto trager maakt (en eentje terug dan, uiteraard).
|
|
|
Post by arnold on Dec 17, 2005 9:30:47 GMT 1
hallo op hoeveel zet ge da die wings groetjes bij mij stond die op 4 vooraan en 6 achteraan , tijdens de testrace op Silverstone goed kunnen stand houden met een PB van 1.26.85 , de 1ste 3 waren "aliens" met een snelste ronde van 1.22... . t'was met de Ferrari , en ne héél lichtjes aangepaste "default" setup Randy , dus gij gaat die nog kunnen verbeteren.
|
|
|
Post by Knarf on Dec 17, 2005 9:43:47 GMT 1
hallo op hoeveel zet ge da die wings groetjes In de readme van de setups die ge op de 69 mod website kunt downloaden staat dat ge best 8/8 pakt als basisvleugelinstellingen en voor snelle circuits iets minder, voor trage iets meer. Dus die 6/7 ofzo van David lijkt me wel ok, of misschien net iets te hoog.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 17, 2005 12:23:08 GMT 1
Strange dat blijjbaar iedereen vanvoor minder wing dan vanachter zet. Die wagens hebben al een tendens naar onderstuur dus ge zou toch eerder het tegengestelde verwachten?
Of ben ik nu complete nonsens aan het vertellen?
Timo
|
|
|
Post by jansongpl on Dec 17, 2005 12:31:21 GMT 1
Ik had hem donderdag op default 5/5 staan en ondervond dit ook . Ik ben een beetje aan het afwachten tot er iets op het rsc forum komt. Als ik al eens tijd vind om het deftig te lezen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 17, 2005 13:40:05 GMT 1
Die AI is wel extreem traag of vergis ik me ? Ik rij gewoon 5sec per ronde sneller dan die AI wagens. Dat ge uw eigen auto in de spiegels zit is wel ambetant imo. Kzie bijna niks meer. Dat ze daar maar vlug wa updates voor maken zodat ge die terug gewoon kunt zetten. Net zoals de voorvleugel van brab nogal in de weg staat om uw pitbord te lezen Yup, dat probleem van de AI heb ik ook, maar ik denk dat ge dat kunt oplossen door in GEM "Link AI speed to player" in de opties aan te vinken ('k ga 't meteen eens testen). Die spiegels, daar komt nog een update van heb ik op RSC gelezen. Die voorvleugel van de Brab....pech gehad zeker
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 21, 2005 13:54:23 GMT 1
Vraagske over install. 1. Nieuwe GEM downloaden - zit nog met oude versie + of course 69-mod 2. Nieuwe 69-speler maken in GPL zelf 3. GEM installeren 4. 69 installeren zoals TC e.d. Klopt deze volgorde zo
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 21, 2005 14:27:21 GMT 1
Vraagske over install. 1. Nieuwe GEM downloaden - zit nog met oude versie + of course 69-mod 2. Nieuwe 69-speler maken in GPL zelf 3. GEM installeren 4. 69 installeren zoals TC e.d. Klopt deze volgorde zo Ik geloof het wel.. als je Franks installatiegids volgt voor de Thundercars en je vervangt de "TC" telkens door "69" dan ben je er!
|
|
|
Post by natas on Dec 22, 2005 21:32:53 GMT 1
ik blijf bij de 69 constant de "couldt not load track" error krijgen .
Al het andere in GPL loopt als een zonnetje
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 22, 2005 22:43:24 GMT 1
ik blijf bij de 69 constant de "couldt not load track" error krijgen . Al het andere in GPL loopt als een zonnetje Recent iets bijgezet? Een grafische update gedaan van iets want dat is typisch waar je die "could not load" van krijgt .... lk doe daarom voor elke mod een aparte install,,,nooit geen problemen met vechtende mip files en 3do-miserie.... Zoals gezegd : als je Franks installatie gids volgt voor Thundercars maar je denkt ipv Thundercars telkens "69" dan zou dat moeten lopen als een trein.....
|
|