|
Post by Hill2button on Dec 13, 2005 23:42:50 GMT 1
Bij mijn eerste test zat ik mij af te vragen waarom mijn MS80 met moeite onder de 1m09s te krijgen was. Blijkt dat het niet vanzelfsprekend is dat in GEM+ de '69 mod de '69 physics gebruikt (stond GPL67) en dat ik aan het proberen was een blauwe Honda onder de 1m05s te krijgen. ;D Dan maar eens met de '69 physics geprobeerd en ik moet zeggen dat m'n eerste indruk "top" is. Eindelijk banden die in het asfalt bijten en genoeg pk om er iets mee te doen. Net effe een hoge 1m02s in racetrim (W. Glen) laten afklokken. Dit wordt dikke fun. Jan, hoe kan ik testen of de 69 physics worden toegepast? Heb geen setup voor de auto, maar 1:02 op WG lijkt me wel erg snel... voorlopig zit ik aan 1.07.
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 13, 2005 23:49:48 GMT 1
---ik wil niet heel gpl naar de knoppen helpen -Randy Randy zulke exe (zoals elke andere exe is gewoon een installatie bestand. Dubbelklikken en de installatie-instructies volgen (zoals altijd) Als je twijfelt Randy neem gewoon een kopie van HEEL uw gpl map (onder de map Sierra) en hernoem die gekopieerde map, bvb naar GPL69 .... dan voer je de installatie (setup.exe) uit van de 69 mod en tijdens je installatie wijs je als GPL install die map aan (GPL69 die je hebt gemaakt) Het voordeel is dat er met je oorspronkelijke map van GPL dan niets gebeurd. Nadeel is dat je in GEM je bijkomende installatie zal moeten aanduiden. Iets zegt me eigenlijk dat, als je maar even geduld hebt, er een mooi nieuw hoofdstukje zal komen in Frank Wynants prachtige "installatigids" :-)
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 13, 2005 23:51:38 GMT 1
Jan, hoe kan ik testen of de 69 physics worden toegepast? Heb geen setup voor de auto, maar 1:02 op WG lijkt me wel erg snel... voorlopig zit ik aan 1.07. Simpel... als in de setup de veren per 5 pond (zet de maten even op English als ge normaal metric gebruikt) verspringen ipv. per pond en ge de bump stops niet onder 1" krijgt, zit ge in GPL67. In Gem+ moet er bij Carsets "1969 Grand Prix (GPL69)" staan. Toen ik met de '67 physics zat, stond daar "1969 Grand Prix (GPL67)". Ge kunt dat aanpassen door op de Carsets knop te drukken en dan GPL69 te selecteren.
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 14, 2005 0:11:20 GMT 1
grafisch voorgesteld ongeveer zoiets ...
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 14, 2005 1:12:43 GMT 1
De zaak juist geïnstalleerd en zeer kort met de BRM op Spa en Silverstone wat rondjes gedraaid. Precies 65 met EPO, een pak EPO.
Grote smile op mijn kop nu.
Timo
P.S. is dat normaal dat daar geen Cooper inzit? ;D
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 14, 2005 12:28:12 GMT 1
Als er interesse is wil ik morgenavond wel een testrace voor 69 hosten. Ik stel voor:
- Silverstone - International short race - 20 min prac - host via Vroc - paswoord : "test" - uur : 21.00 uur
Ik noem de server "Timo goes 69" ... hmm, bij nader inzien misschien toch gewoon "Timo - GPL69" ;D.
Als het OK is post ik de zaak ook bij GBGPL. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Denk wel dat meer als 12 hosten niet meer vlot gaat lopen. Dat zullen we moeten zien.
Interesse?
Timo
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 14, 2005 17:19:31 GMT 1
Lijkt mij wel wat om eens de 69 op online capaciteiten te checken ... Go for it
|
|
|
Post by Cash on Dec 14, 2005 17:32:37 GMT 1
---Kunnen we de resterende 67 races niet vervangen door 69? Dat zou ik nu direct niet doen .... Ook vroeger met het uitkomen van de 65 bleken er na enige tijd veel problemen met iGOR en vroc enz.... Laat eerst iedereen maar eens de tijd om dit treffelijk op zijn schijf te krijgen en om die wagens wat te leren kennen. Kunnen we niet in de iets langere periode tussen de races rond de nieuwjaar periode een testrace doen met de 69? Zegt me wel wat Edit: d'oh bovenstaande post niet gezien.
|
|
randy
Rookie VRL'er
|
Post by randy on Dec 14, 2005 19:12:20 GMT 1
dank u het werkt nogmaals dank u groetjes
|
|
|
Post by Knarf on Dec 14, 2005 19:55:38 GMT 1
Sinds dat ik een AMD64 gebruik krijg ik met heeeeel veel oudere software (installer van quake3, installer van gpl, installer van gem+, ...) volgende foutmelding:
Poging om toegang te krijgen tot ongeldig adres
Aangezien mijn huidige gpl/gem+ installatie totaal niet met mods overweg kan om 1 of andere reden en ik geen nieuwe install kan doen zal ik deze mod niet kunnen draaien.
Als iemand toevallig een oplossing weet voor die toegang tot ongeldig adres mag hij het me altijd laten weten want ik vind ik er bijna niks over op het internet.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 14, 2005 20:06:23 GMT 1
Sinds dat ik een AMD64 gebruik krijg ik met heeeeel veel oudere software (installer van quake3, installer van gpl, installer van gem+, ...) volgende foutmelding: Poging om toegang te krijgen tot ongeldig adres Aangezien mijn huidige gpl/gem+ installatie totaal niet met mods overweg kan om 1 of andere reden en ik geen nieuwe install kan doen zal ik deze mod niet kunnen draaien. Als iemand toevallig een oplossing weet voor die toegang tot ongeldig adres mag hij het me altijd laten weten want ik vind ik er bijna niks over op het internet. tja Knarf ik had hetzelfde probleem ik kan gpl ook niet installeren vanop het orginele schijfje. daarmee is mijn install gebasseerd op de 2004 demo van gpl (handig omdat de patches erin zitten enzo en mooie wagens en sounds) maar voor de rest ook wel nadelen het heeft mij een eeuwigheid geduurd om mijn installatie op punt te krijgen maar uiteindelijk is het toch gelukt. (met mijn zeer beperkte kennis van al da gedoe, dus bij u zou dat veel rapper moeten gaan ) ik heb dus 2004 demo afgehaald en geinstalleerd en de tracks en veel .ini bestanden enzo van men cd gekopieerd naar de map van de demo. ook alle originele tracks enzo. miss is het een idee om u ook zo'n apparte installe te maken vanuit 2004 demo. trek er u wel een deel uuren voor uit
|
|
|
Post by Knarf on Dec 14, 2005 20:09:37 GMT 1
En de GEM hoe installeert ge die want daarmee heb ik hetzelfde probleem ?
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 14, 2005 20:31:20 GMT 1
Om GEM+ te installeren op een GPL2004 Demo-basis, moet ge eerst met Win Explorer in uw gpl-directory een subdirectory gpl\Exports maken.
Dan installeert GEM+ daar normaal vanzelf. Ik heb zo in een wip gisterenavond laat de 69-mod geïnstalleerd.
Cheers,
Timo
|
|
|
Post by Knarf on Dec 14, 2005 20:43:35 GMT 1
Timo lees enkele posts hoger mijn post. Als ik de gem installer start krijg ik gewoon de foutmelding "Poging om toegang te krijgen tot ongeldig adres".
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 14, 2005 20:53:47 GMT 1
En de GEM hoe installeert ge die want daarmee heb ik hetzelfde probleem ? ik geloof dat ik dat niet geinstalleerd heb in de eerste plaats maar gewoon unpacked en toen werkte het ook maar nu om een of andere reden heb ik het laatst wel geinstalleerd gekregen (toen we tc mod gedaan hebben remember) tja probeer eens gewoon te unpacken.
|
|