|
Post by Timpreza on Dec 13, 2005 17:08:51 GMT 1
|
|
|
Post by jansongpl on Dec 13, 2005 18:15:12 GMT 1
;Diemand al getest ? zal voor dit weekend zijn maar at least I got it !!
Heb de full genomen maar hoop dat dit oud knarretje deze mod aankan !
Keep me updated !!
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 13, 2005 19:17:23 GMT 1
Downloading right now...ben echt benieuwd ...
Nu wat mij daarstraks eens even door mijn hoofd schoot is : beseffen al diegenen die nu enkel de 65 mod willen rijden omdat de 67 autos "te moeilijk" zijn dat de 69 even moeilijk, zoniet nog moeilijker, gaan zijn dan die verguisde 67-autos ?
Want natuurlijk gaat iedereen binnen enkele dagen alleen nog maar 69-mod willen gaan rijden niet? (zoals we aanvankelijk ook met de 65 zagen gebeuren)
|
|
randy
Rookie VRL'er
|
Post by randy on Dec 13, 2005 19:25:48 GMT 1
kan er mij ne keer iemand in het nederlands uitleggen wat ik daar mee doe als ik het download. mijn engels is niet om mee te stoefen en ik wil niet heel gpl naar de knoppen helpen moet ik ook de carsound downen
dank bij voorbaat
groetjes Randy
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 13, 2005 19:30:05 GMT 1
Normaal gezien is die carsound utility al ge-installeerd veel vroeger...
Als je 7 aparte geluiden hebt (& motoren) in je 1967 en je 1965 installaties van vroeger dan is die carsound utility reeds ge-installeerd
|
|
randy
Rookie VRL'er
|
Post by randy on Dec 13, 2005 19:32:49 GMT 1
dank u en wat doe ik met die set-up exe ;gewoon openen en dan?
dank
|
|
|
Post by Hill2button on Dec 13, 2005 19:40:36 GMT 1
Downloading now!
Kunnen we de resterende 67 races niet vervangen door 69?
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 13, 2005 20:20:06 GMT 1
En ik zit hier natuurlijk nog minstens een uur of drie vast op den bureau. Damn.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 13, 2005 21:15:16 GMT 1
USB sticks zijn een mooie uitvinding... ;D
|
|
|
Post by Hill2button on Dec 13, 2005 21:45:01 GMT 1
Heb er wat rondjes mee gedraaid, default setup op Watkins...
Grafisch ziet het er allemaal prima uit. In de trage bochten schuift het allemaal wat minder. Maar over het algemeen waren alle wagens heel onderstuurd. Dit kan mss wel op te lossen zijn door een custom setup.
Sound is in orde, vooral de BRM vond ik prachtig.
De power is niet zo spectaculair, beter te controleren dan de 67 mod. Ik kan er niet echt iets slechts over zeggen, maar toen ik na een half uur in windows kwam betrapte ik mezelf erop dat er na 5 minuten weer valles van rFactor op mijn scherm stond...
Maar goed, ik zie een paar racekes wel zitten. Maakt het eigenlijk een verschil of ge de Low, Medium of High wings gebruikt?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 13, 2005 22:07:28 GMT 1
...Nu wat mij daarstraks eens even door mijn hoofd schoot is : beseffen al diegenen die nu enkel de 65 mod willen rijden omdat de 67 autos "te moeilijk" zijn dat de 69 even moeilijk, zoniet nog moeilijker, gaan zijn dan die verguisde 67-autos ? Ik heb daarnet al eens een koerske gedaan tegen de AI op Monza, en wat ze vooraf zeiden (de power van de '67 met de handelbaarheid van de '65) klopt voorlopig voor 100% Voorlopig, want ge kunt een pakske later remmen en nog vroeger op de gas, na een paar laps rij ik nog nie op de limiet natuurlijk. 't Is precies of ge rijdt '67 maar dan in fast forward De AI heeft er precies toch wat moeite mee, vooral bij 't uitkomen van de bocht ben ik opmerkelijk sneller. Voor de rest: grafisch is 't hier en daar wat verbeterd heb ik gezien, heel herkenbaar ook en goeie sounds - vooral de BRM springt er wat uit.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 13, 2005 22:47:31 GMT 1
USB keys zijn een mooie uitvinding... ;D Staat al lang op mijn USB-key gedownload. Op mijn Laptop hier staat alleen wel geen GPL geïnstalleerd ... Nogmaals: "Damn."
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 13, 2005 22:48:17 GMT 1
Bij mijn eerste test zat ik mij af te vragen waarom mijn MS80 met moeite onder de 1m09s te krijgen was. Blijkt dat het niet vanzelfsprekend is dat in GEM+ de '69 mod de '69 physics gebruikt (stond op GPL67) en dat ik aan het proberen was een blauwe Honda onder de 1m05s te krijgen. ;D
Dan maar eens met de '69 physics geprobeerd en ik moet zeggen dat m'n eerste indruk "top" is. Eindelijk banden die in het asfalt bijten en genoeg pk om er iets mee te doen. Net effe een hoge 1m02s in racetrim (W. Glen) laten afklokken. Dit wordt dikke fun.
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 13, 2005 23:36:52 GMT 1
Yep, yep, yep ....
Na niet al teveel gepruts binnen het kwartier de mod eropgekregen. Dit zijn van die dingen die bewijzen dat GPL nog altijd de king is !
Aangezien ik toch op Zandvoort aan het oefenen was de 69s dan maar daar gelanceerd. Dat is een baan waar je de extra grip toch meteen voelt.. 't Is zot wat ge nu allemaal kunt uitsteken met die dingen :-)
Idd ..ik ben het eens met de bovenstaande forumposts : veel vroeger op het gas, ik kan veel later de Tarzan in en je kan veel sneller door de bochten... Vooral op Zandvoort voel je de grip in die keisnelle combinaties bij Scheivlak, Tunnel Oost, Hondevlak ..... Very cool!
En wat Jan zegt is ook juist : eindelijk feel in die dingen... die 67 vroeger waren iets te tricky met zijn tijden en schoven zo onder je kont weg. Deze 69s geven je tenminste wat feedback.
Wel spijtig dat 69 al in de "Formule Cosworth" periode ligt want een verscheiden keuze is er niet : de grote 4 van Cosworth : Lotus, Matra, Brabham en McLaren waren dat jaar aan elkaar gewaagd, de BRM zwak en de Ferrari zwak. Het buitenbeentje is de Lotus 63, vierwiel-aangedreven wagen.. probeer die eens voor tonnen grip (allez, toch in vergelijking met de 67 physics)
btw.. motorgeluid voor de V12 BRM klopt langs geen kanten. Ik heb die al verscheidenen keren gehoord op Zolder (wel de 12 cyl Yardley uitvoering uit 1971) en die motor is niet zo huilend hoogtoerig als hier wordt voorgesteld. Probeer die BRM eens uit die nieuwe 67_Tifo soundcompilatie, die staat veel dichter bij de realiteit (al moet die oorspronkelijk een H16 brm voorstellen...maar soit...)
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 13, 2005 23:42:25 GMT 1
---Kunnen we de resterende 67 races niet vervangen door 69? Dat zou ik nu direct niet doen .... Ook vroeger met het uitkomen van de 65 bleken er na enige tijd veel problemen met iGOR en vroc enz.... Laat eerst iedereen maar eens de tijd om dit treffelijk op zijn schijf te krijgen en om die wagens wat te leren kennen.
|
|