|
Post by Timpreza on Dec 21, 2011 21:24:29 GMT 1
Jawadde... Mits het nodige tweakwerk is het goedgekeurd hier! Lees absoluut de readme goed door om er het uiterste uit te halen. Je moet écht wel de discipline opleggen om het wel zo realistisch mogelijk spelen als je er de maximale fun uit te halen: H- shifter, stuur op 900° en clutchen! Die 'grinding tranny' mod verhindert het schakelen zonder clutch. Gebruik het! Het werkte hier eerst niet, maar dan eens de readme daarvan gelezen: Gewoon zorgen dat ge géén knoppen instelt voor up en downshift, en stel een neutraal knop in op u keyboard (niet op u stuur) anders werkt die grinding tranny niet. De FFB had wat werk nodig, die instellingen uit de readme zijn misschien goed voor een G25, m'n Fanatec voelde doods aan. Ik was unimpressed de eerste uren door gebrek aan feeling. De hele dag lopen tweaken: nu is't goed. Super precies en gevoelig, toch heel zwaar bij lompe auto's, en tegelijk kan ik (dankzij 'driftmode op m'n stuur) m'n stuur lossen, zodat het zelf terugzwaait om overstuur op te vangen. Schitterend! Nu staat het op punt, morgen begint de echte fun.
|
|
|
Post by Webbienl on Dec 21, 2011 23:03:28 GMT 1
waarom zo moeilijk met een aangepaste download gewoon een no cd crack downloaden van GTL...mounten met deamon tools et voilla die bestanden zijn een mb als het niet meer is
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 22, 2011 9:41:18 GMT 1
Heb je de FF alleen via RealFeel getweaked of ook via de gewone stuur- en FF-instellingen Tim?
Timo
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 22, 2011 13:36:36 GMT 1
Ik heb de realfeel van de V8FU gekopieerd, en LeoFFB uitgeschakeld. in rF: FFB op de max, en effects op medium of low, voor de rest heb ik alles gerust gelaten. Dat was al wat beter, maar de instellingen op m'n stuur zelf maakten het grote verschil:
FFB: 100 Shock: 100 Drift: 2 (tussen 0 en 5.) Spring: 3 (tussen -3 en 3) Damper: -3 (tussen -3 en 3)
Spring op max, damper op minimum. Die drift mode, t'is de eerste keer dat ik ermee experimenteer. Ik dacht bij mezelf van "ik ben een racer, geen drifter, dus ik heb dat niet nodig." Maar als in't echt je kont uitbreekt blijven je voorwielen rechtuit sturen, dus stuurt je stuur vanzelf tegen als het ware. Met m'n stuur was dat niet het geval, ik geef er een zwiep aan, het stuurt wel een beetje tegen, maar zonder er zelf aan tegen te sturen stuurt dat gegarandeerd te weinig tegen, alsof ik tegen de damping moet insleuren.
Bij 540° rotatie vang je dat nog op, maar bij 900° kom je gegarandeerd handen tekort. Eigenlijk moet dat stuur zelf de drift kunnen opvangen door het door je handen te laten glijden. Nu kan ik m'n stuur zijn gang laten gaan en terug opvangen bij het terugkeren uit een drift. Plots lijkt 900° controleerbaar.
|
|
|
Post by Rino on Dec 22, 2011 14:46:11 GMT 1
Craaap. Blijk ik mijn GTL niet meer te hebben. Weggegooid vrees ik. Ik en mijn opkuis woede ook
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 22, 2011 15:07:57 GMT 1
Kom maar halen...
|
|
|
Post by Rino on Dec 22, 2011 17:20:17 GMT 1
Noodsituatie vermeden. Het lag onder een hoopje ps3 games op de zoon zijn kamer. Ik zie dat je Realfeel gebruikt ipv Leo. Niet goed met Leoffb?
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 22, 2011 17:58:39 GMT 1
Noodsituatie vermeden. Het lag onder een hoopje ps3 games op de zoon zijn kamer. Ik zie dat je Realfeel gebruikt ipv Leo. Niet goed met Leoffb? Denk dat het vooral is omdat Realfeel met de mod meegeleverd en geïnstalleerd wordt. Timo
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 22, 2011 19:32:50 GMT 1
In de readme hebben ze het niet over Leo, en ik heb eerst alles volgens de readme gemaakt. Dat was niet ok, dus ik heb wat zitten prutsen zonder die Leo, en t'is goedgekomen naar mijn gedacht. Niet meer aan gedacht om die terug te zetten.
|
|
|
Post by nicotineplijster on Dec 22, 2011 20:08:18 GMT 1
waarom zo moeilijk met een aangepaste download gewoon een no cd crack downloaden van GTL...mounten met deamon tools et voilla die bestanden zijn een mb als het niet meer is ik geloof dat ik dat gedaan heb met een andere mod, maar ik vind geen no cd crack voor gtl heeft iemand er één?
|
|
|
Post by Webbienl on Dec 22, 2011 21:53:43 GMT 1
ah right...deze game heeft starforce dus de enige mogelijkheid om die te spelen was om de dvd drive te unpluggen ;D
gewoon de volledige dvd downloaden dus... of ophalen bij tim
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 22, 2011 22:19:54 GMT 1
Allen hierheen!
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 23, 2011 13:55:49 GMT 1
Serverke opgestart (naast de Nippons) met de HistorX op Goldenport Mills. Zie tussenseizoenstopic.
|
|
|
Post by Rino on Dec 23, 2011 21:32:17 GMT 1
Eindelijk geïnstalleerd. Amaai, tegen dat die allemaal getest zijn.... Sommige wagens hebben amper remmen precies. Zoals de Ferrari 330.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Dec 24, 2011 12:08:04 GMT 1
Heb net Stirling Moss zene Mercedes in de prak gereden! Zal me maar eens verontschuldigen als ik hem zie. Wat een kreng trouwens!
|
|