|
Post by bazookajoe on Oct 11, 2011 17:01:01 GMT 1
Zeg... Wat zou een V8FU endurance trouwens geven van een uur of 2? Endurance zei ge toch? What about eentje van bvb 4 uur met teams van 2?
|
|
|
Post by strand on Oct 11, 2011 17:10:13 GMT 1
Zeg... Wat zou een V8FU endurance trouwens geven van een uur of 2? Veel aktie, verschillende strategieën,veel spanning,veel zweten...dus veel drinken aan boord. Ik denk ook verrassende momenten en resultaten. Ik vind het zeker geen slecht idee....van mij mag het
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 11, 2011 17:19:56 GMT 1
4u al goed en wel, maak er dan meteen een 1000km van, maar we moeten dan wel met pilotenwissels en dubbel zoveel deelnemers geraken. Ik denk dat 2u wel limiet is voor de meesten om alleen te rijden.
|
|
|
Post by oracle on Oct 11, 2011 17:42:03 GMT 1
Die Cart veel te moeilijk imo Die 2 uur race klinkt goed, op de juiste track toch...
Maar wat is eigenlijk de eerste deftige mod die er voor rFactor uitkwam destijds ?? Die uit de doos halen misschien ook wel leuk. Begin(?) en einde(V8) van het hele verhaal.
Of iets heel traag, ook altijd leuke races.
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 11, 2011 17:50:17 GMT 1
De eerste echt goeie mod? Goh dat kun je niet zeggen. Naarmate nieuwe mods uitkomen worden ze alsmaar beter naarmate men de physics engine beter snapt en dingen van goede mods overneemt. Terug een oude ophalen zou wel eens lelijk kunnen tegenvallen. BES was vroeger zo goed dachten we, maar ondertussen is die zo achterhaald als je eens die mod uitpluist.
|
|
|
Post by bazookajoe on Oct 11, 2011 17:56:26 GMT 1
4u al goed en wel, maak er dan meteen een 1000km van, maar we moeten dan wel met pilotenwissels en dubbel zoveel deelnemers geraken. Ik denk dat 2u wel limiet is voor de meesten om alleen te rijden. Gho we zijn al met een groot startveld bij de VRL, met teams van 2 zitten we minstens aan 10 teams. Ik vind met teams rijden op zich wel een meerwaarde, maar misschien vergt het wat te veel werk en risico om iedereen die dat nog nooit gedaan heeft de 'do' en 'don't do' lijst van pilotenwissels mee te geven. Een race van 2 uur is mij part ook goed, maar dan is het geen endurance meer.
|
|
|
Post by Rino on Oct 11, 2011 18:32:11 GMT 1
Eentonig en hetzelfde als nu als we die V8 gebruiken. Vond het net interessant die endurance in 1 kampioenschap met 3 verschillende klasses te rijden. En dat elkeen iedere klasse moet aflopen.
De snellere piloten worden ook al eens gedubbeld door de tragere als die in een hogere klasse rijden. Alweer een unicum...
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Oct 11, 2011 19:26:17 GMT 1
Zeg... Wat zou een V8FU endurance trouwens geven van een uur of 2? Veel kopzorgen met de banden alleszins ... En ik zou er dan ook 1000 km van maken. Circuit lijkt mij dan voor de hand liggend. Wat Rino zegt wel is juist ... Die V8's hebben we al veel van stal gehaald. Maar hetzelfde kan je zeggen van de Endu Racers. Die hebben de laatste tijd ook al dienst gedaan. Zeker voor zij die ook nog de sim org endu reden. Misschien moeten we een historische 1000k of Bathurst overwegen. Met de TCL mod kan dat perfect. Ik ben het ook niet helemaal eens dat die CART mod te moeilijk zou zijn. Is imo niet lastiger dan de F1 1979 en die reden we toch ook 2 of 3 maal. De eerste mods die echt impact hadden op rF waren volgens mij de F3-mod (werd zelfs beschouwd als de redder van rF na een gemiste start) en de Megane-mod, waar we ooit mee reden dacht ik. Aan beide voel je imo dat ze al een paar jaar oud zijn. Maar ik zou er niets mee inzitten om ze nog eens te rijden. 5 cents en zo offcourse. Timo
|
|
|
Post by Mee on Oct 11, 2011 19:32:53 GMT 1
Met de TCL mod kan dat perfect. Als er één mod is die niet stabiel genoeg is om er meerdere uren mee te rijden... Ik kan mij er toch nog heel veel ctd's mee voor de geest halen.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Oct 11, 2011 20:04:46 GMT 1
Met de TCL mod kan dat perfect. Als er één mod is die niet stabiel genoeg is om er meerdere uren mee te rijden... Ik kan mij er toch nog heel veel ctd's mee voor de geest halen. Er heeft daarna toch iemand een aangepaste versie van die mod gemaakt die veel minder skins heeft en daardoor online veel stabieler draait? Timo
|
|
|
Post by timothy on Oct 11, 2011 20:14:20 GMT 1
waarom eens geen oval race...500 van Indy?? en kom nie af dat het te moeilijk is met de CART mod...dan moeten degene die het lastig vinden maar trager rijden
|
|
|
Post by oracle on Oct 11, 2011 23:35:36 GMT 1
Ik vind een 4uur race of verschillende klasse dat ge daar met veel voor moet zijn, niet dat die allebei niet hun leuke kanten hebben. Maar maar 8 of 12 tegenstanders.....altijd minder fun als een vol veld imho.
Moeilijkere mods verdelen het veld harder en vragen pakje meer oefening. De Star Mazda zou goeie middenmoot zijn, niks vergelkijkbaar in Rfactor ?
|
|
|
Post by Mee on Oct 12, 2011 10:12:33 GMT 1
De Star Mazda zou goeie middenmoot zijn, niks vergelkijkbaar in Rfactor ? F3, zoals Timo V. zei.
|
|
|
Post by timothy on Oct 12, 2011 22:04:55 GMT 1
blijkbaar geen liefhebbers van een oval race...lijkt me nochtans leuk. Een Daytonake 500 ofzo met een Nascar mod (moet toch bestaan hé)
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 13, 2011 4:07:47 GMT 1
Erg leuk... in theorie. Crashfest in de praktijk. Ik ben zeker eens voorstander van een ovalrace, maar daar zijn verschillende problemen mee als we dat in rF willen doen. Als we het dan eens doen moeten we het goed kunnen doen. Wat ovalracen zo leuk maakt is de strategie, met safetycar periodes bij het minste incident en massale pitstops en alles er op en eraan. rF is daar niet echt op voorzien. Zonder cautions krijg je een crashfest, en gaat het veld zich heel snel uitspreiden. Ovalracen eist ook nog een heel pak specifieke regels, en een specifieke racestijl met bvb dat draften 2 tot 3 wijd. Als je een heel seizoen ovals doet kan iedereen op de duur wel met die heel speficfieke regels overweg, maar voor 1 race kan je niet verwachten dat we allemaal die discipline gaan beheersen. Zelfs met cautions zou dat niet goed aflopen.
|
|