|
Post by Timpreza on Sept 16, 2011 20:46:02 GMT 1
Maar ze gaan wel met een paar verrassende gelicentieerde producten afkomen voor rF2 volgens Tim Wheatley. Er is ook een World Series Renault wagen bvb, Clio Cup,... (al of niet met licentie, zie Brianza en Northamptonshire...)
Maar we wijken af... Nog zotte ideeën eigenlijk? We hebben al ééntje, en die is nog niet eens zo zot...
|
|
|
Post by Rino on Sept 16, 2011 20:46:42 GMT 1
Je zou denken dat die WSGT mod redelijk vlug beschikbaar zou moeten zijn. En is die Historix2 ondertussen niet in ontwikkeling voor rF2? Want dat duurt nu toch wel immens lang...
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 16, 2011 20:49:31 GMT 1
Die HistorX mannen zouden beter werken zoals Enduracers met hun service packs. Die modden schitterende dingen omdat ze graag modden, maar op die manier komt er alleen maar content en word een release uitgesteld. Eens de release er is vallen die modders in een gat en is voor hun het plezante er vanaf...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 18, 2011 16:07:20 GMT 1
Klopt, Bart, ISI moet licenties hebben voor ze content kunnen releasen, en ze kunnen ook niet zomaar een mod pakken die door een ander gemaakt is en die omzetten. Uiteraard zullen er tools komen om mods te maken, en omdat rFactor 2, net als alle voorgaande ISI software, voortbouwt op de bestaande basis, zul je ook je mods kunnen converteren. Er zijn echter ook een hoop nieuwe dingen, zoals jullie al in verschillende filmpjes gezien hebben, en het zal echt wel weer even duren voor iedereen die onder de knie heeft en optimaal kan benutten.
Over de basic content weten jullie ook al het e.e.a. omdat er al wat renders gereleased zijn van verschillende auto's. Die zullen, net als bij rFactor, niet allemaal in de eerste release zitten. Wat daar wel precies inkomt, tja, daar moeten we allemaal nog even geduld hebben.
|
|
|
Post by Dino on Sept 22, 2011 12:33:54 GMT 1
Een stint van 3 uur is niet eens zo uitzonderlijk in endurance racing. En ik zou dat wel eens zien zitten. 120 vind ik al kicken. zot nie iedereen kan zich zolang vrij maken.... er lopen bij bepaalde mensen ook nog een vrouw rond die ook nog wa aandacht willen...
|
|
|
Post by Rino on Sept 22, 2011 18:49:26 GMT 1
Een stint van 3 uur is niet eens zo uitzonderlijk in endurance racing. En ik zou dat wel eens zien zitten. 120 vind ik al kicken. zot nie iedereen kan zich zolang vrij maken.... er lopen bij bepaalde mensen ook nog een vrouw rond die ook nog wa aandacht willen... Geef ze ne super grote lekstok. Die gaat wel een uurke of 3 mee
|
|
|
Post by timothy on Sept 22, 2011 19:46:26 GMT 1
Mijn madam is al zo getraind dat ze ontgoocheld is als ik de zondagavond niet zou gaan racen...dan kan ze lekker naar haar goesting kijken op TV Kwestie van kweken Dino...
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 22, 2011 20:24:02 GMT 1
Haha, idem Timo. Zondagavond = romantische filmkesavond!
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 22, 2011 20:35:25 GMT 1
Same here.
|
|
|
Post by Dino on Sept 23, 2011 12:15:01 GMT 1
Haha, idem Timo. Zondagavond = romantische filmkesavond! romantische avond is da nie met 2 timke
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 23, 2011 13:37:45 GMT 1
Back on topic.
Misschien moeten we zo'n farewell trophy maar eens gebruiken om een aantal mods te proberen, die we (bij mijn weten althans) nog nooit gereden hebben.
Voorbeelden daarvan zijn CART Factor en NAGT.
Vooral die CART Factor mod is zeer degelijk.
Het zou ook eens leuk kunnen zijn om een CART-race op werkelijke lengte te rijden. Veel van de circuits van destijds (1998) zijn in goede versie beschikbaar.
Timo
|
|
|
Post by covids on Sept 23, 2011 14:29:54 GMT 1
Dat was een van de eerste sims die ik gespeeld heb heel vroeger, CART Precision Racing Misschien ook een voorstel om eens Formula Amaroli te proberen, lijkt mij ook een goeie mod, wel in dezelfde lijn als CART Factor
|
|
|
Post by Mee on Sept 23, 2011 17:12:45 GMT 1
Vooral die CART Factor mod is zeer degelijk. Zeer degelijk: akkoord! Maar we hebben als eens met een CART-mod gereden, en dat liep niet goed af toen... Net hetzelfde als F1: we zouden ook bv de 2006 CDTP-mod kunnen rijden, maar dat gaat ook niet goed aflopen vrezen we.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 23, 2011 18:58:45 GMT 1
Vooral die CART Factor mod is zeer degelijk. Zeer degelijk: akkoord! Maar we hebben als eens met een CART-mod gereden, en dat liep niet goed af toen... Net hetzelfde als F1: we zouden ook bv de 2006 CDTP-mod kunnen rijden, maar dat gaat ook niet goed aflopen vrezen we. Dat is juist waarom het in een farewell trophy wel zou kunnen, IMO. Ik meen te kunnen begrijpen dat die niet echt voor punten zou zijn of zo. Dan zijn van die races waar veel volk uitvalt minder erg. Je kan dan ook makkelijker opleggen dat elke wagen maar een keer genomen wordt zodat je een historisch accurater veld krijgt. Ik heb zo eens bij een franse league de CART race op Mid Ohio van 1998 gereden. Ook al zat ik in een van de MCI Toyota wagens, per definitie kansloos, was dat enorm intens en een top sim ervaring. Nog een ideetje. Misschien kunnen we de Bes mod nog eens van stal halen voor een endu. Spa blijft nog altijd een van mijn alltime beste sim herinneringen. Timo
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 11, 2011 16:34:26 GMT 1
Zeg... Wat zou een V8FU endurance trouwens geven van een uur of 2?
|
|