|
Post by Knarf on Oct 13, 2011 6:41:06 GMT 1
Erg leuk... in theorie. Crashfest in de praktijk. Ik ben zeker eens voorstander van een ovalrace, maar daar zijn verschillende problemen mee als we dat in rF willen doen. Als we het dan eens doen moeten we het goed kunnen doen. Wat ovalracen zo leuk maakt is de strategie, met safetycar periodes bij het minste incident en massale pitstops en alles er op en eraan. rF is daar niet echt op voorzien. Zonder cautions krijg je een crashfest, en gaat het veld zich heel snel uitspreiden. Ovalracen eist ook nog een heel pak specifieke regels, en een specifieke racestijl met bvb dat draften 2 tot 3 wijd. Als je een heel seizoen ovals doet kan iedereen op de duur wel met die heel speficfieke regels overweg, maar voor 1 race kan je niet verwachten dat we allemaal die discipline gaan beheersen. Zelfs met cautions zou dat niet goed aflopen. Die funraces met die legend cars vond ik anders wel zeer plezant. (4 racekes van ieder 10 of 20 rondjes (minder dan 10 minuten dus) zonder speciale regels).
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 13, 2011 10:05:12 GMT 1
Jep, was pleant, maar da's dan ook geen Daytona meer, da's eerder Warneton Speedway. Weinigen zullen zich nog herinneren dat we ooit een gpl race op Indy gereden hebben (45 min ofzo.) Zonder SC's was daar eigenlijk weinig leuk racen aan. Rondjes trekken op u tempo, massa's uitvallers, en mensen eindigden op verschillende ronden van elkaar. GPL is wel geen rF, toen had je ook geen voordeel om met een paar samen te werken om vooruit te komen bvb. Eigenlijk kan dat wel, maar dan moeten we daarvoor een live racecontrol hebben met 2 mensen die zich opofferen en via TS met elkaar in contact staan: 1 constant de race live belijkt, cautions oproept en herstarts geeft, en een ander die de SC bestuurd. Het grote probleem daarbij is dat ik te graag zelf meerace.
|
|
|
Post by strand on Oct 13, 2011 11:09:35 GMT 1
Om terug te komen op de V8's. Ik vind de V8 mods uit het verleden niet te vergelijken met de huidige 2011 mod die we nu rijden. Nu heb ik waarschijnlijk niet zoveel V8 mod ervaring als menig VRL-member...maar ik kan niet zeggen dat de V8's van nu eentonig zijn.Geweldig hoe de auto aanvoeld en ik vind je bent heftig aan het werk in dat monster.Close racen is zeker het geval en dat je je banden in de gaten moet houden hoort bij het racen.Al is het een sprint of een langere race...banden worden nu eenmaal opgevreten.Dat lijkt mij alleen maar in het voordeel om een mooie en spannende race te krijgen.Een race van 2 of 3u....love it.Laat maar komen.....hardcore. :-) Maar als er meer tegen zijn dan voor.....dan ga ook ik een andere mod bedenken voor 2 tot 3u hardcore racing....in the dark. ;-)
|
|
|
Post by nicotineplijster on Oct 15, 2011 8:43:36 GMT 1
|
|
|
Post by Rino on Dec 18, 2011 23:26:45 GMT 1
En de Historix manual is vrijgegeven. Dus ook daar zit een release aan te komen. Grote diversiteit aan wagens door ook qua performance. Maar met meer dan 700 liveries kunnen we perfect 3 wagens uitkiezen uit diverse klassen...
|
|
|
Post by rikodc on Dec 19, 2011 1:11:00 GMT 1
Jep, was pleant, maar da's dan ook geen Daytona meer, da's eerder Warneton Speedway. Weinigen zullen zich nog herinneren dat we ooit een gpl race op Indy gereden hebben (45 min ofzo.) Zonder SC's was daar eigenlijk weinig leuk racen aan. Rondjes trekken op u tempo, massa's uitvallers, en mensen eindigden op verschillende ronden van elkaar. GPL is wel geen rF, toen had je ook geen voordeel om met een paar samen te werken om vooruit te komen bvb. Eigenlijk kan dat wel, maar dan moeten we daarvoor een live racecontrol hebben met 2 mensen die zich opofferen en via TS met elkaar in contact staan: 1 constant de race live belijkt, cautions oproept en herstarts geeft, en een ander die de SC bestuurd. Het grote probleem daarbij is dat ik te graag zelf meerace. Zet mij maar in de safetycar ;D
|
|
|
Post by oracle on Dec 20, 2011 10:30:27 GMT 1
Lambo ziet er cool uit. Het geluidje tussen schakelmomenten mmmmmm Vind het zelf niet, maar is er geen versie van de ''Isle of man'''. Ideaal voor de Historix mod.
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 20, 2011 13:22:20 GMT 1
Er was een (ingekorte ) Isle Of Man voor gpl, en diezelfde mensen zijn nu een de full IOM aan't maken, ook voor gpl. Eens er iemand het zot in zijne kop krijgt om dat zoals Targa Florio te converteren misschien...
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 20, 2011 18:16:38 GMT 1
HistoriX v 1.9 is gereleased. A whopping 2,95 Gb om rFactor 1 een waardig afscheid te geven. Is bij mij aan het downen nu. Aan rond de 90 Kb/sec gaat dat een 9 uur duren . Maar morgen wordt een geweldige dag ... man man man. Timo
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 20, 2011 18:41:06 GMT 1
doooooooooowwwwwwwwnnnnnnnnnllllllloooooooooaaaaaaadddddddiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnngggggggggggggg....
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 20, 2011 19:08:11 GMT 1
En da ga traag hier ...
Maar die pics die ze op virtualr gepost hebben : de Sunoco Camaro van de Penske-stal, Pontiac Firebird, Maserati Birdcage, Mercedes 300 SLR ... kwijl kwijl kwijl...
|
|
|
Post by Cedric on Dec 20, 2011 20:10:25 GMT 1
Der is al nen torrent uit. Die zou normaalgezien sneller moeten gaan. Er zit een GT legends cd-check op, dus je moet GT-legends hebben? Das wel lastig... Ik dacht dat we met de vrl toen op Targa Florio een versie hadden zonder cd-check?
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 20, 2011 20:18:57 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 20, 2011 20:33:22 GMT 1
Je kan ook via Raceroom ook je virtueel kopie kopen en downloaden. Dan heb je geen dvd zelf, maar kan je daarvoor toelating vragen in dit topic bij HistorX. Ik weet niet wat ze dan doen. Is't gewoon op vertrouwen dat ze je een fix geven om die dvd te omzeilen, geen idee. Misschien lukt het zelfs zonder die aankoop, maar voor die 10€ zou ik het gewoon doen... Dan ben je helemaal in regel bezig.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 21, 2011 8:40:06 GMT 1
Heb het binnen ... En nu geen tijd om te installeren natuurlijk grrrr. Deze avond wordt ... lang.
|
|