|
Post by Mee on Jul 31, 2011 19:36:20 GMT 1
Allé, DirectX op 8 zetten helpt dus ook niet tegen de crashes . Btw Nick, gij bent toch ne sloeber zenne. Ik rij achter u, gij rijdt een plak omver, ik rij er over en ga rond .
|
|
|
Post by Nick on Jul 31, 2011 20:29:51 GMT 1
Allé, DirectX op 8 zetten helpt dus ook niet tegen de crashes . Btw Nick, gij bent toch ne sloeber zenne. Ik rij achter u, gij rijdt een plak omver, ik rij er over en ga rond . En ik die dacht dat je onder de indruk was van m'n bochtenwerk dat je de controle volledig verloor. ;D Wrs heb ik dan nog zo'n paaltje geraakt omdat ik opzij ging voor u... Sorry Bart! Het zal op Zolder al niet gebeuren (daar staan geen paaltjes zeker?) Leuke funrace op Targa Florio. Het is eens iets anders. Ik reed 'm vandaag voor de tweede keer rond. 44 minuten 46... Kan beter, maar de auto was toch nog heel
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 31, 2011 20:35:58 GMT 1
P3 met een relatief trage 40:05. Ik kom veel sneller, maar wou aankomen. Er waren onverwacht veel toeschouwers komen opdagen en de extra objecten veranderden m'n referentiepunten en deden mn fps diep zakken tot ongeveer 40fps. 3x in achteruit moeten recupereren doordat ik op lage muurtjes getrokken werd, goed voor 23 verloren seconden. Plezant event, leuk dat ik deze baan heb leren kennen. Nu nog the Isle Of Man please.
|
|
|
Post by oracle on Jul 31, 2011 21:19:02 GMT 1
Pure fun Was voorbij voor ik het wist. Paar fenderbenders onderweg, maar al bij al cleane run. Denk dat nen 37 met de porshe wel ging, met nog een rondje of 40 als extra oefening toch
|
|
|
Post by Johan Nieuwenhof on Aug 1, 2011 19:41:02 GMT 1
Had gister barstende koppijn en met een lagere framerate door extra trackobjects vond ik het zwaar lastig. Toch nog een 38'er weten te rijden en dankzij het uitvallen van Ricardo was dat voldoende voor een eerste tijd:)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 1, 2011 21:55:17 GMT 1
Hello,
unfortunately I have to say that my girlfriend had an accident yesterday, and now is in hospital.
It´s not too heavy, although she must stay there for a couple of weeks.
That means that the next sundays there won´t be any time to do race because I can´t visit her very often in the week, caused in my work. So I will be as often as possible at her, and that will be on every sunday.
That´s the reason I must decline myself out for the upcoming Championship.
But don´t cancel out my account. I would like to race with you in the future, I hope for the next championship...
See you soon on track!
|
|
|
Post by Cedric on Aug 1, 2011 22:20:57 GMT 1
No problem Nils, take care of your girlfriend and the best wishes for her
|
|