|
Post by Mee on Jul 17, 2011 22:09:49 GMT 1
Results. <- PS: ik weet niet of jullie dat ook zien, maar die spatie tussen Re en sults moet een fout zijn van het forum . Server replay.
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 17, 2011 22:20:07 GMT 1
Ik zie dat ook ja, strange. Hij doet dat iedere keer.
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 17, 2011 22:21:56 GMT 1
Btw hoezo DNF!? Ik ben niet eens gelapped. Hm, ik herinner me het finishvlaggetje niet meteen, maar de server schoot wel heel snel naar de volgende sessie als ik m'n auto parkeerde...
Iets anders, ben ik de enige met dit probleem of klinkt dit bekend: Ik had de H-shifter upgrade aanstaan omdat ik ook H-shifter rij, maar ik had enorm veel problemen om terug te schakelen in steile remzone bergaf voor je rechtslinks de berg opgaat. M'n ik roer m'n shifter 3-2-1, maar het duurt lang tegen dat de auto uit 3e gaat en effectief in 1e zit. Ik zit al een tijdje in 1e voordat m'n auto 1e pakt, hij slaat meestal 2e los over. Heeft dat misschien te maken met revmatchen ofzo? Zelfs als ik clutchte deed hij het niet meteen. Ik had er elke ronde erg veel moeite om gecontroleerd daar in te sturen.
|
|
|
Post by brechtm on Jul 17, 2011 22:27:50 GMT 1
@bart mss toch nog iets over het hoofd gezien met onze i5/i7-series... Had zelf ook een crash bij het overgaan van warmup naar race. Heb de error zelfs nie kunnen lezen omdat ik op enter zat te rammen First thing in the morning is reinstall van W7 en geen van de bijgeleverde software underclock nest installeren... Zien we wel weer wat het volgende week geeft
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 17, 2011 22:30:34 GMT 1
@ Bart, Brecht: 64-bit installaties alletwee? Just guessing...
De server staat op Goodwood - TC65. Enjoy! Vergeet niet dat je 3 races met 3 verschillende wagens moet rijden. Eentje uit elke klasse. Zie openingspost!
|
|
|
Post by Mee on Jul 17, 2011 23:23:42 GMT 1
@bart mss toch nog iets over het hoofd gezien met onze i5/i7-series... Ik heb geen i5/i7, maar nog ne goeien oude E8500 . @tim: 64 bit ja, maar dat is al een paar jaar zo. Ik vermoed dat het met mijn nieuwe grafische kaart te maken heeft: ik heb 4 jaar lang geen enkele runtime error gehad in een race in rFactor. Op 30 april heb ik mijn Nvidia GTX560 Ti gekocht, op 15 mei heb ik mijn allereerste runtime error in een (test)race. Sindsdien nog 2 keer in een race. Lijkt mij geen toeval, zeker niet nadat Kenneth mij vertelde dat Markus Wholan net hetzelfde had met een Nvidia -kaart, blijkbaar hebben die rFactor niet graag. Hebt gij ook geen Nvidia Brecht? Na zoveel jaar Ati gebruikt te hebben die het altijd te snel naar mijn goesting opgaven wou ik nog eens een deftige Nvidia ... Pfft. Not amused! Misschien een vreemde oplossing voor mij: ik heb een Crossfire-compatibel moederbord en heb mijn oude Ati nog. Weet er iemand of ik die oude Ati op mijn 2de PCI-E slot kan zetten en op een of andere manier (in bios) kan kiezen welke vga-kaart ik wil gebruiken?
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 17, 2011 23:31:06 GMT 1
Ooit een massa display driver crashes gehad met een toen nieuwe nvidia in rf, en die dan geruild voor een ati. Nooit geen probleem meer gehad. Dat was toen een gekende fout maar Nvidia stak het op MS en omgekeerd.
|
|
|
Post by timothy on Jul 18, 2011 7:28:27 GMT 1
Motor ontploft op einde van formatieronde...kortste race ever..
|
|
|
Post by Cedric on Jul 18, 2011 14:13:45 GMT 1
Daarnet ff de Historix mod gereden, en toch ook ijzersterke mod imo. De Fiat geeft wel een zwaar ondersturend gevoel, waardoor het lijkt alsof het een voortrekker is. ff voor de zekerheid gecontroleerd met carstat, en wel degelijk achterwielaandrijving. Vreemd... Mini kan ik van geen kanten me rijden ;D
|
|
|
Post by amdr on Jul 18, 2011 14:52:08 GMT 1
Ja die Abarth had bij mij wel een paar setup changes nodig om wa meer gelijk nen rwd te rijden Het probleem is vooral dat als ge op de gas gaat, dat u binnenste voorwiel van de grond komt
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 18, 2011 17:40:04 GMT 1
Hello all!
Unfortunately my office don´t wants to let me home, too much work. So I am not able to drive with you today evening the Portero Race. Hope it will work next week...
|
|
|
Post by bazookajoe on Jul 18, 2011 18:04:27 GMT 1
Verrassend eerst in Q.. Prachtstart, van P1 naar P9 in 2 seconden, je moet het maar doen.. Dan fijne inhaalrace naar P2 in een ronde of 3, Ric zat toen wel al te ver en ik besloot benzine (en motor) te sparen in de hoop niet te moeten pitten. Oef, Ricardo moet nipt maar zoals gehoopt binnen voor een splash 'n dash en blaast in the process bijna zn motor op in de pits. Ik rij een beetje idioot de lijn over met 3 seconden te gaan maar had nog genoeg in de tank voor een extra rondje Voor een keer ben ik eens de ecorijder and it payed off! ;D
|
|
|
Post by brechtm on Jul 18, 2011 18:55:32 GMT 1
@tim: ook 64-bits W7 hier @bart: idd, heb er nu een GTX275 in steken. Heb al verschillende dingen geprobeerd met een NVIDIA fix van rfcentral maar niks schijnt te helpen... Misschien downgraden naar eerste driver die mijn kaart ondersteund fzo Anyway we kunnen mss beter verder discuteren in jou post Bart maar ik kan hem niemeer vinden. Heb je toevallig een linkje daar naartoe. Ben ondertussen al bezig met het preppen van mijn machine voor reinstall dus dat gaat sowieso een van dees gebeuren. Edit: Mss kunnen we een regeling treffen als je absoluut terug een Ati wilt. Kan mijn broer verder met mijn kaart en ik heb een kaartje waar ik net op uit ben Der moet gwn een manier zijn om rF te laten werken, i just gotta find it, dig deep enough...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 18, 2011 21:07:10 GMT 1
Oh, shit!
I jsut saw that the DRM Race was yesterday? Hmpf, now I am not sure. I thought that I saw that all your racees in the summer and fall calendar were on Mondays, now they are all on sundays...?
|
|
|
Post by Johan Nieuwenhof on Jul 18, 2011 21:36:30 GMT 1
Yes Nils! The races are on sunday. Welcome btw!
|
|