|
Post by Timpreza on Jul 10, 2011 19:19:31 GMT 1
Er zijn nogal wat mismatchen waardoor met een paar wagens niet gereden kan worden. Zeker al bij mensen die de officiële versie hebben, ik heb geen idee hoe het zit met mensen die de versie van onze link gedownload hebben, waarschijnlijk niet, want da's die versie die nu op de server staat. Ik ga een nieuwe versie compilen en uploaden. Gaat een tijdje duren natuurlijk.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jul 10, 2011 19:22:23 GMT 1
Die DRM mod is niet normaal!! Nooit gedacht dat ik ooit schrik ging hebben in men sim-cockpit, maar met deze mod is het van dat!
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jul 10, 2011 19:52:51 GMT 1
Geen probleem met de Mercedes 300sl. Alles gedownload van de links hier op het forum, enkel de Targa link werkt niet, heb ik zelf download van gezocht.
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 10, 2011 22:08:30 GMT 1
De mismatches zouden nu gefixt moeten zijn. - Mensen met de originele download met GTL dvd check gaan nu probleemloos kunnen racen. - Mensen die de mod hier vanaf de eerste link hebben gedownload, t'is mogelijk dat je nu problemen zult hebben. Download de correcte mod hier, en overschrijf alles: www.filetolink.com/e6989be2 Deze link is ook aangepast in de openingspost.
|
|
|
Post by pe on Jul 11, 2011 9:13:22 GMT 1
De mismatches zouden nu gefixt moeten zijn. - Mensen met de originele download met GTL dvd check gaan nu probleemloos kunnen racen. - Mensen die de mod hier vanaf de eerste link hebben gedownload, t'is mogelijk dat je nu problemen zult hebben. Download de correcte mod hier, en overschrijf alles: www.filetolink.com/e6989be2 Deze link is ook aangepast in de openingspost. ik krijg een blanco blad te zien . dan download geef aan downloaden en er gebeurd niks.
|
|
|
Post by oracle on Jul 11, 2011 9:20:50 GMT 1
Internet explorer doet er lastig over, maar firefox doet het vanzelf.
|
|
|
Post by Webbienl on Jul 11, 2011 22:49:39 GMT 1
ill just leave this here
|
|
|
Post by covids on Jul 12, 2011 8:14:29 GMT 1
Gisteren mijn eerste rondje op targa florio gereden ... Prachtige track, alleen jammer dat ik de laatste 10km ofzo bijna geen linkse bochten meer kon nemen (rechtsvoor stond nogal slom dankzij een boompje) Tijd was iets van een 48 min ofzo
Met welke wagens rijden jullie? Ik had eerst de mustang gekozen, maar met dat ding valt niets aan te vangen. Dan maar overgestapt in een lotus elan. Tof karretje, alleen wat weinig power vond ik.
|
|
|
Post by Mee on Jul 12, 2011 8:37:04 GMT 1
Als ge power wilt: TVR Griffith ;D.
|
|
|
Post by amdr on Jul 12, 2011 11:47:26 GMT 1
Ik heb mijn eerste iets of wat deftige ronde gisterenavond gedaan en had met den CSL Alpina (staat er op de VRL niet op I know ) 36minuten 22sec. Al een serieuze verbetering tov men eerste rondje wat ook 42min was
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 12, 2011 14:47:44 GMT 1
|
|
|
Post by amdr on Jul 12, 2011 15:51:09 GMT 1
Echt ongelooflijk da ze daar echt een endurance race hadden, niet normaal. Ik denk trouwens niet dat de Mini een volledige ronde kan doen. Daarnet met de Cooper S een rondje begonnen maar ik was al 25 van 50l kwij terwijl ik op 40% van den track zat
|
|
|
Post by oracle on Jul 12, 2011 16:08:43 GMT 1
Voor de durfers amaai. Oppassen voor kleine kinderen en schapen Vraagje de Historic mod brengt zijn eigen menu's mee, hoe kan je die terug op standaard zetten ?
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jul 12, 2011 19:29:41 GMT 1
Vraagje de Historic mod brengt zijn eigen menu's mee, hoe kan je die terug op standaard zetten ? Je selecteert eerst een andere mod. Daarna verwijder je in je UIData folder in je rfactor folder de map HISTORIC GT. Wel zorgen dat je eerst een andere mod geselecteerd hebt, anders start je rfactor niet meer op.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jul 12, 2011 20:31:50 GMT 1
|
|