|
Post by oracle on Jul 13, 2011 8:18:58 GMT 1
Je selecteert eerst een andere mod. Daarna verwijder je in je UIData folder in je rfactor folder de map HISTORIC GT. Wel zorgen dat je eerst een andere mod geselecteerd hebt, anders start je rfactor niet meer op. Bedankt Ben Eerst chraste die, zelfs na een andere mod te selecteren. Maar op All tracks & vehicles deed die het wel. Edit: Toch nog chrashes, map maar teruggezet.
|
|
|
Post by timothy on Jul 13, 2011 18:56:56 GMT 1
De mismatches zouden nu gefixt moeten zijn. - Mensen met de originele download met GTL dvd check gaan nu probleemloos kunnen racen. - Mensen die de mod hier vanaf de eerste link hebben gedownload, t'is mogelijk dat je nu problemen zult hebben. Download de correcte mod hier, en overschrijf alles: www.filetolink.com/e6989be2 Deze link is ook aangepast in de openingspost. ik krijg een blanco blad te zien . dan download geef aan downloaden en er gebeurd niks. idem hier en werk nochtans me firefox...krijg enkel gateway time out melding en thats it
|
|
|
Post by Johan Nieuwenhof on Jul 13, 2011 22:33:00 GMT 1
Gisteren mijn eerste rondje op targa florio gereden ... Prachtige track, alleen jammer dat ik de laatste 10km ofzo bijna geen linkse bochten meer kon nemen (rechtsvoor stond nogal slom dankzij een boompje) Tijd was iets van een 48 min ofzo Met welke wagens rijden jullie? Ik had eerst de mustang gekozen, maar met dat ding valt niets aan te vangen. Dan maar overgestapt in een lotus elan. Tof karretje, alleen wat weinig power vond ik. Ik rij GT40. Vanavond zat ik in de 37 minuten... En nog belangrijker... maar 2 paaltjes omgelegd en 2 keer muur geschampt (geen geel)
|
|
|
Post by oracle on Jul 14, 2011 10:59:16 GMT 1
|
|
|
Post by Mee on Jul 17, 2011 15:34:54 GMT 1
Niet vergeten hè mannen, vanavond funrace 1!
|
|
|
Post by Johan Nieuwenhof on Jul 17, 2011 16:09:09 GMT 1
Zal dr niet bij zijn vanaaf.. heb een etentje;)
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jul 17, 2011 16:11:55 GMT 1
Zal er ook niet bij zijn. Tapa's onder de zon eten ... naar het schijnt lukt dat in België niet zo goed ;D
|
|
|
Post by Mee on Jul 17, 2011 19:35:14 GMT 1
Hopla, weer een rFactor runtime error terwijl ik op de 2de plaats lag en goed bezig was. Op zo'n 6 races de derde keer, geen idee wat er mis is .
|
|
|
Post by RedBull74 on Jul 17, 2011 19:51:19 GMT 1
ai Bart that sux het is hoog tijd voor RFactor II Dit x eens geen mechanisch falen van de pc maar vd bmweee 5 rondjes volgehouden ik vermoed dat de 5de versnelling langer moest Sorry Kenneth voor het in de wegzitten na het motor falen Staande start I love it xD Thanks alweer mannen voor de goede organisatie! Tot de volgende
|
|
|
Post by oracle on Jul 17, 2011 20:03:43 GMT 1
Jammer motor opgeblazen. Had een gooi naar het podium kunnen maken maar mocht niet zijn.
Een rev limiter zou toch handig zijn.....
|
|
|
Post by Rino on Jul 17, 2011 20:29:30 GMT 1
Wat is die Lancia traag. Kusje tegen de muur en een half kapote ophanging. Dacht eerst dat ie lek stond. En dan engine naar de knoppen. Zag trouwens dat Tim rond reed met de Super Leggera uitvoering van de Lancia Wellicht ben ik er op Goodwood niet bij
|
|
|
Post by strand on Jul 17, 2011 20:37:43 GMT 1
Was met 100 ltr van start gegaan. Met de start ineens een Lancia pal voor m'n neus. Heb niet gekeken of er schade was,ik dacht bij mezelf...Go...ik zie wel. Laptimes waren klote vanwegen veel teveel fuel.Was geen makkelijke race met Porsche BMW M1 of een Lancia in m'n nek. Helaas heb ik de finish niet kunnen overgaan....met nog een 10 sec te gaan sprong het beeld over op "Loading Grid" That sux
|
|
|
Post by amdr on Jul 17, 2011 21:05:10 GMT 1
Wel ik ben blij dat dat mijn CTD het heeft uitgehouden tot na de race Btw is da u autoke Wim?
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jul 17, 2011 21:15:41 GMT 1
Jawadde! Heel den tijd liggen lammeren dat ik geen pace had, wat ook zo was! Startte P13, maar had superstart en klom direct op naar P6 ofzo! Dat werd door uitvallers P3 en die kon ik behouden! Het mocht wel geen 2 ronden langer duren want dan had Tom Vanderspikken me te grazen gehad! Wat had die jongen er een pace op staan op het einde! P3 (of toch P2?) na een lange afwezigheid, dat had slechter gekund! ;D Wat een geweld die mod! In de beginronden was ik echt een beetje overweldigd door het geluid en de massa rond mij!
|
|
|
Post by strand on Jul 17, 2011 22:07:00 GMT 1
Wel ik ben blij dat dat mijn CTD het heeft uitgehouden tot na de race Btw is da u autoke Wim? Nee hoor,is niet mijn auto. Ik heb wel zo'n type staan...een 525i uit 1982.Daar ben ik nog niet mee klaar. De avatar is een foto van een 24u race op Francorchamps...lang geleden
|
|