|
Post by Timpreza on Jul 18, 2011 21:48:12 GMT 1
Yep, they always have been on sundays.
|
|
|
Post by Cedric on Jul 19, 2011 14:06:54 GMT 1
Het lastige is nu wel dat je niet weet waar je staat tov de concurentie Kan de koerkast geen zelfde personen in meerdere klassen wagens weergeven? Ik heb nu met de abarth een 1:37.4 gereden, maar heb geen idee of dit nu goed of slecht is
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 19, 2011 16:15:47 GMT 1
Lekker onvoorspelbaar!
|
|
|
Post by oracle on Jul 19, 2011 17:17:57 GMT 1
Gaan we met de funrace, de shifter op ''heel toe'' laten staan ?
Of ''sequentieel, two feet'' Schilt wel wat in prestatie.
|
|
|
Post by bazookajoe on Jul 19, 2011 17:23:21 GMT 1
Ik zou zeggen diegenen die heel-toe gebruiken zetten hem op heel-toe, idem met seq. met/zonder autoclutch.
seq. met de heel-toe (standard) upgrade geeft idd een groot voordeel..
|
|
|
Post by Mee on Jul 19, 2011 17:34:24 GMT 1
Gaan we met de funrace, de shifter op ''heel toe'' laten staan ? Als je met H-shifter rijdt en manueel blipt ja . Het is nogal ongelukkig dat dat daar standaard op staat. Toen we vroeger met de HistorX reden controleerden we dat, maar voor die ene funrace gaan we dat niet doen. We hopen op iedereen zijn eerlijkheid, als je naast elkaar optrekt met dezelfde wagen zal je trouwens wel merken of de andere wel met de juiste shifter-upgrade rijdt.
|
|
|
Post by brechtm on Jul 20, 2011 0:08:05 GMT 1
Heb bij mij in alle wagens de H-shifter (optie 2) geïnstalleerd. Tzijn toch maar 4 versnellingen dus zoveel schakelen zit er toch niet in ... Bij elke downshift men gat goed laten zwengelen, dan sla in ineens ook alle inhaalpogingen af
|
|
|
Post by amdr on Jul 20, 2011 1:11:30 GMT 1
Op den Targa staat uwe shifter ni stil ze Brechtje Heb daar vandaag nog wa rondjes met F1 Classic (eigelijk GPL maar met beter phyisics, graphics, ffb, ...), gewoon brilliant! heb zelfs een GPL trackpack voor rfactor gevonden met alle 1967 tracks, misschien een idee voor in de toekomst Tim
|
|
|
Post by Cedric on Jul 20, 2011 18:13:51 GMT 1
Ik kan er waarschijnlijk zondag niet bij zijn. Zit dan aan de zee. Veel succes iedereen en tot op Targa Florio
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jul 20, 2011 20:14:53 GMT 1
Ik ga ook passen denk ik. Ik zit met serieuze framedrops en haperingen op Goodwood. Weet niet hoe het komt en krijg het niet direct opgelost. Targa loopt ook op ongeveer 60 fps maar blijft daar ook. Op goodwood gaat het van 60 naar 30 en terug met schokken tot gevolg. Alles al eens op low gezet ipv full, maar geen verschil. Dit lijkt wel een serieuze zware mod om te draaien. Andere mods ga ik vlot over de 100 en zelfs in iRacing (wat naar mijn mening grafisch véél beter is) haal ik vlot 100 fps. Met deze mod haal ik max 60 met sereiuze drops!
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jul 20, 2011 21:16:01 GMT 1
Classic (eigelijk GPL maar met beter phyisics, graphics, ffb, ...) Oe oe oe, dat is een boude uitspraak waar alleszins niet iedereen het mee eens is ;D
|
|
|
Post by RedBull74 on Jul 25, 2011 13:28:43 GMT 1
helaas heb ik gisteren moeten missen omdat me G27 kapot is gelukkig heb ik er nog 1 maand garantie op vandaag krijg ik te horen wat er aan scheelt (hopelijk krijg ik een nieuwe )
|
|
|
Post by Mee on Jul 25, 2011 18:30:57 GMT 1
Met vertraging, de resultaten: - Race 1- Race 2- Race 3 <- potverdikke, nu staat daar weer een rogue spatie! Replay: op aanvraag, denk niet dat die uitvoerig bekeken gaat worden. Gelieve in het vervolg in de rFactor chat geen vreemde tekens te gebruiken zoals é à á è ö ô ê ë of andere varianten. rFactor en de rf report kunnen daar niet mee overweg waardoor ik die tekst manueel uit de xml-files moet halen. Waardoor het langer duurt voor de resultaten hier staan .
|
|
|
Post by Mee on Jul 26, 2011 23:08:03 GMT 1
361 gear changes per ronde hier. Eigenlijk extreem weinig als je naar de lengte kijkt (Monaco waren er al 70 in een F1 ofzo?). Kan ook met de zware V8 te maken hebben natuurlijk, reed meestal in 1ste en 2de.
|
|
|
Post by oracle on Jul 27, 2011 12:53:38 GMT 1
Heb nu al wat rondjes gedaan op Targa. En ik moet zeggen het blijft anticiperen. Verkeersborden, zeker uitroeptekens zijn wel een waarschuwing, maar ge moet er een hele ronde op letten.... Ook zwart wit arceringen duiden op scherpe bochten, zeker als die in het midden van de bocht ineens opduiken. Als ge een hek ziet, remmen. Tegels in een dorp, zijn glad De dorpen niet onderschatten zitten paar instinkers bij. Bij overmoedig rijden kom ik er nooit, beter meer in het midden uitkomen dan er niet komen. Vind de 911 een goeie mix, heb wel snellere geprobeerd, maar dan zie ik de finish niet.
|
|