|
Post by m635csi on Jan 14, 2011 23:13:17 GMT 1
Ik kwam het zelf tegen de eerste malen dat ik het verzocht te swappen , na wat oefenen is nu alles ok, maar er zijn altijd pipo s onderweg bij zo een mega event. thx ...
|
|
|
Post by oracle on Jan 15, 2011 13:31:08 GMT 1
Zo net de benzine eens getest, en 40 min daar heb ik 65l voor nodig. 65 + 5l reserve = 70l op mediums
Dus kunnen we onze pit strategie zetten op 2 stops elke keer 70l
Heb wel gemerkt dat die mediums snel verslijten bij hoge temps Dus elke bocht die u linker voorband belast, genoeg remmen zodat ge niet teveel slipt anders jaagt ge die naar boven de 120 graden
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 15, 2011 13:58:02 GMT 1
Phoeh xD hopelijk kan iedereen zoveel op de meds rijden
|
|
|
Post by m635csi on Jan 15, 2011 16:05:58 GMT 1
Voor mij mag hards ook, enkele rare toeren uitsteken of andere die dat doen en onze meds zijn halverwege de stint al verbrot. Maar het is voor mij t proberen waard... de teammanager is baas en was dat met verschillende boosts 3,2,1. ?
|
|
|
Post by oracle on Jan 16, 2011 0:56:36 GMT 1
Wat een ervaring, zwaar onderschat. Voelde mij bij het testen vol zelfvertrouwen maar vertrouwen was weg na een slecht Qualify, Dan maak ik een beoordelingsfout als ik een stilstaande wagen wil ontwijken en kom zo in de muur terecht, niet al te snel , maar mijn rechterzijde was het koetswerk beschadigd. Laat bij mijn pitstop de reparatie aanstaan en dat kost mij een minuut. Probeer nog zo veel mogelijk in een ritme te komen, maar het kalf is dan al lang verdronken. Geen problemen met de driver swap gehad. Race uitgereden doel bereikt, klop op de schouder en op naar de volgende. Wel een vraag voor in de volgende races hoe zie je dat u pitcrew klaar is ? Ge voelt u zo'n banaan als ge daar tijd mee vergooit
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 16, 2011 1:10:23 GMT 1
Wat een ervaring, zwaar onderschat. Voelde mij bij het testen vol zelfvertrouwen maar vertrouwen was weg na een slecht Qualify, Dan maak ik een beoordelingsfout als ik een stilstaande wagen wil ontwijken en kom zo in de muur terecht, niet al te snel , maar mijn rechterzijde was het koetswerk beschadigd. Laat bij mijn pitstop de reparatie aanstaan en dat kost mij een minuut. Probeer nog zo veel mogelijk in een ritme te komen, maar het kalf is dan al lang verdronken. Geen problemen met de driver swap gehad. Race uitgereden doel bereikt, klop op de schouder en op naar de volgende. Wel een vraag voor in de volgende races hoe zie je dat u pitcrew klaar is ? Ge voelt u zo'n banaan als ge daar tijd mee vergooit Pitstop requesten, en als de crew klaar is krijg je een bericht.
|
|
|
Post by m635csi on Jan 16, 2011 11:04:56 GMT 1
Tja , het laatste dik uur komt op mijn rekening. Voordien had ik nog een brandje in mijn lokale pit(KEUKEN) gehad. (Na de bluswerken was dan ook al mijn geluk voor deze avond opgebruikt) Driverswap verliep goed, alhoewel ik overnam terwijl de wagen nog stil stond,(kweet niet of dat erg is of als er een repair bezig was)... En dan is er geen rijden aan met deze wagen,( 20 min voor de swap had ik nog es enige offline rondjes gereden met een bevredigende (althans voor beginners)hoge 1.46 met volle tank). Ik had er nooit mee rekening gehouden dat de damage wordt overgebracht naar de volgende rijder.Na 2 rondjes verlies ik al mijn voorspoiler wat het allemaal nog erger maakt. Na een pitstop en repair heb ik nog steeds niet het gevoel dat ik onderweg ben , met die uitmuntende " Kenneth" setup van weleer deze week. Mijn vertrouwen is volledig zoek, de topsnelheid ligt duidelijk trager, ik moet mijn stuur een halve toer draaien , vooraleer er maar enige beweging van de wagenkomt( ik Ben normaal onderweg met zeer kleine stuuruitslag), Heeft dit alles met damage te maken van 3u rijden , (geen idee) Uiteindelijk was ons doel de finishlijn te halen en die hebben we gehaald, Een nog betere voorbereiding zal wel heel erg nodig zijn. Grats aan al onze Vrl helden voor het wegkapen van het volledige podium in GT2.
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 16, 2011 14:50:19 GMT 1
Eerst en vooral wil ik me verontschuldigen voor de mislukte swap die ik deed met xavier sorry Xavier dat ik jouw race wat verpest hebt het was niet met opzet had al op de verkeerde knop gedrukt Pracht van een ervaring om meetemaken echt heel leuk maar moeilijk R:Nadat ik de controle van de wagen overnam van guy kwam ik goed en wel de baan op maar na 4-5 rondjes dacht ik begon de eerste ramp ik wil in sturen in die korte rechtse bocht en de wagen mist die bocht compleet voor de een of andere reden en ik raak de muur met de linker zijkant frontaal nog niet wetend wat er aan de hand is neem ik de volgende rechtse met dat kninkeje die naar beneden loopt en ga daar gewoon rechtdoor de grindbak in ik kom er gelukkig nog uit de volgende 2 linkse bochten lukken en de rechtse naar de s/f lukt ook dus ik dacht er is niks aan de hand even later scroll ik naar het menu van damage en bandentemp en ik zie dat alle banden tussen de 70-76 graden zitten behalve de linker voorste band 162 graden ... Shit !! klapband dus ... ik mooi de pits in en verloor daar heel veel tijd door bon!! ik had totaal geen race meer voor mij of achter mij want stond al op +1lap met de wagen voor me dus gewoon uitrijden die handel !!! na een paar ronden wordt ik gedubbeld door de Aston van die italiaanse jongens en steekt me vlak voorbij in de linkse die kort naar boven klimt ik blijf mooi achter zijn kont hangen en ja .... net als hij boven komt spint ie en rolt hij achterwaarts ik zat veel te dicht om hem nog te kunnen uitwijken en rij hem aan de voorbumper er af en ik wou de pits nog niet direct in maar paar rondjes later moest ik een 'verplichte pits doen' ? dus ik ga binnen alles terug inorde en vertrek draai mooi uit de pits de limiter uit en volgas !!! komt daar wel niet een LMP voor mijn neus de muur ingevlogen op de pitkant .... en raakt mij natuurlijk Ole !!! voorbumper er opnieuw af ... dan maar zo verder de race uitgereden tot Xavier moest overnemen .. Het was een zware moeilijke en frustreerende race maar wel heel leuk vond het wel jammer van sommige GT1 Rijders dat ze hun er overal in gelijk welke bocht hun ertussen wrongen terwijl ik mijn rijlijn aanhield ... En Xavier nog eens mijn excuses maar we hebben wel ons doel berijkt Op naar de volgende Gefeliciteerd aan: SbiRacing SFH en ons eigen VRL teams
|
|
|
Post by m635csi on Jan 16, 2011 15:22:43 GMT 1
EXCUSES waarvoor , ik was gewoon wat verrast maar dat was geen enkel moment een zorg voor mij, dat begon toen ik de pits verliet en niet overweg kon met de wagen, en dat tot aan het einde, ook na enige repairs kreeg ik nooit vertrouwen. Nuja...Ervaring zal er wel alles mee te maken hebben , en dan vooral met Rfactor... Is die swap gebeurd tijdens repair , of was je auto al startklaar? Goed dat alle swaps gelukt zijn, want Rfactor schijnt daar ook nog rare kuren te krijgen , soms.
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 16, 2011 15:45:04 GMT 1
Het was een zware moeilijke en frustreerende race maar wel heel leuk vond het wel jammer van sommige GT1 Rijders dat ze hun er overal in gelijk welke bocht hun ertussen wrongen terwijl ik mijn rijlijn aanhield ... Blauwe vlag is blauwe vlag hé Dimi, als ze "zich ernaast wringen" ben je niet snel genoeg opzij gegaan. In de laatste 2 bochten heb ik ook wel meermaals een GT1 "laten wachten" omdat die daar nauwelijks sneller zijn, maar elders meestal niet.
|
|
|
Post by bazookajoe on Jan 16, 2011 16:21:38 GMT 1
Blauwe vlag is blauwe vlag hé Dimi, als ze "zich ernaast wringen" ben je niet snel genoeg opzij gegaan. In de laatste 2 bochten heb ik ook wel meermaals een GT1 "laten wachten" omdat die daar nauwelijks sneller zijn, maar elders meestal niet. De hogere klasse heeft geen voorrang op de lagere, als ze u voorbij moeten is dat hun probleem. Als ze al naast u zitten doet ge de deur natuurlijk niet dicht maar met dat divebomben zijn ze allesbehalve in hun recht.
|
|
|
Post by Mee on Jan 16, 2011 16:49:19 GMT 1
Ik heb de hogere klasses toch ook laten werken, vooral de GT1's dan natuurlijk die soms amper sneller waren. Natuurlijk, als ze hun neus er naast zetten deed ik niet meer moeilijk, maar ik ging ook geen gas lossen op een rechte lijn...
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 16, 2011 17:42:20 GMT 1
Mss moet ik de volgende keer idd wat moeilijker doen, want ik verloor veel tijd tijdens de ronden dat ik er veel verkeer voorbij kwam.
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 16, 2011 17:44:58 GMT 1
Dat was het probleem ze trokken al met hun lichten als ze achter mij zaten op een recht stuk mijn probleem toch niet ? ok toen SBI team me naderde en dan kwam de blauwe vlag ging ik wel opzij maar anders hoefde ik mijn rijlijn niet aftegeven ...
@xavier nee de wagen was zeker niet startklaar want hij was nog maar 20seconden bezig aan de repair dus het is mijn schuld dat ik toen al dat verkeerde knopje drukte dat zal wel te maken hebben waarom de auto voor jou zo moeilijk reed
|
|
|
Post by m635csi on Jan 16, 2011 18:12:38 GMT 1
twas een goei les om te leren rijden met een kapotte wagen,,,
|
|