|
Post by oracle on Jan 9, 2011 22:43:34 GMT 1
Beste R & G 'ers Morgen (maandag) rond 8u loggen we te samen in op de sr-server zodat we alles eens kunnen testen. Aangezien we met het hele team mogen testen kan dinsdag iedereen gewoon rijden(tegelijkertijd dus). Heb ons daarnet nog geregistreerd, als 36/36 teams just op tijd
|
|
|
Post by oracle on Jan 9, 2011 23:01:04 GMT 1
PC-Performance:-
Additional installation of any other mods, tracks, add-ons and/or plug-ins (Real Force Feedback Plugin, Spotter-Plugin, etc) are NOT ALLOWED! - The number of visible cars should be set to 8-12 (depending on PC performance) - Special effects should be set to no more than "medium" and shadows on "low", no matter how good your computer's performance may be
Driver swap:
Vooreerst zeker zijn dat beide piloten dezelfde setup hebben (setupnaam+ inhoud) en dat deze bij alletwee assigned staat in rFactor.
De ene gaat op de server en gaat aan het rijden.
de andere zet spectator mode aan en joint de server.
Wanneer de track geladen is klikt de spectator op Race, gaat met de + en - op het keyboard naar zijn teamwagen, en drukt dan en alleen dan pas op P om passagier te worden.
De piloot krijgt nu normaal een bevestiging met de naam van de passagier.
Piloot gaat de pits binnen en maakt een gewone pitstop, de naam in het pitmenu wordt niet veranderd.
Wanneer de piloot wegrijdt na de pitstop (maar nog steeds in de pitlane is) drukt hij op de hotswap-knop (w)
3 seconden later is de wissel normaal gebeurd.
Dan drukt degene die net passagier geworden is op P vooraleer de server te verlaten (om niet langer passagier te zijn).
Nog wat extra info
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 10, 2011 19:04:49 GMT 1
Ik ga later zijn dan 8 uur maar ik kom zeker tegen 20.30 ofzo ik moet nog ergens zijn dus tot zo xD
|
|
|
Post by m635csi on Jan 10, 2011 22:18:04 GMT 1
@ Dimitri, probeer morgen te joinen rond 19u... op de SR server. Thema morgen, hoe meer ronden. des te meer sponsorgeld. Dus liever iet trager en niet plooien...
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 10, 2011 22:23:22 GMT 1
Lol sure thing morgen zal ik er zeker zijn tegen dan zullen die problemen hier opgelost zijn
|
|
|
Post by oracle on Jan 10, 2011 22:38:07 GMT 1
Het was een beetje zoeken allemaal, maar de meeste dingen zijn nu wel geregeld. De driver swap moeten we nog eens herhalen dat ging nog niet zo vlot. Succes morgen voor SBI-Racing VRl SFH RDR-racing dat al de rest maar vroeg chrasht @dimitri: morgen hopelijk meer succes, vergeet niet teamspeak 3.0 te instaleren, joinen gaat gemakkelijkste door op sim-racing.org te klikken in de linker balk op de main page, dan opent die automatisch teamspeak en verbind.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jan 10, 2011 22:56:31 GMT 1
He mannen,
lees ook goed de regels in verband met het gebruik van de escape-knop in officiele practice sessions. Die zijn dus morgen van toepassing.
Kort gezegd komt het erop neer dat wanneer je wilt pitten, je echt de pit in rijdt met speed limiter en al en stopt op je plaats alvorens te escapen.
Timo
|
|
|
Post by oracle on Jan 10, 2011 23:13:36 GMT 1
Ge moogt 1 keer op escape drukken wat wilt zeggen dat ge eigenlijk 1 keer u wagen kunt in de vernieling rijden, wel met een penalty van 15min. Tweede keer escape game over. In je pitbox mag je escape duwen dus een nieuwe wagen nemen als die te hard geplooid is ?
|
|
|
Post by rikodc on Jan 10, 2011 23:16:09 GMT 1
Suggestief: Kapotte wagens terug duwen?
|
|
|
Post by oracle on Jan 10, 2011 23:26:14 GMT 1
Met handschoenen om de paint job niet te beschadigen Rijden we morgen in onze nieuwe outfit ??
|
|
|
Post by rikodc on Jan 10, 2011 23:28:11 GMT 1
Met handschoenen om de paint job niet te beschadigen Rijden we morgen in onze nieuwe outfit ?? Met een andere wagen duwen he ;D Dat deden we in LFS wel eens.
|
|
|
Post by rikodc on Jan 10, 2011 23:47:32 GMT 1
Oh Guy ik zie dat de skins al bijgewerkt zijn, maar de Porsche staat er nog niet bij en ik weet dat Timo weg is. Heeft Timo ze al ingestuurd of niet? Zo nee dan stuur ik ze naar jou als vervangend captain.
|
|
|
Post by oracle on Jan 11, 2011 0:02:16 GMT 1
Timo is er morgen nog bij. Maar zit misschien in tijdgebrek. Hij had vandaag nog niks ontvangen in zijn inbox. Maar ik heb morgen wat meer tijd, dus stuur gerust naar allebei Pm je mijn email adres wel door. Nogmaals leuk dat we een skin hebben
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jan 11, 2011 7:24:29 GMT 1
Ik heb nog niets ontvangen. Ik pm je mijn e-mail adres Rik.
Of anders mail je maar naar Guy, maakt weinig uit. We moeten ze voor morgen insturen.
Alleszins many thanks voor het maken van de skins : ze zien er top uit. Denk dat we zo van de jury de prijs voor de mooiste wagen krijgen.
Timo
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jan 11, 2011 21:56:32 GMT 1
Damned, na een ronde of 13, ineens zonder waarschuwing de G25 levenloos. Dat is nu al de tweede keer in één week dat hij dat doet. Voorheen nooit meegemaakt. Het lijkt erop dat mijn G25 na 6 jaar trouwe en intensieve dienst de geest gaat geven snif...
Heeft er verder nog iemand iets gehoord van Dimitri want als die niet komt opdagen en ik ben er niet, wordt het wel krap zaterdag.
Timo
|
|