|
Post by oracle on May 14, 2011 9:54:00 GMT 1
Fueltank level 1 Refueling system level 1 Tire change level 1
Ok, de setup die ik gepost heb met 90l en 3 pitstops op 90l en mediums.
Een strategie op maat hebben we niet dus, altijd dezelfde instellingen. Eventueel de laatste stint anders maar regelen we op de moment zelf via ts.
Als niemand bezwaar heeft rijd ik graag de eerste stint nog eens.
|
|
|
Post by m635csi on May 14, 2011 12:44:06 GMT 1
ik denk dat het bijna onmogelijk is op mediums 90 l uit te rijden... Na 14 ronden was het groen verdwenen en zwaar onderstuur. Nuja. dan rij ik desnoods een kortere stint. Akkoord... deze namiddag gelieve nog es te testen, indien mogelijk...
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 16, 2011 9:31:59 GMT 1
Guy kwalificeert de oude 996 zeer sterk vlak achter de VRL Fezza. Ongelooflijke prestatie dat. Eigenlijk verdienen we daarvoor alleen een beker Guy start en dan neemt Emile over. Na Emile's stint, neem ik over. De wissel verloopt goed, zij het dat ik vanaf de eerste meters een bug in mijn beeld heb. Ik zie de track perfect maar mijn eigen cockpit, alsmede andere wagens liggen precies over de baan als een soort overlay die half transparant is en dan ook nog aan en uit flikkert. Even overleg over TS met Guy wat we gaan doen en we overwegen even pitstop maar dat zou tijd kosten. Na wat seconden overpeinzen tot besluit komen : à la guerre comme à la guerre en dan maar verder gereden. Gelukkig rijd ik in het begin redelijk alleen en dan valt het best mee. Het is alleen wat lastig als er iemand komt lappen. Verder gaat het, zij het dat ik toch twee spins maak door de impact op de concentratie. Ik hou het gelukkig twee maal schadevrij. Ongeveer half weg mijn stint, komen twee 997's uit de pits vlak voor mij en dat is precies voor positie. Ik pak ze en ben tegen dan voldoende gewend aan mijn flikkerende cockpit om zowaar een aantal ronden te strijden. De tijd vliegt zo en zonder het te merken zijn mijn banden verder door dan ik dacht. Moet de 997's dan ook lossen en rijd nog een ronde of 5 mijn tank zo goed als leeg. Kom dan binnen en geef probleemloos over aan Xavier. Die vertrekt en ligt perfect op schema om, mits nog een laatste snelle stint door Guy, probleemloos de overwinning in GT2 binnen te halen... The rest is history. Timo
|
|
|
Post by oracle on May 16, 2011 10:49:20 GMT 1
Het was een toffe event, jammer dat naar het einde het deelnemersveld nogal klein was. De 996 was een beetje trager als de rest maar dat maakte hij een beetje goed door een goede handelbaarheid en licht gewicht. De tracks waren meestal wel in het voordeel van de 997 en de ferrari maar op Laguna Seca laat Steven toch eventjes de kwaliteiten van de 996 zien. Denk dat iedereen hier veel bijgeleerd heeft, zeker Xavier toonde grote vooruitgang. Heeft met mij zelf de baan aangeveegd in Mugello, nice Ook de Teamspeak sessies waren altijd fun, Timo die altijd een grap klaar had. Xavier die mij wat technische kennis meegaf. Ook Dimitri en Emile waren altijd goed gemutst. Het onvrijwillig gevloek over de radio heeft mij dikwijls doen lachen Ik zou zeggen tot op de LAN-party.... Ook nog nen dikke dankuwel aan Kenneth die elke race een setup met ons deelde.
|
|