|
Post by Emile Gijselinckx on Apr 7, 2011 18:09:12 GMT 1
kheb een probleemke... Elke keer als ik een nieuwe rfactor map instaleer om die simsync op los te laten kan ik niet meer op de vrl rijden omdat hij dan de laatst geïnstalleerde rfactor neemt...
Wat kan ik daar tegen doen
|
|
|
Post by Cedric on Apr 7, 2011 18:49:27 GMT 1
Je zal het IP moeten ingeven om de server van de VRL te joinen. Tenzij je je register aanpast.
|
|
|
Post by oracle on Apr 7, 2011 20:40:03 GMT 1
Elke keer lukt de installatie voor de rest niet vanzelf ?
Om via een weblink een rfactor server te joinen. Registery key aanpassen met Regedit.
HKEY_CLASSES_ROOT rfactor shell open command Dubbelklik default en dan path naar rfactor aanpassen.
|
|
|
Post by m635csi on Apr 7, 2011 21:27:14 GMT 1
Next up Brno. @timo kunt gij Emile als guest driver bij ons team voegen ? Wie rijdt er hier nog allemaal mee ?? 3 of 4 man ? De practice is deze dinsdag om 20.30u. ik ben graag van de partij...
|
|
|
Post by DhStyleZz on Apr 7, 2011 21:54:56 GMT 1
ik zal er normaal bij zijn hoop ik ..
|
|
|
Post by oracle on Apr 7, 2011 22:36:07 GMT 1
Dus Emile Xavier en Timo zijn de basis.
En Dimitri doet mee als 4de man, als die de tijd vind.
En dan zie je mij enkel in geval van nood en op de training.
Tot Dinsdag dan.
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 8, 2011 6:39:42 GMT 1
kheb een probleemke... Elke keer als ik een nieuwe rfactor map instaleer om die simsync op los te laten kan ik niet meer op de vrl rijden omdat hij dan de laatst geïnstalleerde rfactor neemt... Wat kan ik daar tegen doen je hebt sowieso 2 rf installaties nodig. Waarschijnlijk bedoel je dat de snelkoppeling op je bureaublad dan naar de laatste installaties verwijst. Ik start altijd op vanuit verkenner, dan kies je welke install je wil starten. Je kan natuurlijk ook meerdere snelkoppelingen op je bureaublad plaatsen.
|
|
|
Post by Knarf on Apr 8, 2011 7:56:08 GMT 1
Ik vermoed dat toch dat Emile bedoelt dat als hij via de website de VRL server wilt joinen de verkeerde rFactor opstart. Daarvoor moet je inderdaad in je registry iets doen. Ergens op dit forum staat wat precies
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Apr 8, 2011 11:43:23 GMT 1
Dat is het indd Frank, maar het is al inorde...
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Apr 8, 2011 12:41:49 GMT 1
Is er mss al een basissetup gemaakt? heb al even gereden en rij 2:02.5 met default, er kan nog wel veel af hoor Heb ook nog een probleempje... Als ik de practice sessions van sim-racing wil joinen en het wachtwoord ingeef kan krijg ik "JOIN TIMED OUT" en ondertussen was Bart (Stroobants) erop aan het rijden? Snap het niet
|
|
|
Post by oracle on Apr 8, 2011 15:53:40 GMT 1
Is er mss al een basissetup gemaakt? heb al even gereden en rij 2:02.5 met default, er kan nog wel veel af hoor Heb ook nog een probleempje... Als ik de practice sessions van sim-racing wil joinen en het wachtwoord ingeef kan krijg ik "JOIN TIMED OUT" en ondertussen was Bart (Stroobants) erop aan het rijden? Snap het niet De installatie via symsinc van +1gb is goed gelukt ? Ge start toch de juiste Rfactor op ? Maar kan zijn dat ge gewoon nog geen toegang hebt tot Timo u inschrijft als guest driver. Als offline wel gaat, zal het dat misschien zijn. Ik denk niet dat er al een setup is.
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Apr 8, 2011 17:07:33 GMT 1
Heb wel een paar keer gehad tijdens de simsync installatie dat hij dinges niet vond en dat ik op "negeren" moest klikken om het weg te krijgen, maar voor de rest werkt alles perfect Moet ik eigenlijk ook een server profile hebben (met password) want dat kan je ook aanklikken op symsinc?
|
|
|
Post by oracle on Apr 9, 2011 7:52:52 GMT 1
Installatie fouten, heb ik nooit gehad toch raar.
Heb Timo Pm gestuurd dat hem u inschrijft.
Hopelijk lost dat het op.
Die server profile is niet voor ons.
|
|
|
Post by m635csi on Apr 10, 2011 7:36:31 GMT 1
kunnen we voordien nog es afspreken, om setups uit te wisselen. en wat te oefenen... misschien vandaag, ttz. Zondag?
|
|
|
Post by m635csi on Apr 10, 2011 7:38:03 GMT 1
kunnen we voordien nog es afspreken, om setups uit te wisselen. en wat te oefenen... misschien vandaag, ttz. Zondag?
|
|