|
Post by m635csi on Jan 11, 2011 22:13:33 GMT 1
misschien. een geoxideerde usb verbinding, Heb ik ook es gehad, ik trok de stekker uit en binnenin was alles geoxydeerd. Succes...
|
|
|
Post by oracle on Jan 11, 2011 22:46:25 GMT 1
Hebt gelukkig wat tijd om voor de volgende race een oplossing te zoeken voor u stuur.
Ja liever met drie deze zaterdag......
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jan 11, 2011 22:53:17 GMT 1
misschien. een geoxideerde usb verbinding, Heb ik ook es gehad, ik trok de stekker uit en binnenin was alles geoxydeerd. Succes... Thanks, ga dat eens nakijken. Timo
|
|
|
Post by Mee on Jan 11, 2011 22:55:59 GMT 1
Het lijkt erop dat mijn G25 na 6 jaar trouwe en intensieve dienst de geest gaat geven snif... Geen 6 jaar hoor, 4 jaar max .
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 12, 2011 12:40:10 GMT 1
ik ben er nog bij sorry de eerste dagen van de week had ik het druk geen tijd + moest mijn rijbewijs halen dat ik niet haalde (claps) xD anyway ben thuis van mijn werk de rest van de week (Griepke) dus kzal er wel bij zijn
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jan 12, 2011 13:09:03 GMT 1
ik ben er nog bij sorry de eerste dagen van de week had ik het druk geen tijd + moest mijn rijbewijs halen dat ik niet haalde (claps) xD anyway ben thuis van mijn werk de rest van de week (Griepke) dus kzal er wel bij zijn OK good news. En spoedig herstel gewenst. Plus : zaterdag wel van de grog blijven tot na de race ;D
|
|
|
Post by oracle on Jan 12, 2011 23:33:29 GMT 1
Xavier en Dimitri wanneer spreken we nog eens af, moeten nog wat oefenen op de driver swap.
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 13, 2011 11:30:06 GMT 1
u kiest ik heb de hele dag de tijd
|
|
|
Post by oracle on Jan 13, 2011 12:39:56 GMT 1
Dimitri check PM
|
|
|
Post by oracle on Jan 13, 2011 16:48:08 GMT 1
Een leuke sessie met Dimitri vandaag, Xavier moet met ons nog eens een driver swap oefenen, en dan denk ik dat we der klaar voor zijn, morgen in de loop van de dag, en anders de zaterdag.
Iemand een voorkeur in welke volgorde we rijden ? Dacht aan Guy, Dimitri, Xavier
|
|
|
Post by m635csi on Jan 13, 2011 18:16:27 GMT 1
goed dat Dimitri erbij komt... Guy, Dimitri,Xavier ... OK en hoelang gaat een tank mee, een goed halfuur? rijden we met een volle tank? niet dat we dan terechtkomen in een overvolle pits. vrijdagnamiddag vanaf 16u kan ik oefenen. Ik wil die swap oefenen, totdat die krasvrij verloopt .. en ik zou graag enkele ronden achter u rijden terwijl ge spreekt en me begeleidt. en dan spreken we af voor een strategie... TROUWENS , hoeveel dollars hebben we nu verdiend met ons aantal ronden in de practice? kunnen we al een paar pitspoezen kopen?
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 13, 2011 18:25:44 GMT 1
Over die volle tank nog geen idee maar we gaan er vanuit 1 pitstop per piloot te doen dus de 2de pitstop word te swap
Guy denkt zo: bijna een volle tank en medium banden na om de 45 mins een pitstop om et 1uur half driver swap
Ik denk: volle tank en op boost 3 sinds ge toch binnenkomt op 45min zal da wel lukken en hards want kweet niet of iedereen zijn mediums goed zal houden op 45 mins normaal zalt lukken dus in de practice als ge een rondje of 25 na elkaar afgelegd hebt laat weten goe goed je mediums zijn zo kunnen we wat vergelijken of we de race op mediums doen of niet
|
|
|
Post by oracle on Jan 14, 2011 0:28:15 GMT 1
Weet wel niet waar ik die upgrades moet kopen, en waar ons budget staat al evenmin ?? Het is één uur en twintig minuten de piloot dat we moeten volhouden. Met een upgrade van de nafttank naar 99l is er misschien meer mogelijk ? Op mediums als dat ons lukt
|
|
|
Post by bazookajoe on Jan 14, 2011 2:35:17 GMT 1
De driverswap nog eens in detail:
PLEASE NOTE: Driver A refers to the current driver, driver B to the one wishing to take the wheel next.
DRIVER B - join the practise server - load the setup (it needs to be the same setup with the same file name as the one being used by driver A) - assign the setup by clicking on "Assign" (the setup is now shown as the default setup in the lower left corner) - drive 1 lap on the practise server - leave the practise server but do not close rFactor - activate the "spectate" function in your settings - join the event server as a spectator (this should not be done before the current driver has reached the 3rd sector) - choose your fellow driver in the timing list and click his name - press the passenger select key (default is "P" but you should re-assign it since "P" is already in use in offline mode) - make sure both drivers receive the correct rF-message ("You are now riding with..." / "...is now riding with you") - make sure that you're riding in the correct car - click "Race" as soon as driver A approaches the pitlane (the screen should change to a fullscreen cockpit view) - wait until the current driver has completed the pitstop and hands over control of the car
DRIVER A - make sure before the race that all team members have the same setup - 2 or 3 laps prior to the planned pitstop you should inform your team mate of the upcoming driver swap - when your team mate enters your car make sure you both receive the rF-message ("You are now riding with..." / "...is now riding with you") - complete the pitstop as planned - directly after the pitstop (while still in the pitlane) press the driver change key - make sure the new driver has received control of the vehicle - press the passenger select key to exit the car - leave the server
PLEASE NOTE If the current driver still has to serve a penalty do not conduct a driver swap (this would lead to a DQ). All settings (e.g. FFB) and upgrades should be the same for all drivers in order to avoid difficulties. Should you be unable to enter the correct vehicle with the passenger select key leave and then rejoin the server.
|
|
|
Post by Mee on Jan 14, 2011 8:48:53 GMT 1
Weet wel niet waar ik die upgrades moet kopen, en waar ons budget staat al evenmin ?? League System -> inloggen -> in de linker kolom op 'my teams' klikken. Dan ziet ge uw team, uw geld en daar kunt ge verder klikken om upgrades te kopen. Wij hebben de sneller refuelen-upgrade gepakt ipv een grotere tank omdat de mediums het toch niet lang genoeg zullen uithouden. Werner en ik hebben gisteren ook de swaps liggen testen en de teamspeak, alles goed hier! Misschien nog wat kleine tweaks aan de setup en we zijn klaar. Nog 2 puntjes waar je op moet letten: - zorg echt wel dat je dezelfde upgrades geïnstalleerd hebt staan: Werner had de FFB multi-upgrade op 4 staan, ik op 1,5. Maar toen ik als spectator overpakte had ik ook de zwaardere ffb. - zorg dat je de "next vehicle" en/of "previous vehicle"-knoppen hebt ingesteld. Je zal waarschijnlijk voorhebben dat als je als spectator op 'Race' klikt je in de verkeerde auto terechtkomt, en dan heb je die knoppen nodig om uw eigen auto te vinden. edit: ah, misschien als je passenger select doet in het timingvenster gaat die automatisch naar de juiste auto...
|
|